Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Tralle

Diablo

over 15 år siden

Diablo

Tenkte å investere i golftralle før denne sesongen. Har lest litt rundt og sett mye anbefalinger av Sun Mountain. Fant denne på onlinegolf:
http://www.onlinegolf.no/product/acproduct.aspx?acpid=48SM01

Men den har vel kommet i ny versjon? (v2)

Som jeg har forstått det er andre alternativer clickgear og MAX.

Noen som har erfaringer å dele?

Yankee

over 15 år siden

Yankee

Meget fornøyd med Clickgear, men har bare brukt den i én hel sesong så kan ikke si noe om holdbarhet.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Begrenset plass i bilen: Click Gear.

Hvis ikke er det smak og behag om man liker clickgear eller Sun Mountain best. Sistnevnte er litt mer forseggjort, kanskje. Jeg har clickgear - og er godt fornøyd.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Kjøpte inn en Bag Boy tralle sist sommer,meget fornøyd med den. Den virka veldig bra,og prisen var mye lavere enn en clickgear eller Sun M. Til gjengjeld langtfra like liten som CG når den er sammenslått.

Diablo

over 15 år siden

Diablo

Har sett at clickgear-tralla blir svært liten ja.. Har såvidt prøvd å trille den også. Men hadde vært interessant hvis noen hadde prøvd både den og Sun Mountain (v1 eller v2). Ikke så interessant med sammenslåingsmulighteter, men heller hvordan trilleegenskapene er.. Liker egentlig best å bære baggen, men må gjøre de tilpasninger man kan, når ryggen har en tendens til å slå seg vrang.. :\

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Begge triller bra; har brukt begge, mulig at SM er en millimeter foran.

Kjakan

over 15 år siden

Kjakan

Jeg fant ut at Max IQ og Clickgear var nesten like små sammenfoldet, men Max IQ var lavere, så den kunne akkurat stå oppreist under hattehylla inne i kroken i bagasjerommet, og tok derfor minimal plass.

Maverick

over 15 år siden

Maverick

Har hatt SM og har nå CG. SM triller hakket lettere enn CG, men CG er stødigere (velter ikke så lett i skråterreng) og den sklir ikke så lett som SM med bremsene på. SM står litt dårlig mot å skli (hjulet går ikke rundt så det er ikke selve bremsen) når man har tung bagg og tralla står i en bakke.

Alt i alt er jeg mest fornøyd med CG.

Ted

over 15 år siden

Ted

ClickGear :):)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her