Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

FANTASY SCANGOLF – FARMERS INSURANCE OPE

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Du verden som tiden går. Det føles som vi avsluttet en turnering så sent som i går, og allerede dagen etter i morgen er det en ny start.

hvordan bli med?
http://www.scangolf.no/forum/forum.asp?mode=disk&inid=107951

Da vil jeg ønske velkommen til årets 4. turnering, ”Farmers Insurance Open“
(Dette er seriøst og skal derfor være fryktelig formelt, eller?)

OK, vi driter bittelite grann i det!

Vi avsluttet forrige turnering med en noe overlegen rocky, ”Kevins flopparooneys” som utklasset de fleste, men som i et tenkt intervju etter turneringen mente han burde hatt minst 50 – 60 p. mer. Han var ikke den eneste rocky, men var i selskap med 10 andre hvor alle ikke akkurat hadde dagen.

Det er en rekke kjente spillere som stiller for første gang i år, og jeg nevner i fleng, Phil Mickelson osv. osv.

Regner med at mange vil føre opp en av ovennevnte denne uke.
En liten kommentar i forhold til alt oppstyr som var om en av mange mer eller mindre kjente golfere i høst, er at av alle overnevnte spillere som gjør sin entre denne uke, er også Phil Mickelson gift med en flott blondine.

Jeg vil antagelig prøve og få til et kort personlig intervju i forbindelse med de kommende turneringer i Scangolf Fantasy, men dette avhenger av hvor stor interessen for å la seg intervjue er.

I skrivende stund er vi 17 registrerte deltagere og jeg håper alle får satt opp sine spillere i god tid før første utslag.

Da ønsker jeg alle lykke til og regner med at det faller en og annen kommentar her i løpet av turneringen.

Lars

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Da er laget satt etter

Jørgen Brink

over 15 år siden

Jørgen Brink

Jag har valt ett ungt och löftesrikt lag, med vissa old school element. Inget kan rubba detta laget, utom fruktansvärda mengder mjölksyra, danska handbållspelare och ungefär sjutti kilo hjortron.

vist

over 15 år siden

vist

Da er laget klart.
Satser på å knuse all motstand denne uka. ;-)

Testogolferen

over 15 år siden

Testogolferen

rocky=rookie?

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Patriarken kjører et bortimot uslåelig lag denne uken!

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Satser på spillere som liker seg på west-coast swing:)

Jørgen Brink

over 15 år siden

Jørgen Brink

Den norrbaggen, har ni inte honom på laget?

Stian

over 15 år siden

Stian

Fikk fylt inn laget denne gangen, så håper jeg får reparert litt fra å misse ut forrige helg.

Men begynner å bli mange i gruppa der nå gitt, teller 21.Det blir en interresant sesong :)

hackz

over 15 år siden

hackz

Stiller til start :)

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Flott å se du er med denne uka Stian.
Teller forresten 22 medlemmer nå.

Om en ikke får ut finger,n til en turnering, så kan en godt komme inn dag to eller fire for den saks skyld.
Tror også dette kan bli nokså spennende etter som vi får noen turneringer bak oss, og jeg er helt sikker på at det blir mange gode intriger og kommentarer her på forumet.

Har noen utvidede Fasygolf ideer som jeg undersøker litt rundt og lurer på hvor mange som har rekkevidde Oslo og kunne tenke seg å bli kvitt gravrusten som danner seg på køllebladene hjemme i boden?
Holder kortene tett til brystet foreløpig…

Goofy

over 15 år siden

Goofy

Team Goofy sesongdebuterer denne helgen og vi er i kanonform!!!!!

Jørgen Brink

over 15 år siden

Jørgen Brink

Min tid på detta forum går mot slutet. När Henrik Björnstad slår ut er jag borta och min trogne kompis Sam er tilbaka. Men om han gjör en Brink til så kan jag återvenda. Takk för mej.

