Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

DAY 2 - Bob Hope classic

kevin

over 15 år siden

kevin

Hva sier dere om starten i går? Forrykende vil jeg kalle det,trodde nesten ikke mine øyne. Etter den litt skuffende bogey på hull 5 så startet birdierushet igjen og alt så lyst ut. På det beste var vår mann nr.3 på leaderboarden og han ble vist masse på tv. Det er vel det meste jeg har sett av han på tv under noen turnering noen gang,utrolig morsomt

I dag går Henrik ut 17.57 norsk tid på PGA West Nicklaus

Banene var tydeligvis litt forskjellig i vanskelighetsgrad,hvor Palmer banen som Henrik spillte var den letteste.

Palmer Private 69.531
Nicklaus Private 69.594
La Quinta CC 69.688
Silver Rock 72.000

Henrik stats for runde 1 viser at han traff veldig bra i fairway med 84.62% og enda bedre 88.89% GIR. Dette er veldig bra tall og viser at Henrik spillte veldig stabilt og at han hadde mange muligheter for birdie.
Han er faktisk nest best i feltet på GIR! Nr.31 på driving accuracy,men han var ikke bedre enn 89.plass på driving distance,og det er ganske uvanlig for Henrik å være. Jeg trodde først det hadde med litt bløte forhold og lite rull å gjøre,men det kan se ut som han enten har slått
mer ut med andre køller enn driveren,eller at han har satset mer på presisjon bevisst.Med bedre lengde hadde han kanskje scora bedre på par 5 hullene hvor innspillene ble veldig lange
29 putter er ikke mer enn brukbart,men hans 1.625 putts pr gir er bra. Han satte jo flere lange putter,noe vi ikke har sett mye av før...bokstavelig talt sett:)
7.plass på flest birdies er meget bra. Den dobble hvor alt gikk galt ødela litt for helhetsintrykket,og gir et resultat på -4.

Været endret seg underveis i går,ble mer overskya og vinden tok seg opp. Spesielt på back-nine ble nevnt av flere spillere,og på noen av par 3 hullene var vinden ganske uforutsigbar visstnok
Det var meldt regn på kvelden i går,men det er oppholdsvær nå på natten,og så skal det regne lett utover natten og morningen. Utpå dagen kommer det til å regne jevnt,mens det på kvelden er fare for mye vind og torden i tillegget til regnet

Håper at spillet ikke blir utsatt eller stoppet i dag og at vi får følge Henrik,kanskje også når sendingene begynner på tv.

Viasat golf starter kl.21 i dag også,og Golf channel har nok pre-game sending fra 2030 norsk tid vil jeg tro.

Det ble endel venting på slutten i går,og kanskje det forstyrret spillet til Henrik litt. Boo weekley går i gruppa foran i dag også,og tipset kan være å følge hans gruppe på ST også,slik at man ser om Henriks gruppe venter på de

Henrik virker positiv også til spillet i går,skriver på twitter "-4 today and a good start to the tournament. It was playing tricky the last 5 holes, and 15.th made me pay. But plenty of holes to make up"

Er bare å glede seg til en ny birdie-fest tror jeg,benke seg foran tv/pc og delta på Scangolf-forumet

Lykke til Henrik,og alle fans! See ya

Apropos

over 15 år siden

Apropos

Det var mye fra Henrik sin bane i sendinga i går.
Enten følger de PP de neste dager også eller så var det i går kanskje grunnet at Mr.DD-59 spilte der, anyone?!

Håper de viser fra toppen av lista de neste dagene uansett bane, slik at Henrik vises ofte!

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Duval var spotlight player i går,sikkert fordi han er mr.59. Nå får vi nok ikke følge Henrik på ST mest sannsynlig,i går fungerte det bare på Palmer banen. Så det kan hende vi må nøye oss med bare scorekort oppdatering i dag

Apropos

over 15 år siden

Apropos

Pbp funker jo uansett på alle baner?

