Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

DAY 3 - Sony Open in Hawaii

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Blir som å hoppe etter Wirkola dette,men "I`ll do my very best";)

I går kveld/natt var en svært god golfopplevelse med en fantastisk avslutning. Da det stod på shot tracker at vår man hadde gjort eagle fra 87 yards på siste. Kunne det være riktig? eller var gutta fra Panama hentet inn for å spare penger under finanskrisen? Det hadde jo vært litt tull underveis også,så det kunne jo hende det ikke stemte. Men det ble raskt bekreftet at det var riktig,hovedpersonen var rask med å twittre om superslaget:)

Runden startet veldig bra med birdie på hull 10,og spillte veldig stødig videre. Han traff ikke alle fairways i dag heller,og på hull 17 kom dagens første bogey. Ved runding så var det litt sånn "enten eller" følelse,og når han gjorde back to back birdies på hull 1 og 2(som er svært vanskelige),så steg optimismen igjen. Så kom back to back bogies på 6. og 7.hullet,og da var Henrik like nervøs som oss,han visste da at han måtte gjøre minst birdie på siste.
Utslaget der var et av dagens dårligste og han hadde nok ingen sjanse til å nå inn fra roughen,da tok han fram sitt beste course management,la seg opp på ca.90 yards(87) får så å sette en wedge nærme....landet visstnok rett bak og en liten spinn ned i hullet...eagle it was:-) Og helgespillet var sikret..så og si.

Fairwaytreffene var sjeldnere enn i går,kun 43% mot gårdagens 50%. Men fikk med meg at John Daly sa i et av sine intervju at det var ikke så viktig å treffe fairway,bare man bommer på riktig side slik at man har fri sikt til greenene.
GIR på 67% er litt dårligere enn i går,men med en putts per gir på 1.583 og 26 putter så sier det at han har vært mye sterkere på greenene. Husk at han bommet en kort en på 80cm etter et fantastisk bunkerslag
Utslagene var kortere enn runde 1,men det var det for veldig mange andre også.

Henrik var fornøyd med runden sin,og det bør vi og være. Han ligger på T40,og går ut sammen med Tom Gillis kl.2055 norsk tid,perfekt tid for oss "blodfans". Og spiller han bra så er det sjanse for å se han i bildet når sendingen starter kl.01

Det er bare å benke seg med shot tracker,noe godt å drikke/lørdagsgodteri,talglys og fyr i peisen...og Scangolf på "moving day". Det er 3 slag opp for å være topp20,tør vi håpe på noe slikt?
Stjeler teksten til Kubein fra den andre tråden ang pengepremier: "T23 ga i fjor litt over 43000 dollar, t32 ga litt over 32000 dollar. Litt forskjell på pengepremiene i forhold til NW :-)"

For de som vil se litt mer hvordan banen ser ut så er denne baneguiden mer detaljert enn shot tracker,men husk at banen er snudd. Hullene er nummerert både med sitt vanlige nr og med eget Sony Open nr på bildene.
http://www.waialaecc.com/Default.aspx?p=CourseTourDefault&ssid=141930&vnf=1

Enjoy...gogogo HB

Stagger Lee

over 15 år siden

Stagger Lee

Fornøyelig innlegg Kevin :) keep it up!

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Muy bien, Senor Kevin. Utmerket trådstart!! Tillater meg å fylle på litt fordi det er en rolig lørdag:

Tom Gillis, som HB skal spille med, er en NWT kollega fra i fjor (NWT OoM 5). Det er flere av NWT graduates'ene som er in the money fra dag 1; bl.a. Chad Collins ((NWT OoM 2), Blake Adams (NWT OoM 3), Roger Tambellini (NWT OoM 9), Kevin Johnson (NWT OoM 13), Jerod Turner (NWT OoM 15), Alex Prugh (NWT OoM 16). Noen Q-school heroes har også greid cut'en, bl.a. Troy Merritt som vant Q School og som har 9 NCAA seire i collegetiden. Han spås en stor karriere. Andre fra Q School med Made Cut er bl.a. Martin Flores, David Lutterus, Omar Uresti, Brian Stuard og Jeff Maggert.

Så langt er det altså en hel del opprykkere som er med, selv om toppen domineres av etablerte, og som barcentrale sa det, litt kjipe spillere. Men hey; hvem vil ikke være kjip hvis det kan bety seier på PGA.

Jeg tror vi får se en tent HB i dag som spiller seg oppover. Håpet er langt oppover, men siden jeg har tippet ca. 30 plass totalt så ligger det vel i det at jeg ikke har realistisk tro på topp 20 enda ;-) Men; jeg tar gjerne feil.

Uansett; jeg gleder meg til rødvin, film, shot tracker og Scangolf!!

tertit

over 15 år siden

tertit

For de som ikke kan se golf på tv, er det mulig å se golf på pc`n.
Følg denne linken: http://myp2p.eu/competition.php?competitionid=&part=sports&discipline=golf
Sendestart fra Hawai kl.21.00.

Pepper

over 15 år siden

Pepper

Glitrende trådstart!

Resurrected

over 15 år siden

Resurrected

Mens noen må i operaen, lurer på om det er mulig å få inn shot-tracker på tekst-skjermene der...

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

lol@resurrected, Iphone med passende App er nok eneste løsning der inne. Du rekker tilbake til back nine....

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Meget bra påfyll SS

Kan ta med at endel svært gode spillere misset cut`n,så Henriks prestasjon er sålangt meget bra. Han var faktisk bedre enn Stricker på greenene,det er overraskende

MC:
Lucas Glover - 09 vinner av US Open,
Luke Donald - en av Europas beste(på sitt beste)
Daniel Chopra
Rickie Fowler - fjorårets komet vil noen si
Stuart Appleby - mange seiere på PGA touren
Justin Leonard
John Daly - 2 majors,kanskje i bedre form enn noen gang
og en haug andre pga tour vinnere

Dagens beste navn må vel være T.J.Kua...som misset cut;-)

Moderator

over 15 år siden

Moderator

At skribenter står i kø for å starte like tråder må i utgangspunktet anses som gledelig positivt.

Men etter litt frem og tilbake er dette nå Scangolfs "offisielle" Day 3 - Sony Open in Hawaii-tråd.

Helena

over 15 år siden

Helena

Sakset fra et intervju i dagens VG:

Det var ikke behagelig der ute på de siste fire hullene. Det kom et par bogyer og da ble det egentlig ganske hett rundt meg. Jeg skjønte at jeg lå helt på cuten. Samtidig var jeg klar over at jeg ville klare det med en birdie. Og så gikk den inn...

Det her tyder på at Bjørnstad var svært bevisst scoren og forhållet til de andre på hull 18. Det var litt overraskende for meg som trodde de prøvde å skyve bort mest mulig som ikke hadde med selve slaget å gøre.

007

over 15 år siden

007

not offended - tapt er tapt

Resurrected

over 15 år siden

Resurrected

SS: Tviler på at jeg rekker det såfremt jeg ikke dropper premierefesten etterpå, kanskje noen kan ta ansvar å sende meg hullscorer ? :)

Yngve Johannessen

over 15 år siden

Yngve Johannessen

Deilig å se at Henrik er ute etter penger allerede første helgen han er ute i det gode selskap.

