Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Fantasysports/golf

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Virker som det på dette forum er en viss overvekt av people med mer eller større innterresse for golf.
Mulig jeg er litt sløv, men det er min oppfattning etter åha fulgt forumet et par år nå.

Med den innterressen for golf jeg opplever lurer jeg derfor på om det er noen meddebatanter som deltar/spiller/tipper på http://golf.fantasysports.yahoo.com/golf (Det er en egen link/fane i rekke med score etc på siden www.pgatur.com)

Har en kompis som deltok delvis 2008 og hele 2009
Han fikk meg til å signe inn og jeg rakk å bli med fra dag 2 i forrige uke. Må si det har gitt golf/PGA en ny opptur/opplevelse og følgelig enda mer spennende å følge med.

Det er gratis og bare fun.

Noen som er og har vært med lenge?
Vil anbefale alle å delta. Kanskje skape et eget komunity og kjempe i samme ånd som i Tråden "DAY 3 - Sony Open in Hawaii"

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Lawinth, godt tiltak. Sams lag er på plass. Har egentlig ikke greie på formen til disse gutta og hvordan det virker, men det finner jeg vel ut...

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Kan bare love at det er omtrent som under turneringa i går, en blir hekta.
Supergøy og en får et helt annet forhold og kjennskap til de ulike spillere på touren.

Blir fort Selvlært og ikke mulig å gjøre større feil en å drite seg ut på valg av spillere en tror vil gjøre det godt den aktuelle turnering.
Skal sjekke med min makker om hvordan og om vi kan lage et komunity F.eks Scangolf. Kommer tilbake.

Om jeg ikke tar helt feil er alle admin for sin egen brulker og kan følge alle i komunity og deres valg av spillere, poengsanking etc.
Kan jo bli noen saklig gode diskusjoner her om hvalg og hvorfor osv.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Bra tiltak Lawinth!!

barcentrale

over 15 år siden

barcentrale

Stabla sammen et lag jeg også, men får ikke valgt spillere.. men regner med at valget må gjøres før turneringsstart..?

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Ja. barce, hvis du går til neste ukes turnering kan du stable lag for den allerede.

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Det er helt riktig.
Det settes opp frist to timer før teetime, men det lukkes først ned 5 min før første utslag.

Neste sjans blir torsdag om en uke som frist, men du velger runde tre i oppsettet og kan atagelig begynne å sette opp din flight allerede i morgen.
Det er da ikke sikkert alle spillere som stiller er ført opp, men alle kommer inn siste dag.

Hva heter teamet ditt barcentral?

barcentrale

over 15 år siden

barcentrale

Ble nok "barcentrale" gitt ;)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

...og mitt lag heter selvsagt (tribute to HB) Sams Smiling Mooses

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Da Har jeg etablert en gruppe med navn "Scangolf" på Fantasysports.

Alle som ønsker å være med på noe jeg tror vil kunne bli fantastisk moro og ikke minst spennende er velkommen.

Noen har allerede en bruker, andre må registrere seg som bruker.
Dette er helt gratis og en kan når som helst avstå frra videre deltagelse.

Registrering gjøres her: http://golf.fantasysports.yahoo.com
Det vil forenkle det noe om en innehar en Yahoo adresse da det er yahoo i samarbeid med PGA som står bak denne interaktive måte å følge de beste på, men det er ingen betingelse for å delta.

Jeg anbefaler alle å registrere seg med det teamnavn som de bruker her på forum F.eks Barsentrale

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Var litt kjapp og sendte denne før den var ferdig, men...

Vil starte en ny tråd i morgen, kanskje allerede i kveld med Heading
"REGISTRERING TIL SCANGOLF FANTASY GOLF"

Da er spørsmålet:

Skal dette være for de som har et kjent/aktivt Nick/fult navn her på Scangolf eller åpent for alle som vil med.

Jeg vil legge opp en beskrivelse for registrering Med ID og passord for registrering og deretter er det full fart.

Vi kaller kommende kommende turnering på "La Quinta Country Club
SilverRock Resort" for vår PREMIERE.

Jeg regner med at vi er minst 10 spillere torsdag og nye kan gjøre entre før 1. tee utslag hver dag.

Dette skal bli gøy.

Mvh. Lars

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Ukens turnering begynner onsdag :-)

Jeg tror ikke risikoen for å få mange utenforstånde slengere er stor, men hvis nick må matche Scangolf nick så er du ihvertfall safe

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Hvem og fra hvor er nok ikke noe en kan styre ved registrering, men jeg ser på dette som en konkurranse mellom de en nesten kjenner her inne på forumet.
Kanskje kan det bli en og annen konkurranse i løpet av sesongen, og da vil jeg tro dialogen og deltagere må delta på forumet her for å komme med.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Vi trenger vel et passord?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her