Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Forslag til Moderator/webadmin...

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Hei. Jeg har ønske om at i hvertfall vi som har registrert nick kan få redigere innleggene våres, etter at de er publisert. Dette er vanlig på de fleste fora, og bør være mulig å få til her.
La inn et innlegg akkurat nå, "turneringer 2010", hvor jeg glemte noe, men det var umulig å korrigere.
Håp??

FriDropp

over 15 år siden

FriDropp

Ser poenget, samtidig har jeg erfaring med annet nettsted der innlegg redigeres i etterkant. Det blir vanskelig å følge med i svingene som leser da. Så jeg stemmer i mot. (Selv om jeg som sagt også selv noen ganger kunne ønske å rette skrivefeil eller få med et ekstra avsnitt).

Foooore

over 15 år siden

Foooore

Man kan jo bare supplere eller forklare i et nytt innlegg, det burde vel løse det meste?

Webmaster

over 15 år siden

Webmaster

Til multi-G:
Ja, det er håp!
Vi holder på å lage et nytt forum som blir annerledes en dette. Der vil det bli flere muligheter som bl.a. å redigere/angre innlegg i løpet av en begrenset tidsperiode. F.eks. 20 sekunder.

Vi har lagt opp en tidsplan når det gjelder oppbygging av "Nye" Scangolf. Vil ikke gå ut med noen datoer, men regner med større forandringer før snøen har smeltet ihvertfall.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her