Nå får vi håpe han er akkurat passe aggressiv i kveld, og kan være med og kjempe om en god plassering som gir selvtillit....

:)

Kevin

over 15 år siden

Kevin

beklager hvis jeg tråkket noen på tærna med å åpne en tråd til,det var etter ønske fra flere.

Jeg og leste det intervjuet Helena,og han fulgte nok godt med,samt at han visste nok på forhånd sånn ca. hvor grensa kom til å ligge. Tyder på at han er godt forberedt og informert,selv om hovedfokus er nok eget spill. Men klart de to bogey`ene på rad satte nok en liten støkk

En stund på slutten(i natt) så det ut som cut kunne bli på par også(kun 68 spillere),men endte opp med 80 mann innenfor +1. Da trer vel den litt "komiske" regelen de innførte i fjor inn,hvor de kutter ned feltet til 70 spillere etter dagens runde. Men vår mann ligger nok lengre opp enn det tipper jeg:)

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

Kevin
er det greit at jeg driter i talglysa? De oser noe aldeles helt forjævlig. Skal på buttikken nå så tenkte jeg skulle finne ett sånt oljelukterøkelseslys som jeg har sett på tv.

Burde vel egentlig da finne frem en kjortel og starte med ahme baahde mummm intonasjoner for å bringe sirkler av gode krefter rundt henrik foran moving day

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Resurrected, jeg kan sende deg noen sms'er jeg. Men husk å slå av lyden på mobilen :-)

Helena

over 15 år siden

Helena

Kevin du skrev:
Da trer vel den litt "komiske" regelen de innførte i fjor inn,hvor de kutter ned feltet til 70 spillere etter dagens runde.
Det visste jeg ikke. Da blir det litt scary likevel =) Er det så at det bare blir 70 som får penger da?

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Det er GB som er lyseksperten her,du må nesten spørre han:)

Flere som har oppdaget det med "ny cut"...http://www.golferen.no/wip4/detail.epl?id=455185

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Tror det var slik at de får penger selv om de ryker ut i dag...husker ikke helt

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Lysmesteren må vel være meg ja. Jeg fikk noen sånne morsomme assosiasjoner i går kveld, da vi kanskje bare var en tre-fire stykker som pludret i vei. Ensomhetsfølelsen banket liksom litt på døren en stund.

Derfor kikket jeg innom F5-gjengen på den andre siden, og der haglet det på med kommentarer nesten kontinuerlig. Det var da jeg så for meg at vi her satt på en alternativ-fest med meditativ musikk, talgelys og rødvin, mens "unga" var på house-party i nabohuset.

Og på slutten, da house-partyet fikk problemer med serveren, kom noen inn her istedet. Da tenkte jeg: Oj, nå hører vi dem helt hit!

Bare noen morsomme bilder fra den forskrudde hjernen min :-)

Yorkie: Så lenge du ikke har boots og cowboyhatt kan du komme som du vil.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Tja, HB med birdie rush og Yorkie i cowboyhatt? Er det så ille da?

Det er bare å glede seg til HBs runde. Jeg tror han ser oppover og ikke nedover på lista. Tredjerunden var jo besterunden sist han sa aloha og slikt, så statistikken er på vår side.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Henrik sto tydeligvis opp tidlig i dag: her er meldingen på Twitter (for en time siden): Morning! Waking up early to make next week's two hour jetlag as easy as possible. Waking up at 0445 should do it:)

barcentrale

over 15 år siden

barcentrale

Glimrende trådstart Kevin.. Feel free anytime ^^

Tilbake bra en fuktig hyttetur, med mye talglys og hasariøs aking.

I kveld blir det HB på Shot Tracker/Scangolf for alle penga straks madammen har lagt seg under dyna..

Og det kan jo hende at noen av tripperne på house-partyet stikker over på vår fest straks høyttaleranlegget går i knestående ;)

Cya all! :)

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Blir i hvert fall fullt HER dersom HB får til det spillet vi alle håper på. Det tåler ikke løsningen til GS, mens Scangolf er jo blitt superrask. Tror den tåler ubegrenset med både birdies og eagler fra vår mann!
(Og så er det veldig greit å slippe å klikke på "her" etter hver posting...)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

La oss fokusere på det hyggelige og ikke hva som skjer hos naboen, der det er mange hyggelige mennesker og gode venner.

Sam har ryddet i og sortert filmsamlingen, ryddet i kjelleren og er klar for birdierush (med Stetson, GB).

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Etter gårsdagens "urutt"-tabbe med å gå tom for øl, så har jeg nå gått til innkjøp av en 3-liter "god" hvit, som bør gjøre nytten ut kvelden.
Gogogo HB!

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

SS. Har du den der "Mit Olga im den schönes wald"?

dutte (in disguise)

over 15 år siden

dutte (in disguise)

GB fikk morsomme assosiasjoner, de som går ofte på house party pleier å få halluiasjoner. Er fellesnevneren små lyserøde piller?

Ha ein triveleg kveld

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Halv time til utslag.

På tide å finne frem talglyset.

Sam, du ser neppe særlig smart ut i en Stetson... Hmm... Ved nærmere ettertanke, bare ha den på du :-)

007

over 15 år siden

007

Ok - lufter hundene nå.

Super trådstart her!

barcentrale

over 15 år siden

barcentrale

Da nærmer vi oss tee-off.

Første hullet er 480y og 4. vanskligste. HB har par, birdie så langt. Begge drivene plassert på fairway. Tror han vil ha en god følelse på tee!

Flagget står midt på til høyre, så plassering på fairway er nok ikke like kritisk i dag.

Vi går vel for en fugl her i dag!

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Talglyset er tent...

dutte (in disquise): Med min fantasi er lyserøde piller fullstendig unødvendig :-)

Ønsker alle en trivelig kveld, uansett bekledning og festlokale.

Kort bønn:
Takk Henrik, for ditt spill
Takk Shot Tracker, for at du er til

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Har en god følelse for HB i dag gutter.

I dag vil han glede oss med sitt blide åsyn på skjermen ved flere anledninger, og for de som legger seg tidlig i morgen kveld må jeg skuffe med at de neppe får se mye til HB, da han vil starte i en av kveldens siste flighter.
Er forøvrig Gressenkepappa i kveld og min caddy foran skjermen foreløpig er Sanne på 6 år. Dette bare må bli bra!

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Nei Yprkie, når jeg har Stetson på er det bare Dwight Yoakam som gjelder.

HB står på tee..hyyyyssssjjjj

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

hihihi

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Jepp. Midt i fairway og godt plassert

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Bra start!!! 280 meter drive i fairway!

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

Og 6 fot unna en birdie nå :-)
Sterk start

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Ahhh. 2 meter birdie-sjanse! Gi meg en kanon-start da!!

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Drøy to meter for fugl

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

YES!!!

Xo

over 15 år siden

Xo

Birdie

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Knallstart!!

