Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

"Den andre siden"

FriDropp

over 15 år siden

FriDropp

Søren heller, jeg trodde jeg hadde en gode ide, men den gang ei:
denandresiden.no er allerede i bruk.

Innmari Serriøs

over 15 år siden

Innmari Serriøs

Speaking of which, "Den andre siden" er nesten nede for telling igjen.

kvaliteten og kapasiteten til hjemmeanlegget til norges mest oppskrytte hjemmeside er til å ta og føle på.....

Får stadig Access-feilmeldinger, og så skylder bloggesjefen på Telenor...

lolz

Stian

over 15 år siden

Stian

Er det ikke bare å sette speed parameteret til 100% ? Utifra tilbakemeldingene virker det bare som det er litt software justering som trengs...

Ignorance is bliss

Innmari Serriøs

over 15 år siden

Innmari Serriøs

Nå er det helmørkt united......

"Service Unavailable".....

FriDropp

over 15 år siden

FriDropp

Du må da skjønne at dette ikke kan fikses i løpet av en helg......

Stian

over 15 år siden

Stian

Fridropp : Var det innlegget ment til meg ? Isåfall ser jeg at sarkasmen min trenger litt finpuss, selv etter 10 år i IT/Hosting bransjen.

barce

over 15 år siden

barce

Dette har vært et problem siden sommern, og egentlig før det også..

Spørsmålet er om AR gidder å bruke penger på F5 gjengen, eller om han ønsker å ivareta normale driftsforhold.. Inntil nå er det åpenbart det siste.

FriDropp

over 15 år siden

FriDropp

Nei, ikke spesifikt til deg Stian. Det er i grunnen et sitat fra noe jeg leste på nettet før i dag, men som av en eller annen grunn ikke er tilgjengelig lengre.
Mulig min sarkasme også trenger finpuss, etter 25 år i IT-bransjen.

barce

over 15 år siden

barce

Haha.. ikke rart det er umulig å få hjelp av IT-avdelingen på jobben ;p

Stian

over 15 år siden

Stian

Den er god fridropp, ville bare dobbeltsjekke for å ikke fremstå helt på jordet :)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Jeg er sikker på at han ønsker å fikse dette av hensyn til brukerne sine.

Vriompeis

over 15 år siden

Vriompeis

Jeg liker bedre kallenavnet "den mørke siden" :) go go Bamse

Apropos

over 15 år siden

Apropos

I overkant pinlig? Minner meg om utsagnet "det eneste som er bedre enn min lykke er andres ulykke".

uff

Vriompeis

over 15 år siden

Vriompeis

It takes a big man to cry. But it takes a bigger man to laugh at that man :)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Trolig første (og siste) gang jeg er enig med Apropos. Glem dette nå.... La andre golfsider gjøre sitt, så lat vi ScG være et trivelig sted.

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Aprpos hjelp i IT-bransjen...
Regner med at denne er velkjent for dem som sliter der, men det kan jo være andre som kjenner seg igjen:
http://www.youtube.com/watch?v=aFYUiddcbe8
- og litt humor på morgenkvisten etter en svart dag i går kan vel ikke skade...

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Utrolig bra St. Able. Til andre - hele må sees. Slutten er ....;-)

FriDropp

over 15 år siden

FriDropp

Jeg antar alle har sett denne:
http://www.youtube.com/watch?v=JaUULepIpbA
Men et gjensyn er alltid artig.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Priceless

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Og så har man denne:
http://www.youtube.com/watch?v=Be3alRoxkOo

Pepper

over 15 år siden

Pepper

Hehe, herlig!

FriDropp

over 15 år siden

FriDropp

Det er flere:
http://www.youtube.com/watch?v=yf1OMPd6J1o

barcentrale

over 15 år siden

barcentrale

Denne er også fin :)

http://jz09.java.no/tett-paa-en-utvikler/rhino-thue/

FriDropp

over 15 år siden

FriDropp

Konge!

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Rhino Thue er Eckbos beste skikkelse. Allerede på Nissene på låven var han et funn..... men han har mange fettere rundt omkring

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Dette er jo også en klassiker, om enn av en litt annen sjanger. Mannen som blir intervjuet av BBC som en IT-ekspert, viste seg å være en taxi-driver som ble feilaktig hentet inn i studio. Ser rimelig forvirret ut...!
http://www.youtube.com/watch?v=atfNL0_KAcs&feature=player_embedded#

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Jeg må gi barcentrale kred for å ha bragt Javazone-samlingen frem i lyset. Fire knallbra filmer.

