Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Simen Fulland & barcentrale

biffen

over 15 år siden

biffen

I en annen tråd spurte du Simen Fulland hva skapsynt er. Det er når noen sitter inne i et skap og ser på verden. Det blir litt begrenset perspektiv. Men kanskje jeg skal oppsøke deg på jobben så kan jeg foklare deg det. Er kunde vettu.

Nå er det jo ufattelig vanskelig å fatte, barcentrale at noen synes dere mobberne driver med mobbing når dere bare har skrevet 1344 innlegg som har mobbekarakter. Pluss at dere har laget erten tråder bare her på Scangolf som kun har hatt en hensikt og det er å slenge dritt om en bestemt person.
Hallo? hvordan i allverden kan det være mobbbing? Hehe.

Det blir sikkert helt korrekt ut fra den skapsyntes perspektiv når dere påpeker at den personen som dere mobber, er den som mobber fordi han "sutre sutre," har slettet innlegg han synes ikke fulgte reglene han har satt......

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Ta deg en løk a` og se på ski eller golf eller no.

Hyggelig kar

over 15 år siden

Hyggelig kar

Kan man være så snill å avslutte denne saken nå? Hvis ingen skriver mer så slipper man mer krangel. Alle her har en felles interesse og det er mye mer hyggelig å snakke om den.

Simen Fulland

over 15 år siden

Simen Fulland

Biffen, fillern og jeg som tenkte jeg skulle "mobbe" deg for trykkleifen din.

Trodde du prøvde å skrive skarpsynt og glemte en r.

Der gikk jeg i baret gitt......he he ;-)

Takker for forklaringen.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Nice 1, SF.

barcentrale

over 15 år siden

barcentrale

Jeg registrerer at jeg har fått min egen tråd.. yey

og at telleren på forsiden teller feil..

og at jeg ikke omtaler "saken" lenger.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her