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

hihihihihihihihihihihihihihi (sorry, hang seg opp)

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Barce, du må gjerne fortsettet å spå fugler med jevne mellomrom

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Birdie på Gillis og, stor stemning i flighten vil eg tru. Det må være min nye lucky Stetson som gjør jobben sin

donk

over 15 år siden

donk

herlig start

Bamse

over 15 år siden

Bamse

Rødvin, nettutgaven av golf og en letter avslappet posisjon i sofaen. Måtte dette gå nordover på lista!

Gnoms going high!

Helena

over 15 år siden

Helena

T32 =)

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Grei start.

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

okay. Forbi hull 2 på par nå hadde vært nice. Banens vanskeligste, nesten halvt slag over par.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Kongestart av vår mann

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Tror det var bror til Henrik som sa på house partyet at Tom Gillis og Henrik er kompiser fra før, trener på samme bane eller noe sånt.

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Skål! :)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Han hadde fuggel på hull 2 i går

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

Skåål!

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Skål til G10 (eller var det Ti-g'er?) også! Jeg sitter bare her og smiler bredt jeg.

Koselig at det kom flere i dag enn i går på festen også.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

æsj traff nok et tre

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

Gillis har baller, går med drivar mens H pirker med jern

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

På green, men en grusomt lang fugleputt

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

Hvor? Tre?

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

GB ser trærne.....er du på trespriten, Bull

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Greit med par på det hullet der.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Haha, ser du ikke treet til høyre der da?

http://www.waialaecc.com/default.aspx?p=CourseHole&vnf=1&ssid=141930&view=&crsID=816&hole=11

Kevin

over 15 år siden

Kevin

strålende par på det hullet

donk

over 15 år siden

donk

solid start av HB. la det bare fortsette

Helena

over 15 år siden

Helena

Flott putt til Bjørnstad - 13 meter til 20 cm fra hullet! Lover godt

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Mye venting på Tommy og Henry.... spiller de kort i pausene? Synger litt? Eller mimrer de om Nationwide der Henry aldri skal tilbake? Kven kveit...

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Like the 11th hole a precise drive is required off of the tee. A long accurate drive will leave a relatively short iron into this well protected green. Toughest pin location is on the left side of this green which brings the water and several bunkers into play. This position leave no margin for error

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

Jeg tror de drikker cappucino og ser på damene

Helena

over 15 år siden

Helena

Perfect!

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

...en liten tre meters easy fugleputt...

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

Nydelig drive igjen :-) Riktig side av fairway for et innspill til 1.5 meter det der

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Fy fan så likt de spiller, de to!

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

3 meters birdie sjans! Håper han setter disse idag. Da blir det bra!

Bamse

over 15 år siden

Bamse

On fire!

asdf

over 15 år siden

asdf

Noen som vet om livestreaming på net for dag 3? en med ok kvalitet. De jeg har sjekka ut sender kun fra gårsdagen, men runden for dag 3 begynner vel rundt 10 tida? er 12 timers tidsforskjell, og når sendingen begynner kl 01.00 på viasatgolf er jo HB nesten ferdig.

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

Jadda :-)

donk

over 15 år siden

donk

jaaaaaaaaaa

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Jaaaaa..... fugleputt..... blåfarge og moro

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

JADAAAAA!!!!

Kevin

over 15 år siden

Kevin

another one?? birdie-hunter

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

ny bird, fiinfint

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

hihihihihihihihihihihihihihihihihihihihihi (detta kan bli fali det)

asdf

over 15 år siden

asdf

*runden for dag 3 har jo selvsagt begynt. Noen som vet hvor jeg kan få sett runden akkurat nå?

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

FY F. for en start da!? Noen som vet hvordan været er der? Spiller de medvindshull nå, slik at det kan bli køddete etterpå eller??

Helena

over 15 år siden

Helena

Nå spiller han kongegolf!!! Fantastiskt!!!

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Tipper det er god stemning i den ballen nå.

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

Golfchannel viser dag 2 og starter dag 3 kl 00 så det nærmeste asdf er nok
http://www.pgatour.com/shottracker/#/current/r006/3/group/15/

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Gillis fikk linja fra Henrik. De må ha det utrolig gøy nå.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

og nå et lett par 3.....

Helena

over 15 år siden

Helena

T27 and rising

asdf

over 15 år siden

asdf

Takk Yorkie :)

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

asdf :
eneste jeg kjenner til som streamer på nett er denne: http://www.veetle.com/viewChannel.php?cid=489e78e9b8936

Men der viser de bare gårsdagens runde foreløpig. Tror ikke sendinga der heller starter før tidligst i ellevetia med pre-game show.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

12 meters chip. Er vel slag som Henrik er god på vanligvis.

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

Akkurat litt for lang par-putt nå da. krysser fingrene

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

oi, litt lang...

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Faen.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

æsj. Jaja, det må jo komme en bogey av og til...

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

For deg ja!! ;)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Pissemaurputt!!

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

pøh

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Oi! hva var det for et utslag????

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

den driven var kortere enn mine..., hva skjer, HB?

Helena

over 15 år siden

Helena

Upp med hovudet grabbar. Sånt skjer!

donk

over 15 år siden

donk

viste feil på hull 2.så mulig det er det samme her

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Time to scramble, Henrik.

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

SS, det er jug! Du har ikke vært over 200!!!

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

får håpe han ligger greit, 200 meter er lavt jern og lett å få flyer

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

10g, åjoda, du forveksler meg med GB.... men det vet jo ikke du som jeg aldri har spilt med

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

skulle kanskje holdt kjeft....

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Bra av HB! 9 meter fra rough klarer han! Rettikoppen (tm).

SS, joda, jeg tror du har hatt den "gleden" en gang... ;)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

...og hvis jeg har hatt det så løy du ovenfor ;-)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Litt lang par putt, Sam don't like, på med Stetson igjen

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

grei par

donk

over 15 år siden

donk

jepp

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Ah, ja sorry. Jeg tenkte Yards jeg nå. Du har aldri vært over 190m! ^^. Jeg går utifra at du snakker lengde dog?? Bredde vet jeg du har vært over 200. ;)

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

og nå ett par 5, da får H sjansen til å ta spesialslaget sitt

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

er vi på samme bane Yorkie??

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Noen som vil ha litt påfyll i glasset sitt?

donk

over 15 år siden

donk

he he tenkte det samme

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

10G du trenger briller og målebånd. Men spiller man med Titleist køller så er man jo litt svaksynt

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

eh, vel, altså

tror jeg tar en tår jeg GB

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

hehe. Nice try, men lenge siden jeg spilte på Titleist ja. :)

GOGOogo HB!

dutte (in disguise)

over 15 år siden

dutte (in disguise)

Bortsett fra en japaner på PGA er Sam den eneste med Stetson på en golfbane. Likså buksene til Daly er han et fyrtårn, umulig å overse.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Høyresiden er vel ikke rette stedet på dette hullet, Henrik?

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Litt langt, men på green! Bra det.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

lengre drive nå,men ute i roughen. Men har ikke sålangt inn,satte innspillet på greenen,as usual:)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Dutte, han har ikke Stetson. Han har en lusen Borsalino som er custom made for ham

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Bra bunkerslag av gillis.
Sett putten inntil nå HB!

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Hmmmm....ikke stødig med driveren i dag.

10G....bløff du har aldri spilt med meg for jeg spiller bare med de som har Titleist køller ;-)

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

:) ahh. Jeg HAR titleist ja, men de står i kjellern.

