Lawinth
hvordan bli med?
http://www.scangolf.no/forum/forum.asp?mode=disk&inid=107951
Da vil jeg ønske velkommen til årets 4. turnering, ”Farmers Insurance Open“
(Dette er seriøst og skal derfor være fryktelig formelt, eller?)
OK, vi driter bittelite grann i det!
Vi avsluttet forrige turnering med en noe overlegen rocky, ”Kevins flopparooneys” som utklasset de fleste, men som i et tenkt intervju etter turneringen mente han burde hatt minst 50 – 60 p. mer. Han var ikke den eneste rocky, men var i selskap med 10 andre hvor alle ikke akkurat hadde dagen.
Det er en rekke kjente spillere som stiller for første gang i år, og jeg nevner i fleng, Phil Mickelson osv. osv.
Regner med at mange vil føre opp en av ovennevnte denne uke.
En liten kommentar i forhold til alt oppstyr som var om en av mange mer eller mindre kjente golfere i høst, er at av alle overnevnte spillere som gjør sin entre denne uke, er også Phil Mickelson gift med en flott blondine.
Jeg vil antagelig prøve og få til et kort personlig intervju i forbindelse med de kommende turneringer i Scangolf Fantasy, men dette avhenger av hvor stor interessen for å la seg intervjue er.
I skrivende stund er vi 17 registrerte deltagere og jeg håper alle får satt opp sine spillere i god tid før første utslag.
Da ønsker jeg alle lykke til og regner med at det faller en og annen kommentar her i løpet av turneringen.
Lars