Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Bob Hope Classic

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Mulig det er jeg som ikke skjønner ranking systemet - men Jesper Parnevik som er 46 på career money list har altså en bedre ranking enn HB, siden Jesper får spille Bob Hope Classic? Det betyr at alle på den lista kommer foran alle Q-school/NWT qualifiers?

HB er førstereserve ser jeg. Noen som kan litt voodoo? Bruke den mot Boo?

tilskuer

over 15 år siden

tilskuer

Det er riktig Smilende Sam. Hvis du er blandt de 50 beste på career money list kan du bruke denne muligheten ett år. Det er i år tre spillere som bruker dette "kortet". Du får da ranking i kategori 10, mens kvalifiserte fra NW (minus vinneren) og Q-school er ranket i kategori 24. De 125 beste fra fjorårets PGA-ranking som ikke er "exempt" på annen måte er faktisk ranket i kategori 19. Du finner hele listen her: http://www.pgatour.com/r/player_exemptions/index.html

Ellers synes jeg touren trenger noen fargeklatter så jeg ønsker at du bruker voodooen på noen andre - kanskje noen svensker ?

FriDropp

over 15 år siden

FriDropp

http://www.pgatour.com/tournaments/r002/field.html

Ser at siste gruppe består av kun 2 spillere. Betyr det at Henrik rykker inn på øyeblikket?

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Takk skal du ha tilskuer.

Er enig i at touren trenger fargeklatter, men kanskje ikke en innsjø av maling? :-) Ryder Cup-Boo ble litt mye for meg.

Jeg synes de svenske innslagene er kjekke karer.... Både Big Dog Petterson, Parnevik og Chopra er relativt fargerike, Richard Johnson er HB kompis og Fredrik Jakobson har jeg av en eller annen grunn litt sansen for. Men finner du en eller annen boring fyr - så voodoo gjerne ham.

keiko

over 15 år siden

keiko

Fortsatt ikke noe nytt om Henrik? Er noen på Twitter her inne?

Pepper

over 15 år siden

Pepper

Klokken er vel 02 am i California nå, så det skjer neppe mye før folket våkner og ting begynner å fungere, dvs om 6-7 timer.

Ronni

over 15 år siden

Ronni

Husk at de skal slepe med seg en eller flere amatører hver seg så det blir nok ikke mer enn 2 proffer i hver gruppe.
Tror det ordner seg at Henrik får spille.

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Håper han får en riktig stor kjendis i sin gruppe i så fall, så er det større sansynlighet for at vi får se han på skjermen

Jim Tonic

over 15 år siden

Jim Tonic

Kun 1 proff i hver flight, sjekk: http://www.bhcc.com/10pairings1.html

Hadde vært fett med HB og Dr Phil

Stinger

over 15 år siden

Stinger

Henrik er med.

Pepper

over 15 år siden

Pepper

Og så står Henrik Bjørnstad på deltagerlisten!

Det er meldt Showers/wind onsdag, Rain (70% chance) torsdag, Showers fredag, Partly cloudy lørdag og Sunny søndag.

Sannsynligheten for at han får en meget kjent kjendis i sin gruppe er vel ikke overhengende, men det hadde jo vært moro.

Kubein

over 15 år siden

Kubein

Konge! Leste det på twitter.. Da blir det en helg forran PCen :-)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Jeg har faktisk spilt pro-am med HB en gang. Han hadde Camilla som caddy, han var sjenert og ung, vi ble nr. 3 og jeg klarte å holde honnøren i 3 hull.... Vil ta

PGA

over 15 år siden

PGA

Jeg også, SS. Ung og sjenerende men veldig sympatisk. Ble så sjarmert av gutten at min yngste sønn, født i feb 2006!!!!, er oppkalt etter han :-)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

PGA, se det.... Henrik jr!!

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Nå venter vi bare på at Barcentrale skal starte en tråd om DAY 1...moroa starter i dag. For de av dere som bruker Facebook så har turneringen sin egen side som de er ganske flinke til å oppdatere med bilder og nyheter hver dag

Pepper

over 15 år siden

Pepper

Barcentrale, eller Kevin, kommer det en trådstart, eller har dere gått i hi?

tertit

over 15 år siden

tertit

Siden Henrik er med, har noen brukt voodoo?

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Kevin, fikk en melding fra barcentrale nå, han rekker ikke å lage noe før ganske sent. Kjempefint hvis du lager istedet :-)

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

Henrik har tee-off 19:09 sammen med tre glade amatører men dessverre ingen celebriteter. En diamanthandler, en forfatter og en direktør. Får sikkert god rabatt på en fin ring til mor, og det er sikkert velkomment

dutte (in disguise)

over 15 år siden

dutte (in disguise)

Stusser litt over PGA sin beskrivelse av HB.

Ung og SJENERENDE men veldig sympatisk.
For å si det som Meat Loaf, 2 out of 3 ain`t bad.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

I`m on it:)

PGA

over 15 år siden

PGA

Til han i forkledning: :-) Eg tog han!! Prøver en gang til: Ung, sjenert og veldig sympatisk!! Uansett, en kjernekar!!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her