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Enig, SS. Hadde faktisk ikke sett disse kuttene og de var fenomenale. Sans for typene som Eckbo virkelig tar på kornet!

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

http://www.golfsiden.no/Golfsidenbeklag191010.html

Tror noen bør ringe Rhino Thue

FriDropp

over 15 år siden

FriDropp

Det er jo imponerende at det gripes fatt i kjapt etter at det var et
problem akkurat DENNE helgen!
Lurer litt på hvilken kapasitetsøkning Telenor har satt i verk. Antakelig er Accessdatabasen overført til en clusterløsning :p

Stian

over 15 år siden

Stian

Er også interresert i å vite detaljer rundt denne økte kapasiteten.Syntes det er stilig at Telenor har blitt så raske til å gjøre endringer, helt uten nedetid og greier. Bare taste-taste, kapasiteten er økt....

Yeye, vi får nå se.

FriDropp

over 15 år siden

FriDropp

SS, hvordan visste du navnet til teknikeren som GS bruker?
Dette gir yttereligere føde til diverse konspirasjonsteorier.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Er redd for at Telenor kan skru opp kapasiteten til uante nivåer uten at dette endrer seg, men mest av alt er dette leit for brukerne, ingen blodfans fortjener at dette ikke løses på en best mulig måte.

Stian

over 15 år siden

Stian

Seriøse eiere av nettbaserte tjenester vet at grep må gjøres kontinuerlig etterhvert som etterspørsel og brukermasse øker.Jeg sitter med en inntryk at bloggen har rundt 150000(minst) unike brukere om dagen, av den grunn skjønner jeg ikke hvorfor skikkelig grep ikke har blitt tatt.Ad penger burde betale dette problemfritt.

Jeg finner det hele veldig merkelig, dette er nok sak for Sherlock Holmes og sidekicken hans.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Fridropp, veldig bra resultatlistetips du kom med på en annen nettside. Jeg tror på den.

Resurrected

over 15 år siden

Resurrected

Hehe, jeg må si jeg lo litt av det som stod på forsiden:

"Det har vært meget stor trafikk på Golfsiden de siste månedene. Nå gøres det noe med dette"- sitat slutt.

Jeg lurer på hvilke grep han har tenkt å gjøre for å få ned trafikken på siden. Sette opp en kinesisk mur? :)

tilskuer

over 15 år siden

tilskuer

Dette må vel være et utslag av misunnelse. Regner med at de som står bak siden drømmer med våte øyne om den dagen da scangolf kneler på grunn av for stor pågang.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Å utestenge brukere får ned trafikken ;-)

Paradoksalt nok er det faktisk er mulig å legge inn innlegg som Sure Sam, men ikke som Smilende Sam på GS. Symptomatisk?

(oj...klarte ikke å dy meg)

FriDropp

over 15 år siden

FriDropp

SS, tak for kred for lista ;)
Man vet jo aldri i golf, alle kan gjøre det godt på en god dag. Navnene skjemmer ingen. Det var litt artig å lete fram noen mer spesielle navn. Fant kun han ene på "U", hadde ikke hørt om han før, men det sier nok mer om meg enn han.

barcentrale

over 15 år siden

barcentrale

tilskuer - du må ikke la deg forlede av red. ord. Dette har med en utdatert arkitektur å gjøre, ikke pågangen eller serveren hos Telenor..

Med det er alltids godt å kunne legge skylden på en tredjepart?

Apropos

over 15 år siden

Apropos

And the story goes on...

Dere virker på meg som en gjeng bitre, gamle menn. Med noe til felles å hakke på.

Uffameg

Stian

over 15 år siden

Stian

Hei.

Jeg følger bare spilleregler, jeg er ikke anonym og kan dermed påpeke ting hos andre ikke-anonyme personer..Eller gikk jeg glipp av noe ?

:)

Datamannen

over 15 år siden

Datamannen

Tenk om alle skulle komme med utsagn om sin egen fantastiske vekst, uten å legge fram tallene i samme slengen.
Det blir jo helt meningsløst.

Det blir ULV ULV av slikt, og det mister sin troverdighet og tyngde, å komme med påstander om meget stor vekst.

