Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Teknisk test

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Beklager at det ble mange off-topic innlegg fra meg i en annen tråd..!
Oppretter derfor denne kun for å teste det ut, moderator kan slette hele tråden når problemet forsvinner, vi finner ut av det eller kun skyldes midlertidige og tilfeldige problemer hos meg.

Forsøker å kopiere/lime inn innlegget fra GS på nytt her:

En liten digresjon:
Hva synes dere om Shot Tracker, sammenlignet med den gamle Tourcast. Det er jo en del fancy forbedringer, men jeg vet ikke jeg... den er blitt tyngre å navigere og å laste, gir ikke samme oversikt over hele banen og ikke minst så savner jeg lyden av slagene, særlig når ballen gikk i koppen. Fikk langt bedre oversikt over banen og spillerne i TC; synes ST er mer uoversiktlig. Kunne også tenkt meg at de hadde utnytte plassen på skjermen bedre (må vel nå dessverre trøkke inn mer reklame, siden den er gratis), f.eks. kunne info'en om gruppas slag vært mer komprimert så man slapp scrolle opp og ned for å se detaljene om slagene til alle i ballen. SS

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

.....men nå virket det jo?

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Her gikk det rett inn, se innlegget over. Mens altså hverken jeg eller SS fikk det til i en annen tråd.
Itte skjønner je....

Nå var vel verken disse tankene,eller denne tekniske merkverdigheten av de store tingene her i livet, men litt underlig var det jo...

PS
Den "SS" som står til slutt i innlegget har ingen ting med Smilende Sam å gjøre ... det var kun ren feiltasting som ble stående igjen ...
Men dersom man har sans for konspirasjonsteorier, kan man jo spinne videre på det...!!! hehe..;-))

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Takk for hjelpen, SS.
Ikke av de store ting her i livet, og kanskje ikke av dem man skal bruke mer tid på.
Får skrive det på kontoen for TUT, tekniske uforståelige tilfeldigheter...

Webmaster

over 15 år siden

Webmaster

Hvis du kopierer tekst direkte fra en annen nettside, kan det hende at det følger med html-koder eller tegn som ikke godkjennes i denne po-rutinen. Hvis det er ekstra ille vil du ikke få en beskjed om dette, men bare kastet på hue ut! :-)

Prøv å paste i notepad først før du limer inn her.

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

OK... Takk for svar.
Regna med at det kunne ha noe med HTML-koder å gjøre, men det var jo litt underlig at det gikk helt greit i DENNE tråden, da??

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Jeg har mange ganger kjørt cut/paste uten å bruke Notepad (dvs. aldri brukt Notepad, og ikke opplevd tilsvarende).

Webmaster, det rare er at det funket i en ny tråd men ikke i den gamle? Strange....

Til teorien om SS, St Able så tok jeg vekk de bokstavene i min cut/paste, uten at det hjalp. Så teorien er nok bare det, en teori. (men man kan jo lure nå når AR til og med sletter kona sine ganske uskyldige innlegg på GS og ved mailhenvendelser om dette sier at han kun aksepterer telefonhenvendelser.)

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

1. Prøvde på nytt å lime inn mine gullkorn i den andre tråden, etter at jeg hadde tatt dem inn i Notepad, for så å kopier /lime dem inn. Gikk ikke.
2: Prøvde så å lime inn den samme teksten i denne tråden, gikk ikke.
Forsøkte så å gjøre det samme som jeg gjorde i det innlegget som opprettet denne tråden, - funka ikke!
3. Ser mao. ut som om det går greit i det innlegget som oppretter tråden, men etter det så funker det ikke (swelv etter å ha tatt teksten inn i Notepad...
4. Underlig

Webmaster

over 15 år siden

Webmaster

Ja det var underlig.
Anyway; glem dette. Det kommer nytt forum ganske snart...

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Prøvde med et annen tekstutdrag fra samme tråd på GS, - funka heller ikke i denne tråden.

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Har nå prøvd med ulike tekstutdrag fra flere tråder fra GS, får ikke til å poste innlegg med klipp fra GS, ei eller med tilfeldig tekst fra Aftenposten... når jeg sletter det innlimte fra innlegget, går det greit. Som med dette innlegget.

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Everton

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Hva var det som sneiet oss?

På mandag ble objektet oppdaget. På onsdag passerte den svært nær jorda

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Tekst fra Dagbladet gikk greit... ;-)

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

OK, Webmaster
Jeg glemmer det, men det ser ut som om problemet er av mer generell art enn jeg først trodde...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her