Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Farvel golfsesong!

Resurrected

over 15 år siden

Resurrected

Det er nok slutt på golf i Norge, og stort sett den nordlige halvkule, takket være Norge. I hvert fall hvis vi skal dro Pakistan Daily:

http://www.aftenposten.no/nyheter/uriks/article3460872.ece

Her er eksempel på hva som skjer når noen har litt vel åpne sinn....

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Da er det godt vi har Truls Lynne Hansen til å oppklare det hele.

(et lite øyeblikk forberedte jeg en "stakkars deg Ressurected" siden jeg trodde tråden handlet om en røket akilles eller noe)

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Jeg visste at nordlendinger hadde skylda for dette iskaldet gufset! Og at amerikanerne sto bak nordlendingene igjen er logisk, det krever hjerne for å få til sånne ødeleggelser.

Jeg har alltid tenkt at med alle disse rakettene og lasergreiene som vi skyter opp så må det vel snart gå hull på noe oppi der. Kanskje det er Gud som endelig så lyset, og valgte å gjøre noe med det :-)

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Hey hey,mobbing av nordlendinger er ikke bra...burde ikke vært lov:-)

Trodde forresten at det var sommeren som var agurk-tiden i avisene

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Resurrected:
- Ellers har jeg hørt at det skal være forskjell på det å ha et "åpent sinn" og ha "høl i hue"...
;-)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Dette burde være en sak for enhver god tabloid;

Sinnsyke teorier, nordlendinger som ertes, miljøproblemer og utenlandsk presse med fokus på Norge.

Bedre kan det jo ikke bli.

??

over 15 år siden

??

Spilles det utegolf på vestlandet nå? Evt sør-sverige?

jonag

over 15 år siden

jonag

ja så åpen er selv ikke jeg, resurrected, ;-)

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Ja,det spilles golf på solastranden for tiden,men forholdene er nok ikke de beste,se http://www.nrk.no/nyheter/distrikt/rogaland/nord-jaeren/1.6969852

I sør-sverige er det mye mer snø,og det kommer mer. Så sesongen lar vente på seg i skandinavia

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

Sjekk webkameraet på Bedinge

http://www.webbkameror.se/golfkameror/bedinge/index.php

Greit med snø der, og det er ikke så mye av Sverige som er lenger sør enn dette.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Sesongen kunne vært over for min del i går,før den har startet.

Hadde et uhell hjemme torsdag ettermiddag,skled i trappa fra 4.nederste trinn og var airborn i noen millisekunder,traff flisgulvet i gangen,samt vegg/dør med et smell. Klarte knapt å reise meg,måtte ligge i noen minutter. Skrubbsår arm og sårt kne. Men en fryktelig vond hofte,luktet lårbeinsbrudd lang vei. Siden jeg var alene hjemme med et lite barn var legevakt uaktuelt der og da.

Men i går morges var jeg fortsatt ikke bedre,og kunne nesten ikke gå. Så da ble det en tur til fastlege,videre på røntgen og så på akuttmottaket. En 4 timers seanse totalt. Resultatet var oppløftende,ikke noe brudd. Kraftig forslått,hevelse rundt bekken og lårbeinet,mulig noen små indre blødninger. Svært begrenset bevegelighet på høyre side. Men painkillers og ro så går det over sa legen. Han sa og at en person uten så store lårmuskler og polstring ellers ,hadde nok brutt minumum lårbeinet. Det var en fryktelig smell.

bare håper snøen kan begynne å smelte noe steder snart

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Huff, skrekkscenario det der Kevin! Veldig godt å høre at du er bra igjen til sesongen starter :-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her