Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Imponerende service!

Toughloose

over 21 år siden

Toughloose

Noen har klaget over lang behandlingstid ved reklamasjon av køller. Selv fikk jeg erfare det motsatte, og det kan stå som fasit for god kundebehandling.
Min 1,5 år gamle 975 Titleist driver sprakk i fronten i helga, og på mandag ringte jeg til SMD Holding og fortalte om dette. De ba meg komme innom med køllen, noe jeg gjorde samme dag. De tok en kikk på køllen og ringte til kontoret i England som skulle sende meg en ny kølle, men fordi 975 var gått ut av produksjon "måtte" jeg få en nyere modell. Jeg fikk velge hvilke spec jeg ville ha, og køllen ble sendt samme dag. 24 timer senere var den nye 983 driveren kommet meg i hende! Ingen spørsmål om "hvordan har du klart det der...?" osv. eneste spørsmål var "du får en ny kølle, hva vil du ha?"
Titleist har fått en kunde for lang tid fremover!

smd

over 21 år siden

smd

kjempe service på smd .
gutta der nede er konger.'
matthew, håvard og morten.
dere gjør en kjempe jobb.

Hilsen spiller

Joje

over 21 år siden

Joje

En liten justering: Titleist har fått TO kunder for lang tid fremover!

:-)

Picard

over 21 år siden

Picard

Tror 975 driverene går ut på dato omtrent i disse dager.. Min 975J, to år gammel, sprakk også i facen nå for et par uker siden. Fikk også ny av SMD uten spørsmål. Fikk også gratis tilpassningstime av min pro på Stavanger GK. Ble da en splitter ny 983K med et Adilia NV65 skaft i bytte for min gamle slitte 975J. MEGET bra service jah! Har nå et par kamerater som maser om jeg ikke kan slå inn facen på deres drivere også ;-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her