Bra HB, 1.2 meter for par. Ta den og gå videre!

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Godkjent langputt

Bamse

over 15 år siden

Bamse

Tester nå igjen!

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

In the hole....

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

In da hole! Good!
Skål!!!

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Ahhh, lørdagskveld med sukkertøy som jeg tok fra gutten min. Av helsemessige grunner seff.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

GB, til gjengjeld har han rappa cognacen din

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Oooo, bras slag av HB til den tøffe pinnen!!! Sett den da!

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Der ja, en liten fugleputt....

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Alle hjem er ikke som ditt, Sam. BRA INNSPILL, HENRIK!

Kevin

over 15 år siden

Kevin

nydelig utslag på par3 hullet

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Hehe, det eneste jeg savner nå, er litt lydeffekter som fuglekvitter og sweetspot'en på en G10-driver.

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Bra Birdie-kjangs....
Sett den, da!!!

Yngve Johannessen

over 15 år siden

Yngve Johannessen

Synes det er gossin stemning her inne i dag jeg :D

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Fan, han bomma, men ga den sjansen da!

Helena

over 15 år siden

Helena

Bogey på gillis?

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Ja,ja... Har ikke hatt så mange fuglemuligheter på par 3, så det var litt kjipt...

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

par.....bare hackere er fornøyd med det ;-)

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Gossin! :) Erru fra Odarn?

Bamse

over 15 år siden

Bamse

Sukk! Jeg gleder meg til sesongstart igjen jeg! Første gang jeg kjenner savnet siden siste kalde og våte runde på Fjällbacka i slutten av november!

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Si meg - er det bare meg som drikker her? Bare later dere som?

007%

over 15 år siden

007%

rød Ringnes pils burk

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

latr smo, nppe, GB

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

Spennende "lett" par 4 hull nå, kan vi håpe på en birdie igjen?

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Fikk samme feeling idag Bamse! Endelig. Har ikke tenkt golftanke siden Oktober, men NÅ! Endelig!

@Gunnar Bull SKÅÅÅÅL!

Helena

over 15 år siden

Helena

Treffer ikke så mange fairwayer han godeste Bjørnstad. Men hva gjør vel det så lenge han scorer par eller birdie?

Kevin

over 15 år siden

Kevin

enkel par,rolig forbi hull 8 med en par nå og så går vi for eagle på 9`ern. Gode gamle Singh har gjort eagle der i dag,innspillet var 2ft 4in fra hullet.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Har han 10% fairwaytreff i dag?

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Dårlig utslag av HB...men få den på green, og 2-putt, så erre greit!

Bamse

over 15 år siden

Bamse

SKÅÅL! @ GB, ggggggggggggg og alle andre som tørr å innrømme at de har et glass med nogo attått

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Hmpf...

Hehe, jeg skal til Turkey og spille chicken snart :-)

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Merkelig. står 60% driving accuracy på HB i dag. Stemmer kanskje?

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Et glass med någo attåt, Bamse? Vin & Sprit AS?

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Jadda. På greenen, 8 meter for Bøøøørd.Go!

Bamse

over 15 år siden

Bamse

Det er da lørdag Gunnar :)

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

Ah, Canadisk kjempereke med mayo og ett lite glass hvitt fortært, fornøyd!

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Bra Yorkie. Viktig med riktig påfyll av mat og drikke under slike kraftanstrengelser. Nominert til årets forbilde.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

enkel par igjen mr steady eddy:)

Helena

over 15 år siden

Helena

Vakkert par!

Bamse

over 15 år siden

Bamse

Da er det bare eagle og bedre som er godt nok... :)

Innmari Serriøs

over 15 år siden

Innmari Serriøs

Legger forøvrig merke til at AR prøver å skylde på Telenor for at folk får feilmelding fra Access-databasen hans....

hahahhaa......

Jaja..... nok om det..... her funker det dritbra, og Henrik spiller golf...
:D

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Par 5. Go for a bird, bear!

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Faen at han ikke kan treffe Fairway på det hullet her!!!

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

takker så meget GB

er dog litt usikker på hvorfor H driver å dytter alle utslag til høyre

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Vi lar de krangle i fred, IS. Alt er vår skyld uansett :-)

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

I roughen på feil side. Vanskelig komme til den pinnen på to slag da...
Bajs

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Ikke mye senking her nå.... æ vil ha den blå

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Blir tøft å komme inn her nå,håper ikke trærna langs høyre siden er i veien

Bamse

over 15 år siden

Bamse

Lav fadet stinger spoon så har vi den der den skal være

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Kan umulig gå for kortklipten derfra

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Bra 2. slag av HB. Bør ha en god birdie sjans nå?! 22 meter fra fairway.

Bamse

over 15 år siden

Bamse

Hmmm... Han har nok bedre course managemnet enn meg... lol

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

Perfekt andreslag. Han spiller med hodet tydeligvis :-)

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Er jo her HB ønsker et rævva utslag for så å legge opp 87 yards i forkant folkens.........

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Klokt. Han får testet fairway for første gang på lenge...

Kevin

over 15 år siden

Kevin

smart spillt..muligheter her fortsatt

abc

over 15 år siden

abc

Det blir en ny fugl

Patriakren

over 15 år siden

Patriakren

aha - velger å chippie i idag....

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Litt uheldig med bunkeren kanskje? Kan ikke bruke mitt spesialslag der...

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Jeg har bestilt marinert ørn her....

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

kremt jeg er visst litt akterutseilt her'

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

lol@GB, mener du din spesialflyer?

Bamse

over 15 år siden

Bamse

host.. duff-top mener du

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

SETT DEN DA!

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

1. 4 for bøøørd! Bra det HB!

@Noen, begynner å bli lang den tråden her, hvor var det jeg fant nett-tv-siden? Veetle-et-eller-annet?

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Nei Bamse, duff-top'en er min

Heldigvis er HB tett på hullet....

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

Sett den birdieputten da...

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

http://www.veetle.com/viewChannel.php?cid=489e78e9b8936

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Takk! :)

Bamse

over 15 år siden

Bamse

PARTY!

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

http://www.veetle.com/viewChannel.php?cid=489e78e9b8936

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Yessss!!! SKÅÅÅL!!!!!!

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

HERLIGGGGGGGGGG

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Blåfargeverket er i gang....juppi

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

plystre

Kubein

over 15 år siden

Kubein

Kong Henrik av birdies

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Vicken lirare, Helena :-)

Kevin

over 15 år siden

Kevin

yesssss

Bamse

over 15 år siden

Bamse

Birdiestraffa kom kjapt!

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

Men inni heite !"##%¤
fw-bunker?

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Det er urutt!! Gillis var ikke mye bedre ser jeg.
Satser på bra legg i bunkeren, så er det enkelt slag fra 120 meter.

Kubein

over 15 år siden

Kubein

Fw bunker ja....jobbe for par nå

Helena

over 15 år siden

Helena

Veldig bra. T27 igjen.