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Jørgen Brink:
Etter å ha lest noen av dine innlegg ser jeg at du for min del ikke vil bli veldig sterkt savnet om du nå forlater oss.
Det virker på meg som du er noe mer trist av Natur enn SS.

Om din tilbakekomst er et faktum om HB leverer et usaklig stort antall birdies og kanskje en og anne eagle i helgen, er du selvsagt hjertelig velkommen tilbake.
Da regner jeg det som en selvfølge at du er tilbake om ikke mange dagene. HB er selvsagt blandt mine denne uke.)

Jørgen Brink

over 15 år siden

Jørgen Brink

Takk snälla Lasse. jag er svensk, sam er norsk, jag er lite lessen, sam er (för det mesta) smilande och glad - det henger i hop.

Om Henrik gör det bra blir jag i skapet, i fölge Sam, det kan henda har något att göra med hans team utväljelse att göra.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

hvordan står det til med lagene deres?

mine,Howell III,Mickelson,Whatney og Rollins er med. Men ingen lave scorer,eller høye for den saks skyld

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Huff. Det blir nok en Brink til. Bjørnis ødelegger en del...

vist

over 15 år siden

vist

Hadde tro på at jeg skulle få noe mere poeng på førsterunden, siden alle mine gikk den lette banen.
Satser nå på at runde 2 laget, skal vise seg fram,og score lavt alle sammen.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

rart at jeg ikke tenkte på forskjellen mellom NC og SC når jeg plukka spillere,men hadde litt flaks da 3 av mine spillte SC i går og gjorde det bra. I dag spiller de NC og satser på at de går lavt. Et lite bytte var på sin plass,håper det bærer frukter

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Same shit for meg Kevin.
Hadde ikke peil på at det var to baner i spill i tillegg til at det vel var mer en to slag forskjel/vanskelighet mellom banene.
Har gjort et par vurderinger rundt dette i dag og fant det fornuftig med et par bytter. Har da fire spillere med score fra E - -5 på SC i går og regner med at alle vil levere i verste fall samme score i dag.

Blir spennende å se hva dette vil resultere i, i kveld?

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Jeg var dessverre på Planet Lawinth. Ikke husket jegat det var to baner, ikke husket jeg at en var jævlig og den andre enkel og ikke tenkte jeg på noe av dette ved valg av lag. I dag har jeg justert, men som den idioten jeg er har jeg beholdt HB på laget. Svikter han i dag så havner han i Chad Campbell-skuffen for en stund.

PGA

over 15 år siden

PGA

Blir vel ikke lenge i skuffen, tenker jeg.... :-)

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Føler jeg gjorde et nytt Carlsentrekk ved å la Allenby hvile.......NOT....

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Se mitt innlegg i tråden for dagens runde Sam:
Ta det med ro du vil gjøre det veldig bra med HB på laget i dag!

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Patriarken, hadde det ikke vært for Allenby så hadde jeg sett ut som et slakt i går.

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Hva gjør det meg til SS, når du skoret 28 p i går og jeg kun 24?

(Noen ufine nykker i svaret her nå kan få fatale følger!)

SilverFox og Steinbånn

over 15 år siden

SilverFox og Steinbånn

To lure rever som regner med å havne topp 3 i dette laget her. Vi er ikke fornøyd med åpningen hverken denne helgen eller sesongen som sådan så dette burde bli grei skuring. Hva er premiene???

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Velkommen skal dere være, dere er i godt selskap her og som vel drevne spillere må dere være med å stelle pent med Scangolf fantasygolf's rockies.

Hva premien blir er foreløpig en vell bevart hemmelighet.
Premien blir relatert til resultater her, men har noen vilkår for seg.

Vil tro at det vil gå et par turneringer til slik at alle er forstått med spillet før oppkjøring til det mer seriøse starter.
Som tidligere nevnt må jeg ha viten om hvor mange som har rekkevidde Oslo-omegn til finalerunden februar/mars omtrent.

