Smilende Sam
Ramnefjell skrev:
-----Til Pro V1: Med all respekt: SS har meldt seg ut. Derfor tar jeg bort din kommentar om dette her. Ber ærbødigst om forståelse for dette. AR.----
du bør være ærlig nok til å innrømme at det er feil at jeg har meldt meg ut. Du har meldt meg ut ved at du sletter alt jeg skriver helt uavhengig av innhold. Det illustreres godt ved at ProV1 kan målbare de samme meninger som meg like ovenfor - uten å bli slettet.
______
---- Jeg tok det som en utmelding når du ba meg stryke alle dine innlegg samt mobbetonen i ditt innlegg. Du gir meg mye ekstra arbeid med måten du mobber meg på. Det irriterer meg. Ber om mer respekt fra din side. Du kan heller mobbe meg på steder hvor det er fri flyt av mobbing, men det leser ikke jeg. Og mange med meg.
AR-------
Respekt er noe man gjør seg fortjent til.
Jeg forventer at du lar dette innlegget stå siden jeg har tilsvarsrett til dine beskyldninger jfr. redaktørplakaten.
Frisk redaktøropptreden å ignorere tilsvarsretten, hagle på med beskyldninger om noe jeg ikke har gjort og så la dine grovheter stå. De to innleggene du nå har strøket inneholdt ingenting som var anstøtelig mot noen.
Å si at du ikke har noe i mot mine meninger er ikke korrekt - du har jo selv hevdet noe annet pr. e-post.