Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

DAY 3 - Sony Open in Hawaii

007

over 15 år siden

007

Cut made - Bra HB!!

007 1/2

over 15 år siden

007 1/2

Hvorfor har du slik en trang til a starte tråder null-null-sju.
Andre steder har du gjort det samme.
Har du en spesiell trang til oppmerksomhet?
Synes barcentrale gjorde en meget bra jobb paa dag 1, og dag 2. Men her må du altså vise deg frem igjen.

PegTee

over 15 år siden

PegTee

Dersom barcentrale er villig så stemmer eg at han tek PGA trådstartane framover. Dei har vore informative og faktabasert.
Denne kunne vore betre, for å seie det mildt. Eg oppfordar barcentrale til å starte ein ny tråd om dag 3.
Det er sjølvsagt fritt fram 007, men lærte du ingenting av da du cuppa Beartown på GS?

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Der er jeg helt enig, PegTee. 007, du har noen gode threeliners, men twolinerne har du ikke helt taket på enda...

Barce's trådstarter er like glimrende som Beartowns :-)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Enig med PegTee og Bull. Jeg ønsker meg barce som trådstarter på disse.

007; da du la inn den trådstarten var det langt fra klart at HB klarte cut'en...

barcentrale

over 15 år siden

barcentrale

:) jeg tar gjerne på meg oppdraget.. (med mulighet til litt hjelp ved anledning :) )

Er akkurat nå ved Modum på en hytte med min iPhone. Den offisielle Dag 3 tråden kommer litt senere i dag :)

Selvinnsikt 007!

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Husket at Barcentrale var på hytta,og tenkte at hvis vi ikke fikk han i "tale" for en trådstart,så skulle jeg prøve meg på en god en. Men heldigvis så ser det ut som det kommer allikevel :)

007

over 15 år siden

007

(16.01.10 kl. 00:28) oppfattet jeg det som folkeopplysning.
Mine lesere, som opptar meg mest, er ikke nødvendigvis dere skribenter.
Barce får litt konkurranse, det er vel bra?!

Nå er HB godt avklimatisert.
Tipper T25 på ham.

GO GO GO HB HB HB !!!

barcentrale

over 15 år siden

barcentrale

Kevin - flott hvis du har anledning til å ta tråden i dag :)

så kommer jeg sterkt tilbake i morgen :)

Kevin

over 15 år siden

Kevin

will do

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Hvis trådstarten var gjort av konkurransehensyn kan man trygt se på den som minimalismens kamp mot multimedieinformasjonssamfunnet.

At 007 ønsker å please leserne ser jeg i utgangspunktet positivt på :-) men tråden informerte om fremtiden og det er spooky.

007

over 15 år siden

007

Ingen som driver med aksjer har noen gang informert om fremtiden.

Jeg ser ikke bort fra at HB kan bli den utøveren som blir kjent for å sette 80metere rett i koppen.
Taktikken hans: Lande ballen akkurat kort av hullet, la ballen rulle forbi hullet og spinne den tilbake. Dobbel sjans for å hulle!!

Trådens opprinnelige tema:
HB - HB på Hawaii.

OK??

Kubein

over 15 år siden

Kubein

T23 ga i fjor litt over 43000 dollar, t32 ga litt over 32000 dollar. Litt forskjell på pengepremiene i forhold til NW :-)

007

over 15 år siden

007

HB lager birdies på birdies ...

Kommentatoren:"The norwegian is playing very well at the moment." ;)

("minimalismens kamp mot multimedieinformasjonssamfunnet. " - swung over den.)

Moderator

over 15 år siden

Moderator

Vi avslutter denne tråden nå 007. Blir litt forvirrende med to like tråder. Godt med initiativ, men håper det er greit for deg.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her