Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Very off topic til bileiere uten garasje

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

I går gjorde jeg noe jeg burde gjort for 30 år siden og som ville spart meg for atskillige timer med forbannelse.

Jeg dro på Mekonomen og betalte 65 kroner for et sånt tynt teppe til å legge på frontruta. Sto opp i morges til ren og fin frontrute uten stålis.

Very off topic, but av very good advice :-)

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Det burde han her også ha gjort http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=593236

Godt tips...vi bygde garasje i 2008,trolig en av de beste investeringene jeg har gjort,men atskillig dyrere:-)

FriDropp

over 15 år siden

FriDropp

Trådstarter kan ikke være off-topic, pr definisjon.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Hva er galt med min fjernstyrte og integrerte motorvarmer?

007

over 15 år siden

007

Det var en kropp med nick "jonny" som klagde på alle tema utenom golf.
Hvor er han blitt av? Helt utbrent kanskje ...

c1

over 15 år siden

c1

Motorvarmer og cupevarme er suverent - ikke bare rene ruter men bilen er jo varm på toppen av det hele - start 2 timer før kjøring.

Suvernt

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Enig i at det finnes mange gode løsninger. Men jeg har ikke garasje, og ikke tilgang til strøm, og gidder ikke betale 20.000 for en Webasto.

Ble bare litt overrasket over hvor billig noen problemer kan løses. Kostet 0,02% av bilens verdi.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

To timer c1? holder med 20 minutter hos meg.... ;-)

c1

over 15 år siden

c1

Sydentemp om morran er best :)

Pepper

over 15 år siden

Pepper

Jeg fant et tynt teppe i kjelleren som jeg bruker på frontruten. Teppet er lite pent og ubrukelig til noe særlig annet, så kostnaden er i realiteten 0! :-) Funker som bare det.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Hadde Gunnar Bull spurt meg så kunne han fått et teppe gratis. da hadde han hatt en bitteliten inntekt og fått frostfri rute.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her