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Ja,det ser sånn ut,fulgte ikke med på det i går. Da blir det ikke så verst allikevel

PGA

over 15 år siden

PGA

Er ganske sikker på at jeg så en "plakat" under sendingen i går som sa at de skulle ha fokus på ST i dag.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Så på NRK i morges fra turneringen. De viste dobbeltbogeyen til Henrik, og en lang birdieputt fra lederen.

Greit nok, men det hadde vært hyggeligere om de viste alle de GODE hullene hans istedet.

Enur

over 15 år siden

Enur

Der er jeg helt enig med deg, GB !

Apropos

over 15 år siden

Apropos

Det kan jo ha med rettigheter å gjøre? Sendetid er sendetid.

Den gruppa Henrik ska spille med i dag gjorde det relativt bra i går, sikkert greit at det ikke er fullt av hackere.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Var mange glimt av Henrik under sendinga i går,morsomt at de viste han så mye. En av langputtene hans ligger på pgatour.com også. Spiller han like bra i dag så kommer han nok på skjermen da og

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Utvelgelse av enkle klipp i nyhetssammenheng er normalt ikke en rettighetsissue. Kan være en underlig sammensatt "clip rights package" for den kanalen NRK hentet dette fra, men jeg tror snarere det er dårlig utvelgelse fra NRK, siden det er sjelden at tilgang til dårlige slag er det som prioriteres (med mindre det er morsomme bloopers)

hackz

over 15 år siden

hackz

btw - noen som så utslaget til Henrik på 15 i går?
Lurer fælt på hvordan han havnet opp i grustaket, hullet var vel 156yards og han bommet jo solid på green.
Neste slag, chippen, var jo også litt skummel. Fint at han er ferdig med den doble i alle fall ;)

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Det så for meg ut som om nesteslaget lå på en asfaltvei eller stein, så den har en forklaring der. Utslaget så jeg ikke.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

"så" kun utslaget på shot tracker. Det var faktisk ganske mange som endte til høyre der,og Mike Weir nevnte at vinden var uforutsigbar spesielt på de siste par3 hullene. Det så ut som han havnet i skråningen og at ballen hans rulla ned til kanten før veien nesten. Han hadde nok det ene området med steiner(store) midt i siktelinja også,og ble tvunget til å gå mot venstre for den.

Kunne endt i bunker også,eller i verste fall i vannet. Førsteputten var ikke så aller verst,synd han bomma metersputten for bogey

Jim Tonic

over 15 år siden

Jim Tonic

29 putter er jo bra når han treffer såpass mange greener.

Hull 15 ble vist på NRK i dag morges, han sto skrått på utsiden av veien med noe steiner og dritt og måtte bare punche seg inn på greenen. Neste slaget lå i kanten mellom fringe og rough, chippet til 1-2 meter og lipout for bogey.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Oj, så plutselig at Enur og jeg var enige over her!

Takk for det, Enur. Tar det som et tegn på forbrødring, og det burde jo gjøre godt for oss alle.

Lykke til i kveld :-)

Enur

over 15 år siden

Enur

Moro å være litt enig innimellom også, GB!

Forbrødring er bra, og vi er ihvertfall også enig om at vi ønsker det beste for Henrik både i kveld og i tiden fremover.

Ha en hyggelig kveld dere også!

Pepper

over 15 år siden

Pepper

La oss håpe Henrik spiller bra og at vi alle får en hyggelig kveld.

Jeg er litt urolig for været, både regn og vind kan skape ulike forhold. Når det er sagt er neppe værutfordringer noen spesiell ulempe for Henrik i forhold til andre spillere, men det viktigste er at spillerne får rimelig like forhold.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Først; Tusen tusen takk til den anonyme som sendte den koselige, ikke-aggressive og fullstendig skjellsordfrie mailen der jeg bl.a. påstås å være gggggggggg. Det var en god start på ettermiddagen. Jeg skal videresende den til rette vedkommende straks jeg vet hvem det er. Jeg kunne godt tenke meg å vite hvordan du fikk e-postadressen min, men vil gjerne ønske deg en god dag.

