Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Grip sjansen NGF søker markedsansvarlig!

Oggi

over 15 år siden

Oggi

Jeg har registrert at mange mener mye om hva som "burde vært gjort" i NGF. Nå er sjansen der til å få realisert mange av de glimrende ideene du sikkert brenner inne med. Puss opp CVen og send søknad :-)
Stillingsannonsen står på NGFs hjemmeside i dag.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Hadde det vært generalsekretærjobben skulle jeg jaggu søkt.... For min del er nok toget gått etter den famøse Scheie tråden på GS :-) Spøk til side; Thor Hellenæs er i ferd med å slutte på Mikla - han ville sikkert gjort en god jobb her.

Sub Air My ass

over 15 år siden

Sub Air My ass

Da ville alle Norske klubber blitt pålagt å lage Svart tee for høyhandicappere.
hohohoho.

FriDropp

over 15 år siden

FriDropp

Hvordan kan toget være gått SS. Du er jo en særs hemmelig person som nekter å gi deg til kjenne. Mener å ha lest det et sted.
Det er jo bare ikke å nevne ditt nick i søknaden.

ARi

over 15 år siden

ARi

Send meg en mail med personalia SS, så skal jeg se om adressen og stamtavlen din gjør at jeg vil anbefale deg i mitt neste møte med de sentrale folk.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

lol @ fridropp....jeg kan ikke tenke meg at jeg er skjult bak et nick når en viss redaktør kjenner identiteten.

Jeg er dessuten åpenbart ikke rett mann for jobben som markedssjef. Måtte gud forby....

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her