SilverStein

over 15 år siden

SilverStein

Vi er bare snille og greie! Er med i en annen Fantasyliga som teller 10 kompiser. Jeg har lagt ut infoen om denne ligaen i vårt forum, så det kan være det kommer noen flere slengende.

Og selv om vi har en og annen nordlending blant oss (hvem har vel ikke det??) så søker vi alle ly i Oslo-området.

vist

over 15 år siden

vist

Ser ikke helt bra ut dette, spillerene mine på SC, som jeg kastet ut av laget før dagens runde, knuser jo spillerene på laget mitt.

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

trodde jeg var allene om den opplevelsen.
Av mine fire på NC i dag er tre dårligere enn de var på SC i går, og en bedre.
Trodde NC var lettest, men men..

vist

over 15 år siden

vist

Nå ser det ut til at noen har sparket spillerene mine bak, både små og store fugler renner inn.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

en av mine sikre "is on the roll"...Rollins,sammen med Mickelson og Howell III. Mens Perez som jeg byttet inn skuffer

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Hei Kara

Da har jeg vært en tur på banen og gjett hvem jeg traff der, og gjett om han var tent. Bekjentskap er nøkkelen til mangt gutta!

HER FØLGER ET HELT FERSKT, KJAPT INTERVJU:
Med Phil rett før han slo ut på hull en nå nettopp.

Hei Phil
Velkommen tilbake fra juleferie

- Takk for det Lars, lenge siden vi har snakket sammen nå

Ja, jo, ehm, takk for sist, kuult det...
Tenkte jeg skulle stille deg et par spørsmål om turneringen så langt, er det Ok?

- Ja kjør på!

Du startet første dagen på SC som regnes som den vanskeligste av turneringens to baner, og -2 første dag må vel regnes som en moderat åpning av en med så vidt høy kjendisstatus som deg. Etter 5 hull i dag var du bare på par. var ikke det litt flaut, og har du en forklaring?

- Ja det skal være vist. Hadde en lengre prat med HB før start i går på telefon, husker ikke hvilket hull han var på, men i røffen et sted. Han anbefalte meg noe han kalte festesmøring for å få bedre backspinn på innspill. Det var helt rått, men ballen satt som klistret på green og var faen nesten ikke til å få løs når jeg skulle markere og ta opp ballen.

Jøss, for et genialt forslag, fikk du bedre backspinn i ballen?

- Ja for faen, unnskyld uttrykket, men makan til spinn har jeg aldri opplevd.Var helt satt ut på et innspill i sta som jeg trodde jeg toppet noe så jævlig, og i min forfjamselse ropte jeg FOUR, noe jeg alltid har latt andre rope for meg, men det var bare jeg som ropte. Ballen landet i røffen på andre siden av green og spant tilbake, ut av røffen, over green mot flagget, men lugget nærmest opp alt gresset før den stoppet for tapp in 7 inch fra pinnen, akkurat hvor jeg hadde sett for meg å legge ballen.

Det var da voldsomt. Er dette noe du vil anbefale for de andre på touren?

- Nei, faen heller, dette er jo genialt, så du må love å ikke fortelle dette videre til noen med det første. Må finne noe å spraye på ballen så jeg får løsnet den fra green for markering og det er helt kalrt ikke egnet å bruke på putter’n.

Hva het dette fest… for noe da.

- Det må være fra en konkurrent, for det het Blue Srixson tror jeg

Hvordan tror……?

- Må gå nå, min tur til å slå ut, de andre i flighten har ventet lenge nok nå, vi snakkes Lars

OK, lykke til videre Phil Mickelson

- Lars, jeg er på -3 nå, vi ses!

Kuul opplevelse foreseten, har det skjedd noe her mens jeg var og pratet med min gode venn Phill eller?

Golfpunk

over 15 år siden

Golfpunk

Nå snakke vi!
virkelig "Fantasy golf"
Bra jobbe Lawint.

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Du skulle vært her nede Andy, helt rått!