Hva gjør man ikke for å lure leserne og annonsørene......

sist gang kom det noen prosenttall, men fra 36 til 72 er flott økning, på 100%, men tallet er allikevel veldig lavt, i internettsammenheng, når det gjelder treff per uke, eller per dag, for den saks skyld.

Nalle

over 15 år siden

Nalle

Helt enig med Apropos!

Nå må dere snart bli voksne, og kutte ut med de stadige stikkene til "den andre siden". Det ser ut som om det er deres største glede her i livet, og sier bare utrolig mye om dere selv. Patetisk!

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Nalle og Apropos, dere er kun her inne for å kommentere kommentarer som ikke bare er positive om GS. Ellers aldri. At dere gidder? Jeg ser ikke at dere kommenterer det når vi sier noe positivt om GS i andre tråder. Hyggelig at dere vil støtte en kompis av dere, men ha litt integritet da?

Denne tråden dreier seg om et helt relevant tema, nemlig at GS crasher for n'te gang og snakker om traffikkøkning, kapasitetsproblemer etc. og nekter å høre på kyndige brukere som skjønner at det ikke er der problemet ligger. Istedet legger man ut en artikkel som legger skylden på Telenor og kommer med løgnaktige påstander om at det var kø for å komme inn på siden. Kommer dere ilende til Telenors hjelp når Asbjørn skylder på dem og snakker dritt om dem uten grunn? Flere av GS' brukere er ansatt i Telenor og opplever det som ganske kjipt at Asbjørn legger skylden på noen som ikke har skyld overhodet. Det er ikke trafikkbelastningen fra 50-100 unike brukere som er problemet. Det er selve databaseløsningen m.m. Hvis Telenor gikk ut og sa at beklager, men mobilnettet er nede pga kapasitetsproblemer siden alle brukerne er så glad i oss - mens realiteten var at systemløsningen til Telenor var foreldet - ville det vært bittert, surt, teit etc om pressen eller debatter tok tak i det? Kommenterte det? Kritiserte det? I så fall har dere et ganske underlig syn på ytringsfrihet.

Det er det denne tråden egentlig dreier seg om og det er derfor en del IT-kyndige golfspillere kommenterer det - men det skjønner dere ikke? eller skjønner dere men er her bare for å lage kvalm?

....og når det gjelder det å sende ekle små stikk til "den andre siden" så pell bjelkene ut av øynene deres og les på GS hva man der får seg til å melde om brukerne her? Ta en titt på de idiotiske bildene og forhånende bildene av Tiger Woods? den inhabile artikkelen om Haga Golfklubb? og hvis dere stikker innom der borte så kan dere jo se om kritikken av Frode Scheie forsvant når jeg (og alle andre i min golfnerdete familie) bler kastet ut av AR....

Ali Kaffe kurerer gruff. Ring meg så skal jeg sende dere 10 kilo.

Stian

over 15 år siden

Stian

Og merk forskjellen på hvem som kommer med stikk i diverse retninger.Her er det brukere, på GS kommer det jammen tute meg fra sjefen selv...

Nalle

over 15 år siden

Nalle

Jeg synes det er forståelig om de tekniske probleme på Golfsiden diskuteres og tas opp av den sidens brukere på nettopp den siden, det er hele poenget mitt!

Hvorfor dere som har meldt dere ut fra den siden / føler dere fordrevet hit til Scangolf / eller valgt å være her helt frivillig, skal diskutere det, det skjønner ikke jeg Den eneste grunnen er fordi jeg i mellom linjene (og av og til behøver jeg ikke lete der en gang) finner stor skadefryd hos dere over at naboen har problemer, og det er det så godt for dere å få slengt ut mest mulig dritt om her. Velbekomme! Og som sagt, grow up!

At Smilende Sam så dette som et påskudd til nok en gang å få slengt ut mer innestengt eder og galle om den andre siden, forundrer jo ikke.
Nå er han til og med blitt moralens vokter, og skal forsvare Tiger, som vel ikke akkurat er hans favoritt fra før. Men alt som kan brukes i kampen mot den andre siden tas i bruk, forstår jeg. Og den artikkelen om Haga, hva var galt med den? Så vidt jeg kunne se var den holdt i en ganske informativ og saklig form, og med klare opplysninger til slutt om at dette var av rent orienternde art, fordi han selv var B-aksjonær der og derfor var inhabil i saken. Beklager, jeg så ikke noe galt i den, men det er sikkert pga. av alle bjelkene i øyet mitt. Godt vi har klarsynte Sam til å hjelpe oss!

