Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Årets idrettsnavn + Tour de Ski

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Nå, kl åtte på kvelden tipper jeg at Magnus Karlsen blir årets idrettsnavn og jeg velger å tro at Petter vinner klatrekonkurransen i morgen.

Hva vinner jeg hvis jeg får rett?

Buck Cherry

over 15 år siden

Buck Cherry

Heder og ære på Debattforumet.
Heier på Kristin

tm

over 15 år siden

tm

Har dessverre ingen tro på at Petter vinner i morgen.
Hva vinner jeg hvis jeg har rett?

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Du vinner en plass i mange svenskes hjerter :-)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Heier på Petter i morgen og Magnus i dag. På tide å få en vinner uten sikling rundt munnen og sikling av utstyret.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Grattis til Suzann. Herlig!

Goofy

over 15 år siden

Goofy

Velfortjent pris til SP - blir det flere til norsk golf mon tro?

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Moro for SP, og gøy for norsk golf men ingen takk til NGF (pussig)

keiko

over 15 år siden

keiko

hørte ikke noe takk til deg heller SS ;)

Freud

over 15 år siden

Freud

Beklager å måtte si det, men sjakk er ingen idrett. Sjakkforbundet er ikke med i NIF (såvidt jeg vet), og hvordan kan da en sjakkutøver være med i denne prisutdelingen. Hvem er det som står bak dette egentlig?
Det blir som om biljard, dart, poker, monopol og quiz skulle være med. I alle disse "idretter" kåres det verdensmestre, og nordmenn deltar. Beklager til Carlsen, men det er ikke idrett du driver med. Men det du presterer er jo flott.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Årets viktigste pris til Anders Nordberg. Årets forbilde etter å ha stoppet for å hjelpe skadet konkurrent mens han ledet VM stafetten!!

keiko

over 15 år siden

keiko

nice right price

Resurrected

over 15 år siden

Resurrected

Freud: Biljard-forbundet er en del av idrettssforbundet, det deles ut kongepokal i biljard vært eneste år.

Kan ikke disse prisutdelerne få et lite lynkurs i small-talk, og få beskjed om å ikke prøve seg på "morsomheter" som bare gjør vondt å se og høre på.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

....ja f.eks Inge Andersens flaue Red Bull mobbing

keiko

over 15 år siden

keiko

haha der er jeg enig med deg ressurected. spenningen er hvor mye de dummer segut.

dutte (in disguise)

over 15 år siden

dutte (in disguise)

Hva forsøkte Dale Oen på? Han burde holde seg i bassenget . Aldri har vel begrepet "støyende bergenser" paset bedre.

GB, jeg tror desverre at det blir to bomskudd av dine tips. Synd for deg premien lå klar.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Dutte:

Dale Oen er ikke fra Bergen, men fra Øygarden. Det man kaller en stril.

Blir som om jeg skulle sagt at Solskjær var fra Molde (in your dreams :-))

Kamte

over 15 år siden

Kamte

Magnus Carlsen var nominert, og da er det sjokkerende at han ikke vinner "Årets navn". Han er nr. 1 i verden i en gren som utøves i "alle "land. Ingen annen nordmann er det.
Det er en annen diskusjon hvorvidt sjakk er idrett. Når de nominerer han så er det valget gjort.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Jo men det var vel ingen jury som bestemte årets navn, Kamte? Var det ikke "folket" som bestemte den da?

Forresten er jeg enig i at fleipingen med Nordli og Müller var utidig. Spesielt Nordli. Den burde de unngått.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Både Nordlie og Mueller hadde grunn til å reagere, men mest Nordlie. Det var gode eksempler på dårlig humor. Mueller sketsjen var nok noe han måtte tåle, men et par av meldingene mot ham var drøye. Godt eksempel på forskjellen på saklig kritikk og mobbelignende opptreden.

Helena

over 15 år siden

Helena

Nå braker det snart løs og jeg ønsker Kristin Størmer Stejra lykke til i uppførsbakken i dag.
Synd at Kalla ikke er med i år. Hun hadde vunnit.