Får drikke fra caddyn til Phil mens jeg følger dem rund banen.
Utrolig hvor mye drikke det er plass til i kjøleskapet i baggen til Phil.

vist

over 15 år siden

vist

Du får hilse Phil, og be han sette noen birdies.
Michael Sim driver på å ødelegger poengene mine, for hver birdie han setter taper jeg 8 poeng.

Golfpunk

over 15 år siden

Golfpunk

Jeg tror at du har vært med Big John å tatt noe drammer sammen og blitt så full at du trodde du faktisk snakket med Phil?

Pass deg så at du ikke blir jagd rundt nabolaget av kjerringa med dine egne golfkølller!!!! Vet aldri hva naboene sier.................Ringbladert er alltid på saken!!!

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Takk for advarselen Andy.

Skal bare si ha det til Phil og dra hjem med en gang

Steinb

over 15 år siden

Steinb

Vist, hvis det er noen trøst så taper samtlige som ikke har sim på laget og har alle 4 på +1 eller bedre 8 poeng per birdie han setter...

golfpunk

over 15 år siden

golfpunk

Anita sier, passe på trærne og slutt og sniff lim...

vist

over 15 år siden

vist

Er klar over det stein, lå bare veldig bra an en liten stund før mine spillere begynte med bogey's og Sim fortsatte med birdies.

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Andy: om du slipper madammen inn her har du tapt din integritet for alltid og lyn og tordenvær vil slå ned i hue ditt!

Steinb:
Ingen (av alle 25 (26)) i Scangolf Fantasy har oppført Sim i sin firerflight i dag, men noen har han på reservelista.

vist

over 15 år siden

vist

Sim avsluttet med eagle og -10. og dermed er det ikke mye poeng igjen på meg.

Golfpunk

over 15 år siden

Golfpunk

Jo, jeg vet det på begge side.
Sim er sint med meg for å ikke inkludere han i firste lage mitt.
Beklager alle sammen.

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Alle 26 tapte inntil 16 poeng på Sim sin avsluttning i dag.
Sprøtt at ingen har han i sin førsterekke i dag.

vist

over 15 år siden

vist

For en stund siden lå jeg an til 56 poeng, nå vet jeg ikke om jeg får halvparten engang.
Men får vel ta det igjen i helga.

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Som jeg sa i en annen tråd:
"Gjorde et sjakktrekk med Fantasy-laget mitt i dag...Noen minutter før start bytta jeg ut Michael Sim (ut) med Pat Perez (inn)."
Sim har altså avansert 104 plasser med sin 62 -runde og Perez har ramlet 92 plasser ned...
Hvilken genistrek av meg blææhhh.! Burde nesten hatt en premie for det som må være en sterk kandidat til det i særklasse dårligste byttet
;-(

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Uff da St.Able Ford,den er kjip. Jeg er glad jeg kan bytte igjen i morgen,slik at jeg får kvitta meg med Perez jeg og...har heldigvis 4 spillere som er med i helga og noen av de ligger høyt oppe

Steinb

over 15 år siden

Steinb

Japp, han robba alle for masse poeng. Men det spiller jo ingen rolle, alle tapte like mye poeng. Er fornøyd med gutta mine som ligger på -16 så langt, med en fugl eller 2 på allenby og/eller juksepaven på slutten så blir det riktig så bra...

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Jeg føler med deg i din sorg og fortvilelse St.A F
Har du noen spesielle planer for morgendagen, eller lar du Sim fortsatt stå som reserve?
Er ikke sikkert han gjør det bra to dager på rad...

vist

over 15 år siden

vist

Juksepaven???

steinb

over 15 år siden

steinb

Ja, han som ikke liker de nye reglene og har fått en eller annen kjennelse på at han får lov å bruke wedger med dypere riller enn så lenge. Også kjent som Phil Mickelson.