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Lukter en finfin 67 runde her nå. Helt greit på moving day

dutte (in disguise)

over 15 år siden

dutte (in disguise)

Ved runding SG 210-GS 235
GO HB

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

ok, sikt høyre for å få vinkel inn, men dog

Scrambler

over 15 år siden

Scrambler

119 m fra fw-bunker er nok enklere enn fra rough.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Til høyre med alle drivene.... pokkeriainen

Kevin

over 15 år siden

Kevin

synes utslagene ser korte ut i dag...heldigvis ikke så langt dette hullet,men fw-bunker passa dårlig nå

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

58 ft er vel nærmest en tap in........

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

lol@dutte.... hyggelig for norsk golf!!

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Mr.GIR strikes again...bloody marvelous:)

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

GIR igjen da, men veeeldig lang putt.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

dutte (in diguise): jeg synes ikke vi skal ha som mål å ha flere innlegg enn F5-klubben. Noen av dem blir bare sure. Dessuten tør de ikke F5'e så mye på grunn av serveren, vet du.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

En lett 18 meter....

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Bare for oss å gå inn der å trykke F5 det da........

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

Praktfull pøtt :-)
Glovarm putter i dag?

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

gruff...... ja ja....greit om det blir par sånn som HB driver

Bamse

over 15 år siden

Bamse

Slutt med det maset om "THE DARK SIDE". Her på livets lyse side klarer vi oss bra :)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Jupp....ingen grunn til å fyre opp

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Haha, mosjom Bamse

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

"may the force be with you" brrrrr
Skål! Bra spill fra HB, fra rough og inn da!

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Yes, GIR på Hb. Da er det alltid håp!

GIR-SKÅL anyone??! :)

Stian

over 15 år siden

Stian

God kveld! Henger meg med på en gir skål!

Kom igjen nå HB, sett denne putten!

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

Er gjerne med på en GIR-skål ja :-)

dutte (in disguise)

over 15 år siden

dutte (in disguise)

Sam, nice. GB, jeg er nøytral som Sveits. Har ikke berørt F5 i kveld, har funnet noe nytt som heter oppdater...

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

GIR, skål

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

In da hole nå da,

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Skål Sam. Ser at jeg fortsatt skriver prikkfritt norsk, går derfor over til kraftigere børst.

Bamse

over 15 år siden

Bamse

Oh yeah!

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

parr

(se det hjalp med en gang)

Bamse

over 15 år siden

Bamse

Hva går du over til Gunnar?

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Kraftigere børst alá?

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Han går over til kraftigere brøst

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Kjære Golfgud, hvis du finnes. La HB treffe en fairway i dag

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

hmm, det er litt pinlig å si (fordi det egentlig er en damedrink), men det er en whisky-likør

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Southern Comfort, burde jo passe bra med Hawaii ihvertfall

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

"kraftigere" brøst!! ahhahahaha.

whisky-likør er et fy-fy ord! Det er å "de-grace" whisky!!!!! FY!

Helena

over 15 år siden

Helena

Du fikk bønnesvar, Sam!

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

Foreslår å drikke varer som matcher HBs Driving Accuracy. Foreløpig er den på 44%. Det burde tilsvare en god vodka eller whiskey det. Så er det bare å håpe at han kommer opp i 96% i løpet av kvelden. Jeg må innrømme at jeg sliter litt med alle tall i mellom ;)

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

FW treff-Skål!

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

sorry

.

Bamse

over 15 år siden

Bamse

Mye brunt og godt i "cask-strength" rundt 56-60%

Kevin

over 15 år siden

Kevin

ha ha,godt forslag...nydelig drive av Henrik

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

woha, drive i fairway!!!

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Han slår generelt kort i dag, blir spennende å høre om det er bevisst.

3w

over 15 år siden

3w

Det var 3-wood

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

Southern C er hodepine på flaske GB

men, med litt appelsin juice helt øverst er den ikke så værst faktisk

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Jeg blander av prinsipp aldri ut appelsinjuicen Yourkey

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

mhhh, langputt på HB, men GIR-skål!!

Helena

over 15 år siden

Helena

Flott innspill av Gillis. Håper Bjørnstad blir inspirert!

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

SETT DEN DA!!!

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Takk golfgud. Atta boy

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

40 ft unna...... lett match

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Arggggh. Jaja, kan ikke sette alle 12-metringer heller :-)

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

Nydelig putting igjen :-D
Dette går jo veien lalalalala...

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

De lange puttene sitter bra i dag, moro

Helena

over 15 år siden

Helena

Han putter som en gud idag.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

vanskelig hull nå,gi oss en drive litt til venstre i fw

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

....og nå en god drive. KOM IGJEN!!

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Skal du slå snart, eller?

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Tålamod, GB - golfgudene har lovet en kanondrive.

Helena

over 15 år siden

Helena

Kanskje han skal drive greenen =)

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

hva er det han somler med nå da?

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

H har gått hjem

Kevin

over 15 år siden

Kevin

du leste mine tanker Helena...satt akkurat å tenkte på det,uten mye realisme..lol :)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Elvis has left the building

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

SLÅ NO DA

Kevin

over 15 år siden

Kevin

shit..fw bunker,not good

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

auauauau

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Fan! I bunker, og nå fra 180 meter! den er litt kjip. Pinnen er godt plassert i forhold til innspill da....

Bamse

over 15 år siden

Bamse

Huff, jeg hater de der 182 meters innspillene fra faiwaybunkere altså!

Helena

over 15 år siden

Helena

huffameg

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

Tror vi stressa ham

Kevin

over 15 år siden

Kevin

måtte legge seg opp...80 yards inn for 3.slaget nå...happy thoughts:)

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

80 yards er han jo ganske god på da

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

ouch, måtte legge seg opp. På yndlingsavstand dog! Birdie-lege??? :)

Helena

over 15 år siden

Helena

6 meter klarer du i dag Henke

Kevin

over 15 år siden

Kevin

19ft for par nå...come on

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Hvis jeg sto på utslag og så en bunker 260 meter der fremme, jeg ville bli litt pinlig berørt om jeg ikke klarte å komme meg over (haha)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Pokker, bogey

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

fan

Kevin

over 15 år siden

Kevin

shit,bogey

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Æsj, båggi.

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

såååååå nært.

Helena

over 15 år siden

Helena

bogey på Gillis også

Kevin

over 15 år siden

Kevin

på neste må vi ha en 280 yards + drive i fw,for å komme klar av dogleg

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Nå er de i Dortmunder wachtehalle, igjen

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

la oss håpe at han sikter på bunkern, da landern i fw

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Det var litt trist. Men han er akkurat der han startet, på 40.plass. Og det er fortsatt noen hull han kan forbedre seg på.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Drive i fairway? zenzatione

Helena

over 15 år siden

Helena

Bra Bjørnstad!

Kevin

over 15 år siden

Kevin

273 og midt i fw,mulig han går klar av trærna da,flagget står nede til høyre også..bra utslag

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Bra innspill. Denne tror jeg fan meg at han setter!

Kevin

over 15 år siden

Kevin

mr.GIR rides again:)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

GIR skål.......