Uansett, F5 knappen trenger jeg ikke i kveld heller siden jeg vil hygge meg med jobb, jobb, jobb og litt shot-tracker.

Jeg regner med at HBs innsats gjør det lett å være på jobb og at PGAtour.com snart lager en funksjonalitet der det kommer pling-lyd for birdie og boooo-lyd for bogey etc.

Hvis jeg blir enig med Enur og GB så blir det en kopi av serien tre brødre som ikke er brødre fra NRK, og av respekt for NRK er jeg derfor formelt sett uenig med GB.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Hmm. Hva skyldes denne rent overdrevne respekten for NRK?

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Ikke overdreven, bare respekt. NRK er en samfunnspillar, en foregangsbedrift innenfor allmenkringkasting og leverandør av godt banre-TV og det skal man ikke kødde med.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Fra PGA:
ROUND 2 DELAYED (10:35 a.m.): Tee times have been pushed back two hours due to inclement weather. The first tee times will now be at 1:30 p.m. ET.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Siste nytt er at spillet er utsatt i 2 timer pga kraftig regn i natt

Kevin

over 15 år siden

Kevin

jøss,samtidig jo GB:)

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Ikke verst, Kevin!

Men hvis du også - helt samtidig - var midt i tilberedningen av Toro Risengrøt (5 min koketid), da ville det vært helt fantiastisk!!!

Men det var du ikke, var du vel...(?)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Da er det vel på tide med denne?

http://www.youtube.com/watch?v=-pyC7WnvLT4

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Ser på Twitter at Henrik vurderer å se Avatar i kveld hvis regnet fortsetter som det har gjort siden natten.

En liten skitur i mørket på meg da.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

he he,nei det var når jeg fikk 2min til å sjekke status mens den minste i huset satt seg for å spise litt. Jeg spurte den 15mnd gamle datteren min om jeg fikk lov til å sjekke status ang spill på pga touren,hun ga et rungende "JA"

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Nå er spillet utsatt,det blir ikke noe spill i dag i det hele tatt. Runde 2 blir startet fra 08:30 fredag morgen lokal tid,altså 17:30 norsk tid.

Synd,men da får vi tid til å være sammen med kone,barn og familie i dag. Noen skal gå på ski,andre skal sikkert se på tv eller annet. Henrik skal kanskje på kino og se Avatar:-)

Snakkes i morgen

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Jøss. Tåler de ikke vann der borte?

barcentrale

over 15 år siden

barcentrale

Hvis noen ansvarlige hadde lest trådstarten din Kevin, så ville de anstrengt seg litt mer for få å gjennomført Day 2!

Blir vel uansett bare copy paste til i morgen ;)

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

What an exiting day!

(Wow)

Ted

over 15 år siden

Ted

Skriver som Foot Joy på twitter

Cats are chasing dogs and it`s raining in the dessert..

:)

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Jeg tror de gjorde rett i å utsette. Nicklaus course hadde over 30cm med vann på fairways...skulle de ha spillt med ballplassering måtte de bare slått fra cart paths og steinområdet,ikke spesielt gunstig. Her var det ikke snakk om tilfeldig vann...bare vann.

De har et håp om å få spillt fra fredag morgen lokal tid,så får vi komme med en oppdatert tråd når vi har litt mer info.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Trøsten er at vi hadde mer kvalitetstid hjemme.

Presis som dr. Freud foreskrev :-)

Oggi

over 15 år siden

Oggi

http://pgatour.dtn.com/
her finner du den helt lokale værmeldingen. Usikkert i dag, men bra i helgen. Det blir nok spill i dag, men kanskje med en liten utsettelse..?

Pepper

over 15 år siden

Pepper

Oggi, den var jo mye bedre enn weather.com! :-)

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Skal vel mye til for at de utsetter en gang til da de er så avhengige av å få alle gjemmonm de fire forskjellige banene.

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Gjennom er visst et vanskelig ord.......