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Regler er regler...
Lawinth:
Satt faktisk akkurat å tenkte på det samme... I første omgang er det jo kanskje selvsat å bytte Sim inn igjen, men som du sier... SPiller vel ikke to 62-runder på rad!!
Må sove litt på den

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Vel,det er 7 spillere som spiller med den type wedge,og det er Ping som har vunnet den saken mot USGA. Det gjelder den typen og som er produsert før 1990. Fritt fram for alle som har slike wedger.

Har lite eller ingenting med Mickelson å gjøre,han spiller med det som er lovlig

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Sim spiller ikke SC på 10 under i morra,men dagens runde er imponerende. Han gikk SC på +1 på runde 1

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Golfpunk:
Your chose and behave today will make lightning and thunder smack into your head, and for the season 2010 you will never make the ball fly over the bunker.

And for fun and the god friendship we have, I will make you remember it every time I see you try to make the ball fly across a bunker.

This make me now that I will have fun on the golf course the hole season of 2010

steinb

over 15 år siden

steinb

Japp, ikke noe å diskutere egentlig. ihvertfall ikke i denne tråden. Men så bare intervju tidligere i kveld med en annen spiller som syntes det var usportslig, spesielt når regelendringen har vært kjent i flere år. Og der satte han en fugl - bra jeg har ham på laget da ;).

vist

over 15 år siden

vist

Da var mine spillere ferdige, totalt -15.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Beholdt HB droppet Sim. Dumme Sam.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

he he SS,bare å gå og legge seg,fundere over laguttaket i morra

golfpunk

over 15 år siden

golfpunk

Larwint:
Ear plugs and blinkers, Bring it on.

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Jeg regner med at alle vet at de kan gå inn å se hva den enkelte av oss har satt opp av spillere, og reserver, hva vi har oppnådd av pong for turneringen og hvilken rank vi har i gruppen, samt weekly score. (Den blir snart viktig)
Det er også mange ulike linker, bl.a. til ekspertpanel og deres forslag, spill og resultater. Overall leaders T50 i Fantasy golf world leaderboard og masse mer.
Helt øverst på siden har direkte link til din egen Yahoo epost/innboks etc m/mer.

Bare litt info for å inspirere til å se hva som er på siden.
Finner du noe smart, så del det med oss andre her på forumet.

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Tenkte en liten poengstilling etter runde 1 i San Diego kunne vært på sin plass:

T1 FOREplay 36
T1 Team Donk 36
T1 St.Ables 36
T4 Golfpunk 34
T4 Yips Duffers 34
T4 Midters 34
T4 PegTee ingl.... 34
8 Hackz 32
T9 AirHolsen 28
T9 Adam's winners 28
T9 Kevins F.. 28
T9 vist 28
T9 Sams..... 28
14 CMoose 26
T15 Lawinth 24
T15 TeamGoofy 24
T15 Ole M 24
T15 Stians Trunkslammers 24
19 Diablos 20
T20 Barcentrale 18
T20 Tromsø Golfers 18
22 Patriarken 16
23 Stonehead 10

vist

over 15 år siden

vist

Og etter runde 2:

T1 SilverFox 74
T1 team donk 74
3 FOREPlay 66
4 Steinbånn 62
5 Golfpunk 60
T6 vist 58
T6 Yips Duffers 58
8 Kevins flopparooneys 56
T9 AirHolsen 54
T9 CMoose 54
T11 hackz 52
T11 Sams Smiling Mooses 52
T11 St. Ables 52
T11 Team Goofy 52
15 Lawinth 50
T16 Adam's winners 46
T16 Midters 46
T18 barcentrale 44
T18 Tromsø Golfers 44
20 Stians Trunkslammers 42
21 OleM 40
22 PegTee Inglorious Bastards 38
23 Diablos 34
24 Patriarkens Utvalgte 26
25 Stonheads Best Men 10

hackz

over 15 år siden

hackz

lal... går det an å bytte spillere mellom rundene? og ikke da bare mellom sine 8 ?

vist

over 15 år siden

vist

Du kan bare bytte mellom dine 8, etter turneringen er startet.

