Inspektør Snusen
Jeg har nettopp vært hjemme hos en golfkompis og er ganske sjokka. Han viste meg litt korrespondanse og fortalte meg om opplevelser i forbindelse med Scangolf.
Kompisen min hadde lest noen av innleggende på her og ble opprørt over hvor gemene disse innleggene var. Derfor mailet han til eieren av Scangolf, og sa hva han synes om slik drittslenging og det å spre dritt og ondskapsfulle rykter om redaktøren av en viss annen golfside.
Det burde han ikke gjort. Etter hvert fikk han et svar – med drittslenging. Så ett til – så ba han om å slippe å bli plaget – så fikk han en drittmail til, nytt forsøk på å be om ikke bli plaget av moderator av Scangolf og så til sisit mått han sende enda en mail der han gjentok og gjentok og gjentok at han ikke ville bli plaget mer.
Slik jeg ser det kjører Scangofl en kampanje mot Golfsiden. De består av eier og 2 moderatorer som under forskjelige nick tirrer opp og skriver drittmeldinger til eieren av golfsiden og her.
Scangolf skal visstnok være et sensurfritt forum. Det er de beviselig ikke. Vi får se om denne tråden slettes? Men de skrev faktisk til golfkompisen min og i klartekst sier de at dersom noen er sinna på eieren av golfsiden så er det ikke mobbing fordi de er sinna. Tullingen av en moderator som skrev til kompisen min påsto at Scangolf ikke er underlagt redaktøransvar som er nedfelt i medias Vær Varsom Plakat og derfor kan de ikke slette innlegg som er mobbende? Hvor jærla fucked up er det mulig å bli Gunnar.
Er det penga som er drivkraften?
Jeg vil tippe at den ene moderatoren som også bl. annet skriver under nicket Gunnar Bull, (det er jeg villig til å vedde på Gunnar) at strategien er å skape så stor misstemning på golfsiden, lage så jævla mye kvalme der, tirre opp og plage eieren der slik at han sletter innlegg. Hvorfor?
Dette er en såpeopera av værste sort. Slik dritt er med på å ødelegge golfmiljøet i Norge.
Ps ganske interessant; den ene webmasteren skrev til kompisen min at dersom han ikke ville ha meldinger fra Scangolf gutta, så fikkhan sende mail fra et sted det ikke kan spores tilbake til.
Herregud for noe pakk. For sikkerhets skyld poster jeg dette også på Golfsiden. Forøvrig skriver jeg ikke hverken her eller på GS, men det hender jeg følger med når Henrik Bjørnstad spiller.
Er det noen forskjell på Golfsiden og Scangolf. Ja her er det fri flyt av mobb. Det erdet ikke på golfsiden Eiieren der er sktremt skikekelig både på banen og utenfor. Han sletter alt som ikke innebærer god folkeskikk.