Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Casa Vacanze

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

http://www.casavacanze.no/

Noen som har bestilt reise gjennom disse f.eks til Portugal (eller andre steder) og har erfaringer ?

Hansen - Klubb: San Lorenzo

over 15 år siden

Hansen - Klubb: San Lorenzo

Har ingen erfaringer, bestiller direkte på nettet.
Er dette nå blitt en gratis reklame kanal?.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Hæ? reklame? jeg vurderer å bruke et reisebyrå og før jeg bruker det så spør jeg andre golfreisende om erfaringer?

Hansen? @? hansa? biffen?

Scrambler

over 15 år siden

Scrambler

:-)

Er vel bra for alle å få tips, det være seg baner, reisemål, utstyr.

Har Hansen sluttet å røyke? :-)

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Aha, Berg-Hansen. Reisebyrået!

Jasså, så Berg-Hansen har begynt med direkteturer til San Lorenzo...

:-)

FriDropp

over 15 år siden

FriDropp

Jeg synes temaer som erfaringer med reisebyråer, golfbaner etc er interessant på et golf-forum.

hansa

over 15 år siden

hansa

er det utslag av paranoia SS å tro at alle som svarer deg, er meg.

Forøvrig har jeg bestillt tur gjennom dette byrået og reiser snart med noen kompiser. Gjett om jeg gleder meg

Ville vært sjebnens ironi om det var samme sted samtidig. Say no more.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Enig i det, FriDropp. Personlig skal jeg på en reise til Tyrkia for første gang i februar. Reiser med DinGolfReise.no

Jeg har tenkt å lage en liten reisereportasje derfra. Ganske spent, har hørt mye positivt, men har fått litt nedtur angående noe jeg synes virker som manglende opplysninger fra arrangøren.

Vi får se, har tenkt å være så ærlig som mulig, både med reisearrangør, hotell og golfbaner.

Jeg håper andre gjør det samme. Og så må vi huske at det kun er enkeltmenneskers erfaringer, ikke nødvendigvis en generell opplevelse.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Paranoia? Neppe, men jeg får legge den til listen over negative forhold du mener preger meg.

Forøvrig kan jeg berolige hansa med at vi neppe skal ut og reise samtidig, neppe til samme sted og om vi var på samme sted så er jeg sikker på at vi ikke naturlig ville vanket de samme stedene. Og på golfbanen befinner jeg meg stort sett i roughen og du og dine er vel alltid på fairway?

....da venter jeg fortsatt spent på om noen har brukt Casa Vacanze og på Bulls rapport fra dingolfreise.no.

Helena

over 15 år siden

Helena

Hvis Casaen er vacanze så er det nok en grunn til det Sam =)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

@Helena, men hvis den ikke er vacanze så kan den jo heller ikke leies?

Helena

over 15 år siden

Helena

Presis! Håper du ikke har betalt på forhånd?

hansa

over 15 år siden

hansa

hehe,
SS. hansen er ikke meg, noe du tydeligvis trodde. Det var ikke en påstand men betimelig spørsmål. Siden du har trodd flere skribenter skulle ha vært meg.

Mht reisen: Aldri si aldri.

Men alltid ute med kjeften med nedsettende spydige kommenterer? Eller var det forsøk på å være morsom?

einar

over 15 år siden

einar

jepp

har brukt dem til portugal...
bra service, hyggelige priser... anbefales

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

takk einar - endelig svar på spørsmålet.

helena; har ikke en gang booket, men nå vet jeg at jeg skal spørre om det er vacanza; "hei er det hos casa vacanza, har dere en casa vacanza?"

hansa; dette er nok unntaket fra aldri si aldri. du vil ikke vite hvorfor. jeg trodde du likte litt spydighet - det er jo det du stort sett har servert meg siden du ankom dette forumet som skytsengel for litt siden :-)

Jan

over 15 år siden

Jan

Casa Vacanze anbefaler jeg på det sterkeste.. 2 uker til Portugal i år igjen som i fjor. De ordner alt, aldri problemer. Topp service. God tur Sam...

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Hvor i Portugal var dere Jan og Einar?

Foooore

over 15 år siden

Foooore

Brukte de til Palm Gardens(Carvoeiro) i mars 2007, strålende oppfølging ift bestilling av tee-tider etc.

Kort vei til baner, fine leiligheter.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Tusen takk, Foooore.

Duffshankfuck!

over 15 år siden

Duffshankfuck!