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Tredje dag i turneringen er godt i gang og temperaturen på forumet har dalt betraktelig etter at HB fant veien hjem for å trene.

Av mine 8 utvalgte denne uke sitter jeg igjen med 5 spillere, Phil i gruppe A, tre i gruppe B og ingen i gruppe C.
Det ligger likevell an til en overkommelig score med kun tre tellende, men de må jo levere ok score alle, om det skal bli noe poeng.

Jeg er på ingen måte verst stil etter cutt og må ta med settingen til "PegTee Inglorius Bastards"
Han sitter tilbake med kun EN (1) spiller, i sin gruppe C. (Syv som har MC.)

En mager trøst for han at det er minst syv stykker i gruppen denne gang som har mistet alle sine spillere i sin gruppe C etter cutten.

Det er også mange som ikke har fått med seg hva NE og/eller MC betyr.

NE betyr Not entered player og vil ganske enkel si at spilleren ikke er med i turneringen. (Dumt å sette opp denne da)

MC er enkelt og grei Misset cutt og en bør få byttet ut denne med en reserve for å kunne få ut det potensaiale som er igjen for max poeng de site dager av turneringen.
Om jeg ikke så feil har en i gruppen Phil M. som reserve i gruppe A og oppsatt spiller fikk MC. Phil er ikke byttet inn til dag tre og vedkommende får da ikke de poeng som Phil genererer.

Lykke til i dag alle sammen.

Lars

Adam

over 15 år siden

Adam

Har en grei gjeng i Mickelson, Glover, Gillis og svenskekompisen til HB. Synd svenskefaen ikke presterer...

Goofy

over 15 år siden

Goofy

Moving day. Team Goofy har skumle hensikter idag!!

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Har som mål å gå forbi PegTee denne runden..............

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Burde hatt Els på laget denne uka,han viser storform. Howell III og Rollins er mine sterkeste kort nå når Mickelson og Whatney sliter litt

vist

over 15 år siden

vist

Satte inn Watney, og tok ut Howell III, rett før turneringstart, ikke akkurat drømmebyttet.
Ser ut som jeg skal være glad, hvis mine fire er under par tilsammen.

vist

over 15 år siden

vist

Skal forøvrig være glad jeg ikke satte inn Andres Romero, han brukte 5 slag fra 41 yards på hull 13.

MDF

over 15 år siden

MDF

Det er en annen forkortelse flere av dere vil hilse på ;). Missed Cut Did Not Finish!

MDF

over 15 år siden

MDF

Sorry, det betyr Made Cut Did Not Finish

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Et lite sideblikk...
I flg Fredrik Kracht kan Matt Avery takke GRAVIDITETEN for at ballen ramlet ned i det 10. hullet slik at det ble en birdie.
Hæææh...? Graviditet?
Gravitasjon og graviditet er vel ikke akkurat det samme...

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Kan oppleves slik noen ganger St. Able:)

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Forstår at man som gravid kan merke gravitasjonen, men at graviditet skal hjelpe ballen ned i hullet....
;-)
En annen ting er at Kract nå flere ganger har sagt at banen er fire m.o.h. ... Alle kan se av TV-bildene at så ikke er tilfelle... Dessuten så har han vel spilt banen og burde da ha registrert at den ikke er fire m.o.h.! Banen ligger mellom 85 og 120 m.o.h.
Rett skal være rett.

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

For øvrig fornøyd med at jeg beholdt Sim på laget !!

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Jeg bodde selv bare noen minutter unna banen i min barndom og kan bekrefte at hele banen ligger oppå platået og ikke 4moh. Savner La Jolla nå gitt (med 10 minus ute og nye 20cm som ikke var beztilt)

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Mickelson,Watney og Howell III klarte seg bra,men Rollins har skuffet på slutten dessverre.

