Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfbox

BFH

over 15 år siden

BFH

Heisann, hvis du går inn på golfbox nå blir du møtt av den nye portalen Norsk Golf, som kan informere at alle brukere av golfbox må ha nytt passord. Sakset dette:

Pålogging til GolfBox
14. desember 2009 - 10:52 — Norsk Golf
Pålogging til Golfbox er tilgjengelig fra denne siden. Alle brukere har fått nytt passord til Golfbox fra 1.1.2010.

Benytt Glemt Passord funksjonen for å få ditt passord sendt til din epost adresse. Har du byttet epost adresse må du sende din nye epost adresse til din golfklubb.

Når golfklubben har registrert din riktige e-post adresse i Golfbox kan du bruke Glemt Passord funksjonen for å få ditt passord per epost.

Dersom du mot formodning ikke har en e-post adresse så vil du få informasjon av systemet ved pålogging om hvordan du skal få tak i ditt nye passord.

og jeg spør VOFFOR DETTE???

Stian

over 15 år siden

Stian

Jøss..Godt vi enda betaler for dette, tenk hvordan det hadde vært ellers...

Truls

over 15 år siden

Truls

De bytter sikkert database og servere og vil at brukerne skal verifisere at de er de de er på den det nye systemet. Kanskje?

..

over 15 år siden

..

Golfbox har overtatt medlemsregisteret ettersom jeg skjønner, så det er sikkert i sammenheng.
Dette trenger man jo bare å gjøre en gang, og nå kan man få tilsendt passord i stedet for å måtte be klubben om å gjøre det. Synes ikke det er så galt.

helt vanlig

over 15 år siden

helt vanlig

Avanserte dataprogram må stadig oppgraderes og feil må rettes. Sikkerhet, nye ønsker, gamle svakheter som kanskje kan forbedres. På min jobb bruker jeg svært mange avanserte dataprogram og dette skjer omtrent daglig.
Selv om JEG har lært meg å gjøre ting på er det muligheter for å forenkle og forbedre. Dette går kjempefort. (se bare på utviklinge av XL)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her