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

GIR igjen, skål
12 meter, tror det er den lengden han er best på faktisk

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Haha, artig å sammenlikne statsene til Henrik og Gillis. Nesten kliss likt. Som scoren.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Kjør Enrico, gimme a fuggel

Kevin

over 15 år siden

Kevin

fan,det var nærme fugl,tap-in par

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

nok en kongeputt, uten marginene på sin side tydeligvis. Men en rolig par

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Gir SKÅL ja!!
har helvetes ustabilt GET-Net her i dag også! FAEN

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

jOooo, nææære bøøørdi

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Get? moahahahahahahaha....

Kevin

over 15 år siden

Kevin

bra sagt om Gillis GB,da gjorde han en bogey:-)

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Hehe, det var ikke meningen å dizze deg, gillis. Sorry.

Uansett, det var en nær-birdie-opplevelse. Nå kommer den!

Kevin

over 15 år siden

Kevin

jøss..fw igjen

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

jøss, nok en fairway?

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

sånn ja, da er det bare å legge 8 jernet nærme

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

eller i bunkeren. pokker

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Lim den til stokken nå Henke!!

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

hmm. ser ikke så lyst ut for birdien min

Kevin

over 15 år siden

Kevin

"møkkainnspill":) vi trenger en SS nå...

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

burde kanskje tatt ett 7er jern og grepa litt ned

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Personlig synes jeg det er svakt å klare å slå 30 yards kort, fra 167 yards... Desverre! Håper han setter bunkerslaget inntil da!

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

WOW!! super bunker slag!!! nice!

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

hahahaha, det er gutten sin det.

Bamse

over 15 år siden

Bamse

Deilig da!

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

hallo!!! til 8inches
For en fyr :D

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Bra-bunker-slag-skål! BBSS!

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

10G, han slo 1,5 yds kort....ikke 30

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Hmm? han lå 31 yards kort, i bunker forran greenen?? Samma det. Han redder par!

barcentrale

over 15 år siden

barcentrale

wop wop

det er gutten sin det!

3 hull igjen.. dama begynner å bli for utholdende foran tv'en for tiden :/

Får med sluttten i hvertfall :)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

lol@barce....for lite rødvin.....

Helena

over 15 år siden

Helena

T43 Hadde vært veldig gøy om han fikk en birdie til. En bare.

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

ok. kort par 4. i banen nå, og enkel par, helst børdi!!

barcentrale

over 15 år siden

barcentrale

Helt edru gitt ;) like greit etter sjøslaget i går..

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Han er jo t42 nå... Men dårlig utslag! Ingen trær i veien der eller??

barcentrale

over 15 år siden

barcentrale

Rough igjen.. Korte driver på gutten i dag?

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

venstre rough nå, sånn for variasjonens skyld
Regner med han legger den på greenen likevel

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

... og der er det trær i innersvingen, på venstre side. :-(
Ser ikke helt greit ut.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Kort og off fairway i hele dag...pokkeriainen

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

argh. Kan bli en lay up igjen da? Håper på en super-draw igjen! :)

Kevin

over 15 år siden

Kevin

der kan det være trær i veien dessverre,kanskje ligger han rett foran eller evt i mellom slik at han får fri bane inn

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Gi den mannen en kølle fra før 1990....

barcentrale

over 15 år siden

barcentrale

Sykt bra andreslag!

Kevin

over 15 år siden

Kevin

for et innspill!!!

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

BRA! Sett denne da!!

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

K.J.Choi viste hvor lett det er å gjøre en eagle på hull 18.
HB hare ingen problem med å kopiere hans løsning så jeg regner med en EAGLE før han er ferdig for i dag

Om han gjør en birdie før 18. er det i for seg greit det også

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

yummi innspill

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

ojojojojojojojojojojoj............

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

han fikk en, og lekte seg inn på greenen rett bak hullet.

GIR-skål igjen da. Dette lukter skikkelig birdie

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Da må han skjerpe drivinga si! Han hadde bra utslag på #1, ellers har det vært så som så, ifølge Shottracker ihvertfall.

Uansett, bra å være under par. Han får spille i morgen!! Penger inn!

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

ah, aspargesbønner sautert i en god olivenolje og ett dryss med maldon salt, perfekt liten tapa, og ett lite glass Gran Coronas, yummie, klar for to avslutningsbirds

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUGGGGGGGGL

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

jaaaaaddaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! BRA!!! BIRDIE-SKÅÅÅÅL!!!

tertit

over 15 år siden

tertit

Birdie

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Bird?

Bamse

over 15 år siden

Bamse

Hmmm... Har det vært en dropp for uspillbar? Eller er det en hickup?

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Obviously :-)

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

hva var det? hullkant?

tertit

over 15 år siden

tertit

Neiiiiii

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

nei båggi, vi er bare litt fulle her, så vi jubler for alt!!! SEFF BØRD!! :)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

??, Bamse??

Bamse

over 15 år siden

Bamse

Says shot 4 in the hole

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Leken flaggplassering på 17...................

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

score -2, så han fikk børd, ifølge S-T da...Men det er jo ikke akkurat et sannhets-vitne..

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Ble ikke birdie, ser det ut til

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

På min ST sto det slag 3 in the hole

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

Underlig, står 4 slag. Men 0 yards to green på slag 3....

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

-2 er totalt. Ble bare par dessverre!
Merde!

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Da satt birdien som jeg på ingen måte hadde noei mot.

Par på 17. eller en birdie til og den omtalte eagle på 18. så vil vel mange gå glipp av spillet hans i morgen.
Dvs dere som må tidlig i seng (;)

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

mhm, samme her, men på scorecard står det, slag 4....jaja. Var kanskje litt FOR bra det andreslaget vi så da! Uansett, da er par bra, hvis han har vært i trøbbel!!

Kevin

over 15 år siden

Kevin

hos meg og,men men..bra par isåfall..nydelig utslag på 17

Bamse

over 15 år siden

Bamse

Yupp, brukte 3 slag til greenen. Oppdatert nå :(

barcentrale

over 15 år siden

barcentrale

Par var vel greit med det utslaget uansett.. satser på fuggel nå!

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Tolkes som slag 4 etter bindestreken - - - -

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

GIR-skål på 17 da! :)

barcentrale

over 15 år siden

barcentrale

Nå skal det bli fugl ja! Bra slag!

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

HB - uredd
TG - kylling

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

OK, sorry, ...men han kan fortsatt gjøre birdie på 17. før eagle på 18.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

hihi, skåler i vann. Nok børst på meg. 22 fot til hullet, kommer langputten som går I nå kanskje?

Hadde fortjent det slik som han har puttet i dag.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Panama-kid'en er tilbake

Bra utslag på 17, blir ikke bogey der i dag, som de to andre dagene

vist

over 15 år siden

vist

På tide å sette en langput.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Jøss, vist is visiting, heisann :-)

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Kan noen forklare dette med Panamagjengen? Har blitt omtalt ofte ifm ST....

vist

over 15 år siden

vist

Man blir lei av Service Unavailable på golfsiden.

barcentrale

over 15 år siden

barcentrale

Neeeeei :/

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Ikke bry deg om drikkepreset, vist :-)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Patriarken;

Play by play i Panama var helt uetterrettelig i fjor og året før, scorekortene ikke til å stole på på nettet....

Kevin

over 15 år siden

Kevin

enkel par...nå venter sistehullet og gode birdiemuligheter med en god drive

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Pokker, nok en nesten birdie....