Sim er imponerende god,han er absolutt god nok for dette nivået,etter å ha herjet på NW i fjor

vist

over 15 år siden

vist

Resultater etter runde 3:

1 SilverFox 126
2 team donk 122
3 Yips Duffers 120
T4 Golfpunk 116
T4 Team Goofy 116
T4 vist 116
T7 FOREPlay 106
T7 Kevins flopparooneys 106
T7 Steinbånn 106
10 barcentrale 102
11 St. Ables 96
12 CMoose 94
T13 Adam's winners 92
T13 hackz 92
T15 AirHolsen 90
T15 Sams Smiling Mooses 90
17 Midters 88
T18 Lawinth 84
T18 Tromsø Golfers 84
20 OleM 74
21 Patriarkens Utvalgte 72
22 Stians Trunkslammers 66
23 Diablos 64
24 PegTee Inglorious Bastards 46
25 Stonheads Best Men 36
26 topcrop 28

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

...ikke greit å glemme å bytte spillere.....spesielt ikkew når de man hadde misser cut'en. Dyrt!!

Goofy

over 15 år siden

Goofy

Team Goofy kommer snikende under radaren, jeg har 4 vinneskaller på tee ikveld!! Dette blir moro :-)

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Satser på en kanonrunde av Choi i kveld. Han går for gull, mens Ernie også leverer varene slik at jeg sniker meg opp på Topp 20......hoste harke.....men neste uke.......da tar jeg ingen fanger............

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

he he....ingen fare for at jeg havner i "take no prisoners" modus her...jeg er ikke i nærheten av frontlinjene en gang.

Golfpunk

over 15 år siden

Golfpunk

Jeg satser på lage mitt innholder vinner og starte bra med birdy fra Alenby
på hul 1... nå har jeg 3* T5. + T2.

Goofy

over 15 år siden

Goofy

Lefty er jo helt ute av det...det var ikke dette vi var enige om på spillermøtet i formiddag. Skjerpings eller så er det benken neste helg!!!!

golfpunk

over 15 år siden

golfpunk

det må være noe feil med shot tracker.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Ja Lefty er helt ute av det,slår jo like skjevt som en enøyd full russisk sjømann:)

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Good kvææl i stugu..

Hva har dere gjort med Phil i dag. Er ikke tilstede i dag, men etter intervjuet jeg hadde med han forrige dagen var han i kjempehumør.
En kort kommentar før jeg måtte gå, regnet han med å vinne denne turneringa.

Hvem av dere har ansvaret for det som skjer nå?
Er det deg Kevin?

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Nope,men jeg antar at Scott McCarron og et par andre spillere har skylda. De har gått ganske langt i å kalle phil for en jukser,siden han bruker den omstridte Ping wedgen med square grooves. Han virka oppriktig frustrert over det i intervjuet i går kveld. Tipper det har tatt litt for mye fokus,selv om han er proff og burde klare å holde fokus.

Har Phil på laget jeg,og hadde håpet han skulle vinne.

Noen som har Michael Allen på laget? -7 etter 14 hull og suser oppover lista

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Hvilket intervju?

Jeg har ikke inrevjuet Phil siden fredag, og da var det aldri snakk om noe juks og gamle vedger

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Ben Crane er vass i dag.
Er det noen som har han i førsterekka i dag?

Allenby må opp på 1. plass i dag, da blir det greit med p på meg i dag også, selv med tre spiller igjenn.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

allenby røk på en trippel dessverre,og "krangla" med dommeren...gikk demonstrativt tilbake til tee og slo en ny ball. Ble tilbudt skyss både dit og tilbake til gruppa si,takket nei..he he,hvis blikk kunne drepe så var det bra han hadde solbriller på..lol

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Så ser det ut som han kan gjøre en eagle på siste, etter et helt vil bra 2 slag. Ligger vel rundt 1m fra flagget

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Der reddete Allenby eagle på siste og reddet T10 for turneringa.
Ikke helt galt etter alt han har sliti seg gjenom siste 4 hull før 18.