Goofy

over 15 år siden

Goofy

Tom Nordli gir uttrykk for at han føler seg mobbet på VG nett. Det har han vel grunn til å føle også, dette var unødvendig av NRK. Norges største mediahus vurderte dette som ok før sending. Dette må vel gjøre inntrykk hos redaktører i det ganske land - selv de selvoppnevnte...

Helena

over 15 år siden

Helena

Kristin er på femte og igang med bakken. Kom igjen nå!

Helena

over 15 år siden

Helena

Er det bare menn som skriver her inne?

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Ikke bare Helena. Men også vi menn er glade for 5 plassen til Kristin og dagens beste etappetid :-) Kanskje hadde Kalla vunnet, men husk at Bjørgen også var hjemme....

Kamte

over 15 år siden

Kamte

GB: Carlsen ble nominert. Så tok folket feil. Det var sjokkerende.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

I et land med ski som nasjonalidrett er det ikke så rart at nasjonalskirockestjerna slår en smart og beskjeden utøver i en tenke- og inneidrett. For meg er Carlsens prestasjon milevis foran når man tenker på hvor mange som spiller sjakk vs ski

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Helt enig med dere. Carlsens prestasjon er den største i Norge i 2009.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Men nå må jeg innrømme at jeg frykter Lucas Bauer her,

Kamte

over 15 år siden

Kamte

Der ser det ut som om du fikk rett.....

Bamse

over 15 år siden

Bamse

Det var da voldsomt så overlegen den mannen skulle være da!

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Imponerende avsluttning av Bauer. Dessverre for Petter, men Tour de Ski er Tour de Ski.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Sterkt - og morsomt for tsjekkerne. Bare å ta av seg hatten for en bra disponert Tour fra Bauers side.

Freud

over 15 år siden

Freud

Har hele tiden ment det er dumt å ta seg helt ut i Tour de Ski, bare en måned før OL. Northug burde ikke ha deltatt (Bjørgen er lurere). Det er kun èn ting som teller i et OL-år, selv world-cup må vike. OL er det bare hvert 4.år, og intet er større. Nå kan Northug ha fått seg både en fysisk og en psykisk knekk. Og vi nordmenn som alt hadde delt ut 4 gull til Northug, har fått noe å tenke på. I et OL-år skal formen spisses til det, og både trening og konkurranser må legges opp deretter.

jesus maria

over 15 år siden

jesus maria

Det gikk da greit i vm i fjor..?

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Og nå kommer spekulasjonene om Bauer var dopet...

Jeg er glad jeg ikke er langrennsløper. Da ville jeg slitt med motivasjonen.

Hickory

over 15 år siden

Hickory

Hvem kommer med de spekalusjonene Gunnar Bull - deg? Tror veldig få andre tenker i de baner.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Sorry, burde presisert: VG forsiden, "Umenneskelig å gå så fort. Vanskelig å skjønne, sier Martin Johnsrud Sundby"

jesus maria

over 15 år siden

jesus maria

Utøverne vet vel best hva som er mistenkelig eller ikke. Imponerende å se at Bauer var den eneste som ikke la seg ned for å slappe av litt etter målgang..

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Jeg tror dessuten du tar feil, Hickory, i at veldig få andre tenker i de baner. Jeg tror de aller fleste TENKER det, men unngår å si det høyt, fordi det selvfølgelig ikke finnes fnugg av bevis. Og da holder man selvfølgelig kjeft.

Hvis jeg skulle satt penger på spørmålet, ville jeg nok satt på at han er ren. Det er det jeg tror. Men jeg klarer ikke ta bort tanken helt. Enda bra han ikke er russer.

Det var det jeg mente med at jeg er glad jeg ikke er langrennsløper som må forholde seg til mistankene hele tiden. Du KAN ikke gå rundt og tro det, for da ville motivasjonen forsvinne som dugg for solen.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

.....og Norge er mistenkt både titt og ofte. Det blir som med sykkel - fordi man vet at det finnes dopede vinnere så vil noen alltid spekulere. Trist, synes jeg.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her