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Gunnar Bull da, i følge Freud har vi ingen å ha kvalitetstid med og ingen interesser å dulle med for oss selv. Vi går altså i hundene om det ikke blir spill i dag

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Iflg Storm skal det ikke regne idag. Gjør ingenting om de har rett melding.

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Nå skal jeg snart på innersvingen å slå i hjel noen av de små ujevne.
Om det regner eller snør spiller ingen rolle.
Regner ikke med at vinden vil bli plagsom heller, men ser at muligheten for trekk i korte guffs kan være mulig.

Bortsett fra det så lurer jeg på hvem han derre Storm er?
Om det er han nissen fra blåfjell så er det mulig han har en viss greie på dette med været, men har aldri møtt han eller sett han på noe golfbane selv om jeg har hørt om han.
Regner med at han bare er en bløff som liker å uttale seg om været, uten egentlig å ha noe særlig mer peiling en HB.

Patriarken var heldig med resultatet på Fantasy golf 1. dag, men været tror jeg heller ikke han har særlig peiling på, selv om han ganske sikkert har vært både våt og solbrent i sin tid som golfer.

Rgener med at det blir fest her i kveld - HB -7 i dag er mitt tips (=-11)

FriDropp

over 15 år siden

FriDropp

Det er nok han derre dansken. Storm P.

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

På turneringens hjemmeside får man følgende beskjed: "Today Friday pros only go off as twosomes from 11 a.m. to 12:10 p.m.
Third Round Pro-AM amateurs and pros to play - will resume Saturday."
Betyr vel da at amatørene ikke spiller i dag og at førstemann slår ut kl 20.00 norsk tid...?

kevin

over 15 år siden

kevin

Bjørnstad bekrefter og på twitter at det er ca.2 timer senere tee-off for første gruppe i dag

Tror vi bare beholder denne tråden for runde 2,ikke så mye nytt annet enn at været er bedre. Det er meldt veldig fint vær i helgen også

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

11:10 am Weekley, Boo og Bjørnstad, Henrik fra hull 10 på Nicklaus Course

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Henrik får mao gleden av å gå sammen med vår kjære Bo W. nok en gang...

Helena

over 15 år siden

Helena

Da håper vi alle på en fin runde for Bjørnstad. Godt at det ikke regner mer! Vått er gott, men inte när det blir för mycket ;)

Kevin

over 15 år siden

Kevin

yes,Henrik og Boo gjenforenes. Gikk ikke så bra sist,så Henrik får "knuse" han i dag:-)

Tipper banen er ganske bløt og at det spilles med ballplassering.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Liker ikke at det blir ny Boo runde. Han har ikke akkurat bragt lykke til vår mann til nå....

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Det er 30 år siden en dags spill blir avlyst eller utsatt i denne turneringen, så værforholdene de siste dagene må ha vært nokså spesielle.
For øvrig har vel Weekley fått relativt mye bildedekning på TV i det siste; betyr det at han har brukt opp kvoten siden eller at sjansen blir større for at vi skal få se han og Henrik? Kan i hvertfall hende at dersom en eller begge spiller godt så øker sjansene...?

Enur

over 15 år siden

Enur

Kevin:
Bare et lite bidrag fra en som normalt ikke skriver så mye her:

De spilte med ballplassering allerede på onsdag, Ikke fordi det strengt tatt var behov for det da, men fordi de visste at det var spådd vanskelige forhold for andrerunden, og at det helt sikkert ville bli bruk for det da. Dermed vedtok de bruk av ballplassering for alle de fire første rundene, slik at dette skulle bli fair for alle, uansett hvilken bane de spiller på.

Oggi

over 15 år siden

Oggi

Ser at Golferen.no har en fin statistikk-artikkel for runde 1 i dag. http://www.golferen.no/wip4/detail.epl?id=458659
Slike ting er artig tidtrøyte. Men, statistikk er statistikk. Golf er golf. Og nå er det under en time til utslag.