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Etter runde 4:

1 Yips Duffers 178
2 SilverFox 176
3 Golfpunk 170
4 vist 166
5 Team Goofy 160
6 team donk 150
7 Tottenham Hotspur GC 148
8 Kevins flopparooneys 146
9 barcentrale 144
10 Steinbånn 142
11 Sams Smiling Mooses 140
12 St. Ables 128
13 FOREPlay 126
14 hackz 120
15 CMoose 118
16 AirHolsen 116
17 Midters 110
T18 Adam's winners 108
T18 Tromsø Golfers 108
20 Lawinth 106
21 Patriarkens Utvalgte 102
22 OleM 98
23 Diablos 96
24 Stians Trunkslammers 80
25 PegTee Inglorious Bastards 64
26 Stonheads Best Men 62
27 topcrop 58
28 clan art 54

Hvor mange beholder kortet Lawinth?

Midters

over 15 år siden

Midters

Jeg syntes det er litt rar poenggivning. Det virker som at siste runde gir poeng til kun denne enkeltrunden og at sluttresultatet ikke har noen betydning. Det er litt rart. Jeg hadde 5 av mine spillere (inkl 2 reserver) innenfor topp20, men sitter allikevel igjen med noen skarve poeng. 2 aktive var innenfor topp 10. Det syntes jeg man burde premieres for! :-)

vist

over 15 år siden

vist

Midters, det er ekstra poeng for 1.,2. og 3. plass sammenlagt.
Disse poengene vises i kolonnen "Bonus".

Ellers var det imponerende av Allenby å greie eagle på 18, så heit i toppen han var på 17.

Midters

over 15 år siden

Midters

Vet, men syntes det er rart at sluttresultatet ikke har mer og si. Det er tross alt det som teller i en turnering.

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Tror du skal tenke deg settingen Fantasy golf, Midters.

At en kan sette opp 8 spillere til en turnering, og rokkere disse fritt (begrenset av gruppe) fra dag til dag er vel noe spes.
Kanskje du skal tenke; hvem er det som alltid har minst en bra runde i løpet av turneringer, og sette inn disse spillere.
Her er det alltid dagens beste score som gjelder, (Gir 20p) og om du er heldig å i løpet av helgen å ha hatt en eller fler av T3 aktive i ditt spill gir det bonuspoeng, relatert til sluttplasering.

Har selv brent meg på å bytte ut spiller som dag en leverer +3 med en som spilte -5. Dagen etter spilte de omvent og mine håpefulle poeng var igjen lost.
Hvor mange spiller gode runder hver dag?
Det er sjelden de som ender T 10 gjør det de også, bare se på scoren til de som ligger T10 etter helgens runde.
Ser at de gode ofte leverer en knall runde og så en runde på + dagen der på

Når beste score som i går var -7 og Ryuji Imada leverer +3 så ga han altså ingen poeng i går. Men de som spilte han de andre dagene og ikke minst den dagen han spilte -7, fikk greit betalt. Han endte T9. (Han var ikke blandt dine ser jeg)

Så ikke panisk bytt ut en spiller i flighten bar fordi han hadde en dårlig dag.

Midters

over 15 år siden

Midters

Jeg har nok tenkt for mye "Han har en god vinnersjans i turneringen". Det må jeg slutte med. Litt rart og tenke enkeltrunder. Men ok! Nå er dette klinkende klart og jeg regner med å fosse oppover lista! hehe :-)

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Det høres bra ut!

Ser at du har bedre score en meg de to ukene du har vært med.
Ikke bli for smart.
Slutt med det, og hold i god avstand bak meg ;-)>-<

Midters

over 15 år siden

Midters

Glem det! ;-)

Stian

over 15 år siden

Stian

Det ble da noen poeng, selvom det kunne blitt mer om Allenby ikke hadde kastet opp over hele seg på backnine(avsluttende eagle var en mager trøst)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her