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Helvete, ikke en eneste langputt har gått i, men alle har vært nære.

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Ahhhhaahhahaha, han får ringe til telenor igjen! D*st!

Nuvel, back on topic! Eagle her hadde vært nais!, Men da må utslaget i fairway!!!

vist

over 15 år siden

vist

Drikkepress? er gjerne med på en skål :-)
Skal det skåles for fugl på siste?

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Den er så kjekt plassert den bunker'n i leg'en der....

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Hadde smakt med en fuggel på siste ja. Uansett så har dette vært en godkjent runde av Henrik.

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Det skåles for Fairway treff, greentreff, bra bunkerslag og birdies!

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Ty SS - da er jeg også litt mer på nett.......

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

og seff eagles og bedre! :)

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

Skål for Henrik på siste tee ;)

barcentrale

over 15 år siden

barcentrale

øhh.. får hente meg en øl i kjøleskapet allikevel da ;)

Helena

over 15 år siden

Helena

God ide! Vi skåler for fugl på siste grabbar!!

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Skål for planlagt Birdie eller bedre på 18!! :)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Fugl på siste må til for å holde posisjonen og ha heng på topp 20

Go, HB

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Gillis kom seg godt over bunkerne ser jeg

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

lol...Gillies med drive ut i roughen på høyre side, 328 yards!

barce

over 15 år siden

barce

Haha.. det ble en juleøl.. (tragisk)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Snill med Gillis, nå....

Beartown

over 15 år siden

Beartown

Meldes om kjempedrive paa 18 fra banen. Kommer meg ikke inn paa GS.

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

AHHH! superdrive av HB!!!
Fairway skål!!!!

vist

over 15 år siden

vist

Da skåler vi for FW treff. SKÅL

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

barcde, skal jeg sende en GT med taubanen?

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Dagens beste drive av Henrik....yesss

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

Jada..snart tom for drikke her nå
FW-skål

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Hei og velkommen, Beartown. Skål til deg også :-)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Jøss, good ol' BT dropping in!! Hi there big fellah!!

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

13 meter eagleputt, skål!

Kevin

over 15 år siden

Kevin

På greenen på 2!!...44ft to the hole

abc

over 15 år siden

abc

hadde smakt med samme avsluttning som igår, men da må en langputt sitte

Superslicer

over 15 år siden

Superslicer

Lyset har gått hos naboen. Det er fest her også, ser jeg. Moro dette, stakk som snarest innom den vesle kjellerleiligheten lenger borti gata også. Virket trivelig der også, sitter en bergenser og prater der. Peanøtter, anyone?

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

14 m eagle-putt - lar seg høre!!
Welcome, BT!!

Beartown

over 15 år siden

Beartown

Hi there Sammie. Naa fortjener Henkis en lang putt som gaar i...ikke sant?

barce

over 15 år siden

barce

lol sam.. vi får ta den ved neste anledning ;)

super drive!

vist

over 15 år siden

vist

Nå er det på tide at en langputt går i.

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Inne på to og birdien bør være sikret i hvertfall

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Bedre birdiesjanse får du ikke fra nå av, Henrik!

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

Eagle put coming up!

Bamse

over 15 år siden

Bamse

Godt å se deg Beartown!

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Hihi, det var fan meg både kjempedrive og kjempeinnspill! Snufs. Nå blir jeg litt rørt jeg...

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

In da hole!!!!! kom igjen.......kjære golfgud

barce

over 15 år siden

barce

Hey BT! :)

Dette blir fugl eller bedre.. blir julestyrten på meg nå..

vist

over 15 år siden

vist

Bedre stemning her enn hos naboen. :-)

Helena

over 15 år siden

Helena

Her er spennende!

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Mer alkohol?

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

Uuuu...kort. Det er vel den første i dag

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Neeeeeeeiiii, dagens første lurvete langputt....hvorfor nå....

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

6 fot 3... Vær så snill, DEN setter du, heh?

Bamse

over 15 år siden

Bamse

Litt vel kort i linja
2 meter og litt igjen

vist

over 15 år siden

vist

Nerver? det var vel dagens dårligste langput.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

birdie?

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Gillis med par...

Beartown

over 15 år siden

Beartown

Det hadde vaert forbanna synd om den ikke gikk i.

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

En birdie, da ... PLIIIIZZZ?

Beartown

over 15 år siden

Beartown

JADA!!!

barce

over 15 år siden

barce

Han setter den!

Bamse

over 15 år siden

Bamse

JADDDDA!!!

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

birdie, skål!

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

En av mine favoritter, Briny Baird har gjort et greit hopp riktig vei med sin 64 runde idag. I know it's off topic......

vist

over 15 år siden

vist

SKÅL!!!!!!!!

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Fantastisk...birdie...

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

SATT!!!????

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

YIHA!!!!!!!!!!!!!!

Beartown

over 15 år siden

Beartown

Flinke gutten sin det. Da havner han topp 30 foer morgendagen. Meldingene jeg har faatt fra banen er at det har begynet a blaase skikkelig.

Bamse

over 15 år siden

Bamse

Takk for følget i kveld! La oss ta en liten tur ut i flaska igjen i morgen. Dette er gøy :)

GO-GO-GO!

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Fuuuuuuuuggggggglllll (og nå må den stemme, goddammit)

jaja skål uansett

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Skååååål! Bra jobba HB!! Penger i kassa! Satser på en god-dag i morra nå så!!

Helena

over 15 år siden

Helena

Herligt! Fantastisk flott avslutning av Bjørnstad. Grattis till er alla =)

barce

over 15 år siden

barce

Digg med juleøl gutta :) SKÅL!

Kevin

over 15 år siden

Kevin

du får hilse BT...strålende runde av Henrik

spiderboy

over 15 år siden

spiderboy

Takk for følget, så satser vi på at det blåser liten storm resten av dagen :-)

barce

over 15 år siden

barce

Det er godt nytt bear :)

Håper topp 30 til i morgen kanskje?

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Hyggelig selskap, lady and gents.... stilig avslutning på vår mann. Litt mer fairway i morgen så er det topp 20. En Briny Baird runde f.eks....

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Tror faktisk ikke Henrik var fornøyd med andreslaget sitt der. Altfor kort sammenlignet med hva han har levert med de lange jernene tidligere. Men uansett, finfin runde og gleder meg til sisterunden. Topp 10 flytter han lett bort fra ventelista til neste ukes turnering.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Jep, 31.plass så langt. Fin kveld, takk for rødvinspartyet. Husk å slukke talglysene alle sammen! Vi skal ikke ha noen brann i natt.

Gratulerer til Henrik for fin golf og god underholdning til oss her oppe i vinterlandet. Og takk for følget, alle sammen.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

På golf channel sa de nettopp at dette startfeltet er det beste de har hatt på 30 år i Sony Open...sier litt om hvor tøft det er og hvor bra Henrik har gjort det sålangt.

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Gnatta! Blir litt lengre opp, vil se litt live på tv også!

dutte (in disguise)

over 15 år siden

dutte (in disguise)

Jeg skåler med Hansa i et krus med innskriften MFK - cupmester 2005.
Håper ingen ser det som blasfemi.
HB blir beste skandinav.