FriDropp

over 15 år siden

FriDropp

Nalle, det er en - 1 - grunn til at man diskuterer GS her og det er at dersom man skulle skrive noe slikt på GS så vil det bli strøket eller endret.
Det at man har det litt morro med at AR lukker øynene for de reelle problemene og år ut og år inn drar den Telenor-historien er vel ikke mer enn hva man må forvente.
Det er greit nok at han ikke vil bruke penger på en løsning tilpasset dette årtusen, men bortforklaringen er jo nokså komiske for de av oss som har et snev av innsikt i hva dette dreier som om. Han hadde stått seg på å si det som det er: Jeg driver en liten enmannsbedrift og vil ikke bruke penger på en oppgradering som gjør at F5-klubben kan bruke mitt diskusjonsforum til chattekanal.

PGA

over 15 år siden

PGA

FriDropp: Hør, hør!!!

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Nalle. Når du ikke skjønner hva som er årsaken til at folk velger å være på Scangolf fremfor Golfsiden, så har du helt rett: Du skjønner det ikke.

Neste problem er kanskje at du ikke VIL skjønne det, men jeg kan uansett forsøke å opplyse deg:

Hvis jeg skrev ditt innlegg (kl 10:17) på Golfsiden, signert Gunnar Bull, ville innlegget mest sannsynlig bli slettet, men følgende tilbakemelding til meg: Slettet, Gunnar Bull. Vi tillater ikke mobbing på dette forumet, her er vi bare hyggelige mot hverandre (noe i den dur).

Ville du fikk det svaret av Webmaster her på Scangolf, ville du bli provosert?

Eller synes du redaktørens har en gudgitt rett til å skjelle ut sine kunder?

Skjønner du ikke at det er en årsak bak alt dette?

Hvis du kan svare på mine tre spørsmål saklig, ville jeg blitt særdeles glad.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Men kjære vene, Nalle; jeg får jo ikke lov til å skrive på GS, hvordan skal jeg da mene noe der?

Den eneste som får noe som kan minne om galle i mitt innlegg er du og Apropos som kommer innom her for å skjelle ut meg som vanlig. Hvis du er så ømfintlig så beklager jeg selvsagt dypt. Er det det ene innlegget fra i går kveld som trigget deg? Leste du innlegget 21:07? 01:01 natten før? etc etc? Får du med deg helheten?

Fornøyelig at det er bare du som skal kunne være moralens vokter og ikke jeg? Har du en eksklusiv rett? Hvis du ikke ser dobbeltmoralen når man ikke kan mene noe om NGF men kan publisere bedritne bilder av andre så er det et problem for deg, ikke for meg.

Når det gjelder Haga, så vet jeg en del om situasjonen der og i lys av det er artikkelen fint lite informativ. Og siden du pirker; Asbjørn nevner ikke med et ord sin tilknytning til Heidenreich & co, bare at han er B-aksjonær.

Analytico

over 15 år siden

Analytico

Halloæn, som vi sier i Bergen.
Heidenreich var jo arbeidsgiveren til AR i ToppGolf!

Det er skrevet mye fantastisk om Haga og Innesvingen på the dark side, og ingen ting kritisk eller negativt ang. det faktum at de i realiteten er bankerått.

Rangen til innesvingen var i realiteten konk ifjor, men ikke ett ord om saken.

Integritet, NOT!

Nalle

over 15 år siden

Nalle

Smilende Sam kl.09.32:
"Denne tråden dreier seg om et helt relevant tema, nemlig at GS crasher for n'te gang og snakker om traffikkøkning, kapasitetsproblemer etc. og nekter å høre på kyndige brukere som skjønner at det ikke er der problemet ligger"

Ja, det var det denne tråden dreier seg om. Og jeg prøvde bare å påpeke at jeg synes det er noe underlig at dere som er her på denne siden, er så ivrig etter å diskutere det problemet. Den angår jo ikke dere, dere har det jo fint her i den idylliske andedammen deres, med en datateknisk løsning som fungerer fint, og burde således være happy med det. Jeg ser derfor ikke noen annen agenda i deres diskusjon, med den bakgrunnen og historien de fleste av dere har i forhold til den andre siden, at det dreier seg om ren skadefryd og at det er moro å drite ut naboen.