Oggi

over 15 år siden

Oggi

Det at banen er veldig våt, gjør jo at den må spilles annerledes. Den blir lenger. Kanskje to køller lengre. Det betyr gjerne hybrid eller woods på inspill som eller blir gjort med jern. Noen som kan antyde hva det har å si for "vår mann" ?

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Takk Enur,jeg husker det når du sier det. Velkommen hjem,mener jeg leste at du hadde vært på langtur. Kan tenke meg at det var deilig. Blir vel en stund vi kan spille her hjemme.

Nå er det ikke lenge til tee-off,lykke til henrik og alle fans:-)

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Par på første hull

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

..dvs det 10. ...

Kevin

over 15 år siden

Kevin

ser ikke ut som det blir pbp heller fra Henrik`s bane,men han gjorde ihvertfall par på hull 10.

baneguide til Nicklaus private http://www.pgawest.com/custom/flash/course_tour_NICKPRIV/course_tour.html

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

Bummer...ingen pbp. Så får bare scorekortet å følge medpå. Noen som vet når sendinga starter?

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Par på Boo også, ligger tre slag bak Henrik.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

huff da. Kjedelig uten shot tracker.
DISAPPOINTED!!!

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Booooooooooo....... :-)

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Pre-game har begynt på golf channel,kan sees her: http://www.veetle.com/viewChannel.php?cid=489e78e9b8936

ellers så begynner vel viasat golf kl.21

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Og det regner igjen.....mye siste halvtimen...lukter suspension hvis det fortsetter

Kubein

over 15 år siden

Kubein

Ny par.. Veldig nær en birdie der

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Hva er det tullet med regn. De er i the middle of the f.... desert

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Da er jeg tilbake etter å ha vært på innersvingen og hatt en svært så posistiv aha-opplevelse. (Ikke en slice med drivern)

Hadde håpet å kome tilbake til en gladgjeng i festhumør og så leser jeg her før jeg kikker på scor for dasgen at det er en relativt beskjeden start for de fleste så langt.

Hvor er duskedamene og heiagjengen som skal løfte stemningen her i kveld. Det kan umulig bli lett med alt det regnet. tror ikke vi klarer å heve stemningen her i kveld uten HB.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Duskedamene steller dusken og heiagjengen er i heia.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

blir nok litt tregt med bare scorekort oppdatering også,men det begynner snart på tv og kanskje får vi sett noe av Henrik der

Været legger nok en liten demper også

Ikke en slice Lawinth?? det er det lenge sia jeg har opplevd:)

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Det stemmer, ikke en slice, men et par utrolige og uventede draws , noe jeg aldr greier å få til når jeg prøver.

Men må si dere lurte meg med stemningen på forumet. HB er full gang jo og par etter tre hull er jo ingen bogey. Da kan det bli litt liv i dag tross min oppfatning av situasjonen her på forumet da...

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

3 par ihvertfall så langt da

Kevin

over 15 år siden

Kevin

ser ut som det har klarnet like raskt igjen,fint vær nå

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

GB, jeg skal utrykke meg klarere neste gang så ingen tror at han uberettiget har levert to birdies og ødelagt det hele med en dobbel. (;->)

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Haha, dette var småkjedelig. Hva i all verden skal vi kommentere nå da? Mine forslag er:

Par = Bra! Par, godt spilt.
Bogey = Fan. Skjerpings nå, Henrik!
Birdie = Herlig! Nå er du i støtet!

Andre forslag?

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Eagle da?

bra forslag ellers:-)

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Bra! Par, godt spilt.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Sorry Kevin.

Eagle: ØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØØRN!

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

lurte en stund på hva jeg skulle fordrive fredagen med, men nå er det ingen tvil. Det må bli her sammen med dere, gutta.
Her er det plutselig kjempestemmning og diskusjoner om utrydningstruede dyrearter.

Håper det blir ett og annet innlg om golf i løpet av kvelden

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Bra! Par, godt spilt

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Bra! Par, godt spilt.

