Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Henrik Bjørnstad med ny nærspillsteknikk

FriDropp

over 15 år siden

FriDropp

Leser på nettavisen at han har lagt om nærspillsteknikken. Noen som vet hva dette konkret går på? Er han blitt Pelzifisert eller er det noe annet?

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Se denne FriDropp:

http://www.bubbletweet.com/showBT.php?id=tw5gq

...hyggelig at Diethelm har vært til hjelp og hyggelig at det ser ut som om HB nærmer seg en litt Bjørndalen-aktig approach til det hele.

Stinger

over 15 år siden

Stinger

Det virker spennende.
Nå får vi se om den fungerer under press.
Her er det snakk om små marginer som kan gjøre store utslag

Kubein

over 15 år siden

Kubein

Ønsker Bjørnstad alt det beste. Håper inderlig han slår igjennom på PGA i år, det hadde vært så kult.

Fetisov

over 15 år siden

Fetisov

Dette likner veldig på Mickelson sin filosofi. Uten sammenligning kan jeg for min egen del opplyse om at det er en ahaopplevelse når man får det til. Jeg er mer redd for svingen hans under press. Jeg syntes han alt for vektoverføring til høyre i baksvingen.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Men snart får vi vite om svingen tåler presset. To dager igjen.

Stian

over 15 år siden

Stian

Veldig likt Phil metoden ja. Er inne på samme sporet etter det naturlige innkjøpet av DVD`n hans.

Har ikke kommet helt i mål med chip svingen enda, men en liten endring som har gjort seriøse underverker er forward press før svingen.Dette har av en eller annen grunn stor suksessfaktor selv om kølla kommer inn med mindre loft.Dette har jeg for øyeblikket omgått ved å stille meg mye mer åpent og åpne køllehodet ved adressering.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her