Og jo Sam, jeg ser at du har gjort et par forsøk lenger oppe i tråden, på å få folk til å roe seg. Det skal du ha kred for, synd bare at de ikke hørte på deg. Og tilsvarende synd at du måtte mose på med masse andre forhold som ikke hadde noe med denne tråden å gjøre i ditt svar til meg tidligere i dag, som f.eks. bilder av Tiger og Haga-saken. Det var som sagt ikke det denne tråden handlet om, men det er vel ikke lett å legge bånd på seg, når man sitter inne med så mye gruff som det du gjør.

Men, fortvil ikke, jeg skal ikke forstyrre idyllen i andedammen deres mer. Dere får holde på som best dere kan, det gjør sikkert godt for selvfølelsen deres. Takk for meg!

FriDropp

over 15 år siden

FriDropp

Takk for deg Nalle, god tur tilbake til GS.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Det var ikke så mye å takke for :-)

Jeg håpet du kunne svare på spørsmålene fra meg sånn i all fordragelighet, Nalle. Men det er kanskje enklere å bare "takke for seg"?

Pepper

over 15 år siden

Pepper

Idyllisk andedam? Med folk som ikke klarer å legge bånd på seg, som moser på, som ikke roer seg til tross for andres forsøk på nettopp det?

Get real!

Stinger

over 15 år siden

Stinger

Nalle.
Komme plaskende inn i andedammen på den måten.
Fy deg.
Hvorfor bruker du ikke ditt GS nick her inne.

Nullet

over 15 år siden

Nullet

Sikkert fordi han vil gi inntrykk av at han er mange. Det er IKKE barnslig :)

PegTee

over 15 år siden

PegTee

Vi seier takk til Nalle for denne gong.
Kanskje han veit kvar "Sideblikk Handballtråden" av på GS tok vegen?

Pepper

over 15 år siden

Pepper

PegTee; Redaktøren trodde nok FriDropp (?) skrev om FS selv om navnet ikke ble nevnt, og da er det pr definisjon mobbing og må fjernes, eller så skal det eventuelt "ryddes opp".

FriDropp

over 15 år siden

FriDropp

Håndballtråden gikk seg bort i Sørkedalen. Den kan dog fortsatt observeres via nightvision camera:
http://www.golfsiden.com/debatt/thread.asp?id=6543

Skreddersydd

over 15 år siden

Skreddersydd

Som du sikkert vet PegTee så blir all kritikk av sportsjefen og/eller NGF på GS slettet av redaktøren til norges store "uavhengige" golf portal. Disse debattene bør derfor tas på norges eneste "uavhengige" golf portal her på Scangolf.

Stinger

over 15 år siden

Stinger

Ser forøvrig at Pro V1 krever unskyldning av redaktøren.

Hickory

over 15 år siden

Hickory

Det er litt leit når noen ikke er enige med menigheten så skal de ta tas ovenfra og ned, på rad og rekke av hele gjengen. Dere ser dette selv også? Stikkene er der hele tiden SS, og du sier at du hele tiden er ferdig med GS, men bare fortsetter med en liten sak etter hvert innlegg som er som tennveske for videre flammer.

De fleste tråder har noe med GS å gjøre. Og med engang GS blir nevnt så blir det jo mange nye innlegg.

Jeg støtter ingen spesielle, men synes dette kameraderiet er meget lett å se, som det har vært her i alle år. Nå er det kommet noen nye meningsfeller i tillegg.

Men for de som prøver å bli seriøse her, så blir de latterliggjort iløpet av noen få innlegg. Det kommer vel kanskje noen rimelig fort allerede.

Men husk å ha respekt for hverandre og hverandres meninger. Hvis enda flere innlegg skal "tas" fra GS og limes over her, så er det rimelig tull spør du meg.

Jeg er faktisk sikker på at de fleste her inne også ønsker GS videre. Det er å blir den desidert største plassen for golf i Norge og så kan man fortsatt latterliggjøre alt som AR gjør og Telenorkapasitet, sensur etc.
Scangolf kan selvfølgelig ikke bli som golfsiden uansett så lenge det kun er kjøp/salg og forum uten grenser.

