Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Hvor mange runder regger du i 2010?

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

I 2007 og 2008 registrerte jeg godt over halvparten av alle rundene mine på Golfbox. I fjor gadd jeg ikke, var lei av å mase på folk om å gå inn på golfbox for å akseptere min score i tide og utide.

Jeg antar det samme skjer igjen i 2010. Fra å regge 35 runder ble det plutselig bare 5, og disse gjorde jeg ikke selv men ble justert automatisk etter turneringer.

Jeg lurer på hvordan dere der ute (eller inne nå i sprengkulda:-) tenker. Skal dere registrere alle, de fleste, eller ingen runder i 2010?

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Kommer til å registrere 10 runder. Kun turnering som gjelder, så får man håpe at det blir såpass med turneringsspill.... BTW, noen som har hørt noe ang sommerens turneringsspill??

Scrambler

over 15 år siden

Scrambler

Jeg registrerte 50 runder i 2008, 60 runder i 2009 og tipper at det blir noe lignende i 2010.

Gikk opp og ned i 2009 mellom laveste hcp og +2 som en yoyo.
Havnet 1,2 over laveste.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Kun turneringsrunder, med mindre jeg ser at golfbox blir justert. I fjor hang en runde der så lenge at jeg ikke fikk registrert fra juni - september. den eneste som taper på det er meg siden jeg kun går oppover i hcp for tiden.

Foooore

over 15 år siden

Foooore

Samme som SS, kun turneringsrunder.
Burde bli mellom 20 og 30 tross nytt familiemedlem.

Skrev han med håp i tastene, og redusert hcp i tankene...

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

hehe Foooore, nytt familiemedlem OG ned i handicap? Det er bragd det :-)

Goofy

over 15 år siden

Goofy

Jeg har tidligere regget ca 40-60 runder, men jeg vurderer å ta en Bull i 2010 - mindre hcp jag altså :-)

1-plan

over 15 år siden

1-plan

Jeg prøver å gå rett ut på banen sammen med en flight med åpning eller i en tom slot. Ønsker ikke at alle kan se når jeg er ute og spiller.
Jeg sier konsekvent nei til å være markør på andres treningsrunder. Og jeg registrerer kun turneringsrunder, noe jeg mener alle burde gjøre.
Men noen jobber i skatteetaten og noen blir revisorer. Noen elsker golfbox-systemet. Det må de selvsagt få gjøre, bare de ikke forventer at jeg skal gjøre det.
Jeg spiller golf, helst match, singel eller best ball. Og aller helst i Skottland. Der har ingen hørt om golfbox, men de får det til likevel. Utrolig.

Scrambler

over 15 år siden

Scrambler

Golfbox er fin å ha for å ha historikken på runder spilt.
Jeg registrerer også runder som ikke er tellende.
Men morro å ha et sted å registrere rundene for å se tilbake i kalde vinterkvelder.

På min bane registrerer Proshop uansett at jeg går ut så lenge de er åpen. Alle skal melde seg der før de går ut.

Foooore

over 15 år siden

Foooore

Golfbox bruker jeg for booking og ved turneringer, flotte greier. Tror det i 2010 kun vil være et lite antall spillere som ikke klarer å bruke golfbox.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Til 1-plan. Jeg er enig med deg i det å kun registrere turneringsrunder, men jeg skjønner ikke helt holdningen med å nekte å være markør for andre.

Selv om jeg ikke akkurat elsker golfbox selv heller.

Freud

over 15 år siden

Freud

Registrerer kun runder når jeg spiller med min faste gjeng. Da konkurrerer vi mot hverandre, og skriver oss opp eller ned. Men vi registrerer alltid runden i ettertid på Golfbox, og går aldri inn før runden, annet enn for å bestille tid på banen. Hva er vanlig: forhåndsregistrering eller ettertid? Det med forhåndsregistrering har vi dårlig erfaring med; det blir som oftest noe kluss. Etterpå-registrering funker alltid greit.
Når jeg går sammen med fremmede eller spiller alene, registrerer jeg aldri runden, og skriver meg ikke opp eller ned, uansett resultat. Er dette ulovlig?

Scrambler

over 15 år siden

Scrambler

Du velger selv om du ønsker å registrere all den stund det ikke er konkurranse

Langt og hardt

over 15 år siden

Langt og hardt

Registrerer alle runder fra og med åpningsturn. til og med avslutningsturn. Spiller jo både før og etter dette selvfølgelig, men det blir en 60-70 registrerte runder i løpet av sesongen.

Langt og hardt

over 15 år siden

Langt og hardt

Registrerer alle runder fra og med åpningsturn. til og med avslutningsturn. Spiller jo både før og etter dette selvfølgelig, men det blir en 60-70 registrerte runder i løpet av sesongen.

Langt og hardt

over 15 år siden

Langt og hardt

Upppps. Fikk en feilmelding og sendte en gang til. Ikke behov for oppmerksomhet som tok over.

Buck Cherry

over 15 år siden

Buck Cherry

Registrere vel neppe alt, men vil gladelig være markør.
Hvis jeg har bestemt før jeg går, vil jeg registrere runden.
Det viktigste er at man er ærlig i forhold til sin spillestyrke. Men på scangolf registrerer jeg alle runder jeg går. Morsomt med statistikk + at det gir en pekepin på hva du kan/bør trene på. Mer enn 40 og jeg er fornøyd med sesongen (inkl. turneringer).

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her