Kan bare støtte opp under Fooooore et al - vi var en gjeng på 7-8 stk som reiste med de i des '08. Pestana Palm Gardens i Carvoeiro Portugal. Spilte Gramacho, Silves og Pinta. Ingenting å si på hverken service eller opplegg.

Jan

over 15 år siden

Jan

I fjor brukte vi de til Praia Del Ray, i år tester vi Palm Gardens i februar/mars. Det eneste som bekymrer meg er bare om golfspillet vil fungere... Alt annet er tilrettelagt av Casa.

Foooore

over 15 år siden

Foooore

Og tilinfo er det godt mulig å treffe et antall hustak og under(!) biler spesielt ved utslag på Gramacho og Pinta.

Gramacho; hull 1, 2, 4, 14, 17 og 18.
Pinta: hull 3, 6, 7, 8 og 9.

Rundt Silves er det knapt hus(2007).

Jeg fikk lyst til å dra nå....

Hickory

over 15 år siden

Hickory

Hvorfor ikke ordne det selv? Carvoiera er den rimeligste plassen og banene som nevnt over er av helt vanlig norsk standard. Du får meget gode pakker på disse til en rimelig penge. Du får også en meget rimelig villa på banen, da det nesten ikke er folk tilstede på den tiden. Reis i tillegg billig med norwegian.

Er dere en gruppe sammen så blir totalen svært rimelig, inkl. leiebil fra Faro, villa og golf.

Men første gang man reiser så er det veldig greit å bruke et byrå.

Eks.
fly Norwegian 13-20 mars 2034,-

Villa på banen: 6 personer (ca. 1200-1500,- pr. pers.) http://www.holidaylettings.co.uk/pestana-golf-resort-gramacho/

Greenfeepakker: http://www.algarvepackage.com/golf/packages.php

Greenfee Gramacho: http://www.algarvepackage.com/golf/golfcourse.php?id=30&menu_ident=3

Golfpakke med villa og greenfee: http://www.algarvepackage.com/hotels/packages.php?regiao_nome=WestAlgarve

Hickory

over 15 år siden

Hickory

Fly skal være 13-20 februar 2010.

MisterP

over 15 år siden

MisterP

Brukt Casa Vacanze til både Praia del Rey og PGA Catalunya og var veldig fornøyd med begge pakkene:) Proff service og bra tilrettelagt for en gjeng som ville spille masse golf!

Bjønny

over 15 år siden

Bjønny

Jeg har også vært på tur med DinGolfreise. 2 ganger!! Vi hadde en meget bra erfaring første gang, og var spente på om det var en tilfeldighet. Andre gangen ble faktisk vel så god. Belek er en fantastisk plass med luksuhoteller, og meget bra baner. At du får "alt inkludert" på hotellene gjør dette til en av de beste alternativene for en golfreise. Se forøvring flere referanser fra operatøren DinGolfreise på http://www.dingolfreise.no/index.php/referanser
Arrangøren får terningkast 6. Absolutt å anbefale.

veggiss

over 15 år siden

veggiss

reiste med de i fjor...kjempegreier!

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Vel, jeg drar i morgen. Det ser jo veldig bra ut på nettet ihvertfall. 38 timer til utslag :-)

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Gunnar B:
God tur!
Skulle gjerne vært med - og ser fram til din reisereportasje!
Vi komme vel da til å høre litt mindre til deg i den kommende uka, men du klarer vel kanskje ikke ikke å holde deg helt unna en PC... Uansett... Ha en flott tur!!

Yngve Johannessen

over 15 år siden

Yngve Johannessen

Gunnar B..... vent på meg da!

rekker vi en sim på flyplassen før flyet går da tror du?

:)

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Takk for det, St. Able Ford. Nå hadde jo Goofy en veldig informativ reportasje fra dette området tidligere i år, så det er ikke sikkert jeg skriver så mye selv. Får se om inspirasjonen kommer.

I følge Goofy skal jeg spille en bane som er trang og straffer skjeve slag, det er nok ikke optimalt for en rusten sving. Kommer nok til å ha slå bort en del baller, men det får stå sin prøve.

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Hahaha. Det er ikke optimalt for svingen din uansett GB!!!

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Å, jeg bare lyver på meg en god score jeg, vet du 10ger. Tipper både Yngve og jeg havner ned mot par :-)

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Hehe. Det tipper jeg også. Og jeg tipper at jeg ikke tror dere for fem flate øre!! :)
God Tur.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Det finnes spioner i området GB, så du får ikke juge for mye.....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her