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Dette ser stødig og greit ut.
71 - 68 - 68, med 4, så 3 og så to bogeys.
Bare å fortsette sånn så bli dette bra det!

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Med unntak for Baird og noen få på -3 er Henriks runde i toppen. Utrolig på en dag da drivene var ute og puttene ikke datt. Vår mann har noe her å gjøre når han hevder seg på en dårlig dag!!!!!

barce

over 15 år siden

barce

Enig!

Gleder meg til i morgen.. Det blir moving day for vår mann :)

Helena

over 15 år siden

Helena

Stort smil =)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

St.able, selv jeg kan trende den....kun en bogey i morgen. Jupp ;-)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

....så tasset de alle i seng og gledet seg til 4 runde, der Henrik vil vise verden hva ordet birdierush betyr.

G'night, all

barce

over 15 år siden

barce

Good night..

melding fra twitter:

lillebjorn79 Very happy with today's 68! Played steady all day, but made it a little hard on myself at the end. A couple of great saves at 15,16!

Kevin

over 15 år siden

Kevin

god natt alle sammen,hyggelig selskap og nesten 500 innlegg...

Slik det ser ut nå blir det Boo Weekly han spiller med i morra,Boo som har klart seg veldig bra tatt i betraktning at han ikke har spillt turnering på ca.4mnd...vært skadet i skulderen. Spesiell fyr med mange fans

Resurrected

over 15 år siden

Resurrected

Hei, jeg vil bare takke SS og GB for fantastisk god live-score som gjorde det mulig for meg å både få med meg en fin opera-forestilling OG HB sin golf-runde!!! Tusen takk til begge!

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Forum service, by Smilende Bull. Du ringer - vi bringer. Håper Figaro var stas.

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Takk for følge, - fin fest.
I morgen blir det vel både vorspiel og nachspiel...
Håper det blir gode grunner til å feire!

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Hehe, takk skal du ha, St. Able Ford. Det er ikke så vanskelig å holde fin fest når alle har med både drikke og godt humør.

Satt og kikka gjennom dagens spill, og så langt er det kun 8 stk som har bedre score enn Henrik. Tydelig at det var vanskelig med mye vind. 31. plassen har beveget seg til 33.plass, og vil kanskje gå enda litt lenger opp.

Men bare tre slag til T11. Jeg synes han scora bra på en relativt dårlig dag, ihvertfall hvis vi tenker utslag. Gode innspill og enda bedre putting gjør at han spiller jevnt med de nest beste på den beste touren.

Det er bare utrolig bra av Henrik. Rett og slett.

Sånn, NÅ skal jeg gå og legge meg :-)

jesus maria

over 15 år siden

jesus maria

det skal ikke jeg

Kamte

over 15 år siden

Kamte

Utrolig samlet felt på denne tredje dagen. Om det var vanskelig i vinden så var dårligste score +3 og siste plassen i feltet ligger på E - tre slag bak Henrik. Kvalitet på dette feltet her..
Det er tre slag opp til T 12 også, så alt henger på siste dag

Scrambler

over 15 år siden

Scrambler

Hadde litt morro med å telle innlegg.

Ser ut til at 10G kun kommenterte hvert slag til HB, mens SS og GB nok kommenterte prøvesvingene i tillegg. :-)

Jeg hadde stort sett nok med Shot Tracker

Nick Antall postinger i denne tråd
Smilende Sam 86
Gunnar Bull 77
gggggggggg 68
Kevin 41
spiderboy 38
Bamse 25
Helena 25
Yorkie 24
Patriarken 15
Barcentrale 10
St-Able Ford 9
Barce 8
vist 8
donk 6
Beartown 5
dutte in disquise 5
Lawinth 4
007 3
asdf  3
Resurrected 3
tertit 3
abc 2
Kubein 2
Yngve Johannessen 2
Innmari Serriøs 1
jesus maria 1
Kamte 1
Moderator 1
Pepper 1
Scrambler 1
Stagger Lee 1
Stian 1
Superslicer 1
Xo 1
3W 1

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Siden jeg er den eneste som ikke har lov til å poste andre steder, må antallet sees i sammenheng med det. Man burde ha totaltall for begge sider :-)

....men for all del, 86 innlegg (77 under runden er ett innlegg hvert 4 minutt) viser vel bare at det var en spennende runde med hyggelig selskap og at TV seeing er oppskrytt ;-)

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Hehe, jeg må jo innrømme at jeg vanligvis ikke har skrevet så mye på disse "følg-med-Henrik"-trådene.

Men det setter faktisk en ekstra spiss på konkurransen. Av og til er det morsomt å bare poste alt som måtte dukke opp i huet. Tiden går også mye fortere, ofte fikk jeg ikke kommentert et slag før det neste var gjort.

Jeg hadde heller ikke trodd at det skulle bli så mange med på festen som det ble i går. I forgårs var følelsen av ensomhet tidvis til stede, i går måtte jeg gå på do for å få en stille stund med meg selv :-)

Også artig å for en gangs skyld ikke få kjeft for å skrive for mye!

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

SKJERPINGS GB

Alle innlegg utover ett per slag er overdrevent og må annses å gå ut over andre som ikke kommer til i tråden.
Fra en begynner å skrive til en poster innlegget burde det ligge en tidsbuffer på minst 15 sek så ikke severen går varm og kollapser.
(Har ikke det skjedd i en eller annen....?)

Tenkte du ble i noe bedre humør etter denne lille reprimanden GB?

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Hehe! Ja, jeg leste på "en annen side" at de måtte bli enige om ikke å skrive for mye, og ikke trykke så mye f5....
Da har man begynnt i feil ende føler jeg.. :)
Har jo vært samme problem der de siste 3 åra, men ikke så mye har blitt gjort tydeligvis.

Kun én kommentar per slag! Alt utover det er spam!! ;)

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Pøh! I følge oversikten hadde jeg 77 innlegg. En vilkårlig vurdering tilsier at ca 9 av disse var skrevet før og etter selve runden. Da blir det 68, eller som gx10 sier, en kommentar per slag. Absolutt ALLE slagene til Henrik i går fortjente etter mitt ringe skjønn minst tjuefem kommentarer hver, så jeg har masse å gå på.

Jeg må innrømme at jeg synes litt synd på "den mørke siden", for de er stort sett hyggelige folk med samme interesse som oss, og fortjener ikke alt tullet de har rotet seg borti. Jeg håper redaktøren får ordnet opp i sidene sine, og unner dem å dele samme gleden sammen med oss når Henrik spiller bra.

Det årner seg som regel til slutt, til felles glede og felles trøst :-)

Smilende Spam

over 15 år siden

Smilende Spam

Da må jeg skifte nick....:-)

Copyright; Yngve Johannessen.

Intet poeng i å harselere over andres trøbbel. Det er mye bedre å glede seg over de hyggelige tingene.

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Nuvel. Jeg er ikke større en at jeg synes det er fornøyelig når "the dark side" sliter. Ene og alene på grunn av blogg-eieren, og alle advarsler han har fått om problemet de siste 3 år. Trist dog for de som av en eller annen grunn synes det er ålreit der, men dem om det.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her