Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Flørting vs. sextrakkasering

007

over 15 år siden

007

Flørting og sextrakkasering er to forskjellige ting.
"
Gunnar Bull (29.12.09 kl. 13:58) Hcp: 7,1 Klubb: my home and my castle

Personlig syntes jeg tråden som handlet om vår tidligere skøytetrener var over kanten, fordi den handlet om en navngitt person som ikke deltar på forumene, samtidig som den inneholdt spekulasjoner om trenerens skjulte seksuelle motiver.
"
Husker GB det bestemte spørsmålet fra den bestemte treneren?

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

007, jeg husker det besteme spørsmålet fra den bestemte treneren.

Forutenom at han var særdeles uheldig i sitt ordvalg (feil ord, feil tid og feil sted), så har han verken drept, voldtatt eller forsøkt å sjekke opp noen.

Sorry, men for meg ble det litt for mye steining av forsvarsløse hekser. No other hard feelings.

007

over 15 år siden

007

Greit om vi da spekulerer om trenerens skjulte seksuelle motiver eller om han "bare" sextrakkaserer?

Hvis ikke hele landslaget på skøyter fikk apetitten ødelagt så er hele gruppa alvorlig syk, selv om flere av dem faktisk ble rystet ..

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Nei, jeg synes ikke det er greit at vi sitter og tillegger en navngitt person - som i tillegg ikke er på forumet - skjulte seksuelle motiver som vi (forhåpentligvis) ikke har peiling på er sant eller ei. Det kaller jeg ondsinnet sladder.

Perspektiv, 007. Folk blir utsatt for blind vold hver dag. Dette er ikke i nærheten.

007

over 15 år siden

007

Hva gjorde treneren med sitt spørsmål ovenfor damen?
De mest drevne undertrykkerne bruker nettopp matsalen.

Mobbing og trakkasering er oppsigelsesgrunn i Norge.

Enig, mye annet er verre - en kan da havne i fengsel.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Hehe, 007. Solid utsagn: "De mest drevne undertrykkerne bruker nettopp matsalen"

Ahh, matsalen ja. Selvfølgelig. Letteste stedet for de drevne å lage en skikkelig motbydelig ertesuppe :-)

007

over 15 år siden

007

Og vet du hva ... de slutter aldri ... de fortsetter også på gamlehjemmet ...
Supermotbydelige JA!

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

HUffameg. Jaja, men ETTER gamlehjemmet... Da får undertrykkerne ihvertfall smake sin egen medisin!

Da skal undertrykkeren bli den undertrykte.

007

over 15 år siden

007

6 foot under ..

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Da er det god natt :-)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

...det som er å si er at hele skøytegate ikke er kjent i pressen, men når den nå skal i retten så blir den det. Mueller kan fort få oppreisning da for saken har flere ukjente sider.

007

over 15 år siden

007

Hele saken er grei på en måte. Vi liker at det vises respekt for norske damer.
Om det respektløse kommer fra nordmenn, radikale islamister eller amerikanere - spiller ingen rolle!!

Noen har nok lært noe av denne saken!!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her