Flise

over 15 år siden

Flise

synes det er litt kjedelig, jeg...

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Var det "Bra! Par, godt spilt."?

Når var det vi skulle bruke den pc'n hvor tastaturet hang seg opp?

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Flise, jeg er dessverre fryktelig enig med deg. Scorekortoppdatering er ikke spennende nok. Enkelt og greit.

Flise

over 15 år siden

Flise

det kunne vært gøy, men da måtte det vært litt blått på scorekortet..

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Hehe, ja vi får håpe på at blått blir den første fargen vi ser :-)

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Vetle sender om ikke annet live nå, selv om det vel er mer reklame og instruksjon enn live golf.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

F...nå har Parnevik fått en birdie og er forbi Henrik,come on

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Fan. Skjerpings nå, Henrik! :-)

Kubein

over 15 år siden

Kubein

Bogey...

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Kremt...

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Dette var både kjedelig og svakt... så langt.
Får håpe det tar seg opp.
Vi vil ha litt blått!!

Vriompeis

over 15 år siden

Vriompeis

Jeg vil se shottracker!!! æsj

Vriompeis

over 15 år siden

Vriompeis

St Able Ford: Det er helt klart at Henrik moser inn noen birdies snart. Helt klinkende klart!

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Kun par...fresh start på hull 1 nå da håper vi

Gunder

over 15 år siden

Gunder

Kevin:
God trådstart her oppe :) kudos

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Selvsagt, Vriompeis.
Går tre under på back. Garantert.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Takk Gunder :) sjelden mann "å se"

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

I feel blue

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Hmpf.........trist spill.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

ser ut som det er mye to-putt for par. Han har fått opp treffprosenten litt på fw treff og gir. Det var endel lavere i starten av runden. Ser ut som det er en litt tung dag for Henrik. Burde være mulig å gå endel under par,det er flere spillere som er 3,4 eller 5 under par. Men er veldig jevnt. Et par birdies inn hadde smakt

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Dobbel-boo, endelig et lite lyspunkt...

Stian

over 15 år siden

Stian

Herregud for en latterlig kjedelig tv produksjon.Knapt noen golfslag mellom reklamene, golffix, nostalgi, spillerpresentasjoner til det kjedsommelige!

Ugh

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

100% enig, Stian.
Tenk deg hvordan en slik sending KUNNE ha vært dersom man produserte det som en sportsarrangement...

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Birdie, som bestilt!

Flise

over 15 år siden

Flise

endelig litt blått!!

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Birdie = Herlig! Nå er du i støtet!

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Endelig.

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Kan jo kopiere resten av Bubbas front...
Say no more.

Fan

over 15 år siden

Fan

Det blir for defensivt, noe å lære av jentene. De går for seieren, ikke cuttet. Par er dessverre ikke godt nok på en såpass enkel bane.

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Denne sendingen derifra idag må jo være verre enn vanlig??
Nå har det snart gått 15 minutter, og jeg har sett 1 slag omtrent. Ellers er det han hyper-stressa duden på rangen, og bilder av fjell og studio og byen og ALT annet!!!

Det er altså ca 120 golfspillere på 4 baner, og så kan man ikke vise mer av spillet på banen enn det her? Og de klager på dalende interesse? Når man bare ser alt annet en golf, så blir ihvertfall jeg DRIT-lei!!

Forøvrig enig i at runden til bubba er latterlig bra hittil! Håper han kjører på på backnine!

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Bubba har 59 innenfor rekkevidde...

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

... og det på SilverRock!

HurraTorpedo

over 15 år siden

HurraTorpedo

Go Blubba!!

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Spiller ikke HB den "letteste banen" i dag?

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Martin Flores tjente litt over 20.000 på NW i fjor, - ligger på 2. plass nå... Snakk om gjennombrudd.... hvis han kan følge opp noe i nærheten av dette.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Palmer banen var såvidt lettest på runde 1(se trådstart),men Nicklaus banen er regnet som å være ganske lett

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Det ser ikke ut som HB spiller letteste bane, men det kommer kanskje an på hvem som spør, og hvem som svarer...

