Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

La Finca, hvordan er forholdene der?

FriDropp

over 15 år siden

FriDropp

For de uinnvidde er dette en bane litt sør-vest for Allicante.
Vi spilte denne banen ganske mye for noen år siden, men etterhvert synes vi vedlikeholdet forfalt litt. Har ikke vært der på et par-tre år nå, men det er tid for turplanlegging igjen.
Noen som har vært der siste året og som kan rapportere om tingenes tilstand?

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Spilte et par runder der i begynnelsen av februar i fjor. En fantastisk grønn lunge sett i forhold til de andre banene jeg spilte. Redusert greenfee pga arbeid på et par av hullene, uten at vi merket noe til det.

Ble hardt straffet for å spille i røffen, men det var som det skulle på en mesterskapsbane. Jeg kaller det nå det. Enkelte av greenene husker jeg spesielt godt pga utformingen og en annen pga en bunker i bakkant som må ha vært den største sandkassa jeg har sett, og bare så fantastisk square.

Ønsker meg helt klart tilbake, men min favorittbane, kaller den gjerne min hjemmeklubb heter LoRoMero. To år gammel i disse dager og anbefalles på det varmeste.

Ønsker deg en god tur

Lars

FriDropp

over 15 år siden

FriDropp

Takk for info.
Enig i at arkitekten har hatt humor med greenene.
Det var vel bunkeren på hull 7 du besøkte vil jeg tro. Greenen er helt firkanta. "Skåla" som vi kaller greenen på 14 er heller ikke at forakte.

GolfDude

over 15 år siden

GolfDude

Spilte der i August, da var selve spillefeltet i normal stand, men tee stedene var mer variable. Dette var jo da i den tørreste perioden av året, så tipper det var grunnen.

Peeter

over 15 år siden

Peeter

Spilte La Finca i november, og da var banen bra. (Vesentlig bedre enn de andre banene i området).

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her