Jeg holdt meg unna Scangolf en god stund og har postet endel innlegg her i det siste. Fortsetter dette tullet som råder nå, så blir det med det.

Selv og du er veldig god i golf og kan mye om golf nasjonalt og internasjonalt, så har det lite og ingenting å bety her desverre. Her er alle verdensmestere og alt gjøres for å underbygge hverandres innlegg og latterligjøre andre med annet syn.

Hmmm

over 15 år siden

Hmmm

Kan dere ikke bare la være å kikke innom den siden hvis det er så fryktelig fælt der og redaktøren er urettferdig? Eller er det en barnslig fryd dere får av å poste kritikk der og deretter se hvilken reaksjon det får slik at dere bare kan fortsette?

Og nei, jeg har ingen tilknytning til verken den andre siden eller her inne, jeg bare følger med på HB sine turneringer, men får med meg hva som blir skrevet både her og der.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Hickory, med det unntaket du finner i den tråden så har jeg holdt meg unna GS og redaktøren etter at jeg ble utestengt derfra. Derfor synes jeg din uthengning av meg er unødvendig.

De fleste trådene handler om GS, Hickory? Tell en gang til.

Jeg er ikke medlem av en menighet. Den påstanden er for meg fornærmende.

Vi trengte ikke å titte innom GS for å konstatere trøbbel, Hickory - på lørdag flyktet brukerne over hit.

Nalles beskyldning om å mose på? Ja, jeg svarte etter at han klinket til først. Tar kritikk for ikke å ha tiet ham ihjel.

Hvor er Nalle, Apropos og Hickory når det hagler på Bloggeren på hans egen side? Hvorfor forsvarer de ham ikke der?

PegTee

over 15 år siden

PegTee

Eg ynskjer sjølvsagt GS alt godt - eg har hatt 2-3 trivelige år der.
Men sida utgjer seg for noko den ikkje er. Den er ikkje uavhengig (gitt AR sine koplingar oppimot NGF) og der er ikkje ytringngsfridom sidan der er villkårlig sensuering og sletting av trådar. Når ein proklamerer eit fritt, uavhengig forum så er slik oppførsel i grunnen ikkje akseptabel. Eg har nok redusert min skrivefrekvens der ganske mykje i det siste - kven gidd å bruke til på å utrykke seg i saker og tema når det kan villkårlig forsvinne den neste dagen?
Så er der ofte begrepsforvirring, ofte påpeika av St. Able Ford - dei har vel blitt sletta alle saman.
Såg at AR gjerne ville ha intervju og info av Scheie når han var på Hawai og det skjønar eg veldig godt. Med kopling opp mot NGF og med ønske om tjenester frå sportssjefen må FØRSTE PUNKT på agenaden vere å ærklære seg inhabil i diskusjonane rundt NGF/Scheie! Det hadde alle akseptert og forstått av alle. Når han er med på diskusjonen er vi ute på glattisen med ein gong - objektivitet er pr. def. umogleg.
Eg er spent på forsettinga - eg vonar ting løyser seg og at GS kan returnere til det forum det var for eit års tid sidan. Då var også sideblikka det halve - også om vinteren. Eg saknar ein god og lærerik regeldiskusjon mellom anna :-)

Apropos

over 15 år siden

Apropos

Hmm, jeg skriver da vitterlig i andre tråder, men det må jeg kanskje slutte med? Finnes det retningslinjer?

Jeg forsvarer ikke AR, en nettside som stadig "klikker" grunnet dårlig ettellerannet bør fikses. Men at voksne folk skal ha felles glede i at golfsiden ikke virker er pinlig.

Et felles engasjement for golf og golfere i et knøtteland som Norge burde være noe positivt.

Noen ganger kan det virke som om kjærligheten til egne bokstaver og tastetrykk er det viktigste for enkelte.

FriDropp

over 15 år siden

FriDropp

Moderator, denne tråden var egentlig bare ment som en morsomhet fra min side. Siden Scangolf nå konsekvent omtales som "den andre siden" på GS tenkte jeg at det hadde vært like greit om denandresiden.no pekte hit, men den gang ei.

Synes nå tråden har tatt helt av som generelt GS-sutring. Som trådstarter oppfordrer jeg derfor til at det settes strek.

Moderator

over 15 år siden

Moderator

Oppfordringen din tas til følge FriDropp.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her