Kevin

over 15 år siden

Kevin

"Bare" par igjen,blir ikke noe fart på dette dessverre.

Flores imponerer ja,snakk om forandring

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Bubba choker.....fikk bare par...ojojoj

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

birdie....

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Birdieeeeeeeeee:-)

Lerouge

over 15 år siden

Lerouge

Birdie på hull 8 - pbp på pga-appen på iphone...

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Birdie på HB

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Ok, så var jeg litt reigere enn dere da, men jeg var i hvert
fall på banen i samme minutt som dere.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Ojojoj. Birdie på siste nå, så spådde du rett, St. Able :-)

Gunder

over 15 år siden

Gunder

Kevin: Jeg lurker rundt i gangene :)

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Kommer nok en fugl på det siste også.
Garrrantert!
*håpe - håpe *

Lerouge

over 15 år siden

Lerouge

Og jammen en til!

Kevin

over 15 år siden

Kevin

en til....utrolig bra avslutning

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

Yay. Herlig avslutning av HB :-)

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Hva sa jeg...?

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Oppløftende av henrik på siste 9,selv om vi gjerne skulle sett en enda bedre totalscore. Det scores mye lavt nå,og med flott vær lørd-sønd så kommer mange til å fortsette med det.

Får vel legge meg,må sikkert stå opp med små barn i morra tidlig. Høres i morra....hasta lumbago:-)

Gunder

over 15 år siden

Gunder

St. Able Ford the Voodoo Doctor :)

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Gute Nacht, bonne nuit tout le monde.

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Det er deilig å se han tar seg opp etter å ha sliti i flere timer med fallende resultater. Avslutte med to Birdier på siste to hull gir forhåpentlig greit med selvtilitt til i morgen

Spiderboy

over 15 år siden

Spiderboy

Vel, vel. Han er bare 1 slag unna en 22. plass. Synes vel det må sies å være godkjent? Boooooo, som han gikk med, slo han med 4 slag i dag.
Synes det vitner om ganske bra spill av Bjørnstad.
Gleder meg til runden i morgen, får bare håpe vi kan følge ham på shot tracker. Det var litt tamt å sitte å vente på oppdatering av scorekortet

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Banen HB spilte i dag sies å være en av de letteste denne helgen. Hva er snittscore, eventuelt beste og dårligste på denne banen i dag.
Noen som har oversikt over det?

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

to under er bedre enn en over...kloke sam...

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

Lawinth, regner med du finner det du leter etter på http://www.pgatour.com

Når runden er ferdigspilt spytter de vel ut tall på det meste....så regner med det skulle være greit å finne der.

Stian

over 15 år siden

Stian

Utmerket avslutning.Fra å kode PHP snippets med overraskende rask suksess til å se 2 blå på avslutningen til HB betyr at jeg burde kjøpe Lotto imorgen!

Stinger

over 15 år siden

Stinger

Les listen på hvilke spillere som ligger bak.
Jeg tror vi skal være ganske fornøyde.
Er så langt imponert hvordan han klarer å holde spillet sammen.

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Var nyskjerrig på å se hvor god runden til HB egentlig ble til slutt. Han har pr nå klattret 13 plasser på lista fra går og det taler vel ganske godt for seg. Makkern Boo Wekly er ingen dårlig spiller og spilte 4 slag dårligere enn HB, tapte 25 plasser for dagen og endte foreløpig nå på 108 plass.
Summen av dette forteller meg at HB totalt har gjort en meget god dag.

Furu

over 15 år siden

Furu

Boo Weekley er skadet (fot) for tiden og spiller dermed ujevnt. Er også nylig tilbake etter fire måneder ute med skulderskade.

Plassene de faller/klatrer er ikke korrekt. HB var T25 eller T26 etter første runde.

Mr 100

over 15 år siden

Mr 100

Henrik vil fremdeles ha 3 utfordringer: fredag, lørdag, søndag.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her