Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Ny redaktør

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

http://www.kampanje.com/medier/article532687.ece

Interessant...

FriDropp

over 15 år siden

FriDropp

Har han lavt nok hcp?
;)

@lle Fugler

over 15 år siden

@lle Fugler

Han har jo drevet Golfposten og har skrevet artikler om golf i flere år.
Han er en rolig fornuftig kar som har et fint netverk innen det han holder på med. Ser med glede og spenning frem mot hvordan han kan trekke frem dette produktet. Blir også spennende å se hvordan netsidene blir!

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Absolutt spennende og gir håp om at det blir et bedre produkt enn før.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

er spent på bladet,men kanskje aller mest på nettstedet...Hvis det blir noe a la golf.se så kan det bli bra. Liker spesielt muligheten til å gå i arkivet der og finne fram til alle tidligere utgivelser av svensk golf bladet. Dessuten er siden alltid oppdatert med nyheter,både internasjonalt og lokalt

ARi

over 15 år siden

ARi

Kalles det redaktør når man har flere mennesker som hjelper til med produktet?

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Fridropp:
6 er vel lavt nok... eller?
;-)

1-plan

over 15 år siden

1-plan

Tror det er veldig lett å undervurdere den jobben Espelid og Se og Hør gjorde. Det var mange som likte bladet. Ikke gitt å lage noe like bra i en håndvending.
I tillegg skal det satses på en nettside som skal inneholde golfbox, slik jeg forstår.
Hvilke budsjetter en har vil være avgjørende for om en får til det en har satt seg fore.
Må bare ønske lykke til og håpe på det beste.

FriDropp

over 15 år siden

FriDropp

Jeg synes norsk golf var bra omtrent like lenge som jeg hadde grønt kort. Så gikk jeg lei av de evindelige variantene av såkalte treningstips og når Espelid og vennene hans kastet terning på køller som tilfeldigvis passet akkurat dem.
Men litt positiv kan man være: Noen av klubb-besøkene og reisemålbeskrivelsene leste jeg selv når jeg var blitt så knallgod at jeg hadde etablert et stadig fallende handicap. (Er vel OK å skrive "et" her)
I 2010 er det min mening at vi ikke trenger et golfblad som obligatorisk når vi er medlem av en klubb. Vi finner det vi trenger på nettet og vil vi ha blader kan vi kjøpe dem hos Narvesen.

Truls

over 15 år siden

Truls

Helt enig!
Jeg syntes absolutt det skulle være frivillig å motta bladet. De som ikke ønsker bladet skal også slippe å betale for det. Men dette tviler jeg sterkt på at blir aktuellt. NGF tjener gode penger på denne "tvungede" avgiften.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Jeg tror det mange mislikte med Se og Hør varianten var "tonen" og vinklingen og det litt ukebladaktige. Samtidig så var det utvilsomt delte meninger - noen var veldig begeistret. Når det er som det er gleder jeg meg til å se hva nye krefter får til - det jeg ikke kommer til å savne er Haaviks spalte.

Pepper

over 15 år siden

Pepper

Jeg synes det er godt med et norsk golfblad, og selv om jeg misliker at Norsk Golf blir påtvunget meg og alle andre golfspillere er det kanskje det som må til for å kunne opprettholde et norsk golfblad?

En del bra var det, inkl. noen banebesøk og instruksjonene var også greie nok selv om jeg leser minst like gode og helst bedre instruksjonsartikler i andre golfblad. Det jeg endelig slipper er Haaviks side som jeg knapt gadd lese de siste året samt en del "tester" som virker nokså tilfeldig og intetsigende.

Det er forøvrig interessant å registrere at Espelid & Co tilsynelatende har en noe friskere tone nå uten bindinger til NGF.

Truls

over 15 år siden

Truls

Det som er mistenkelig er at det ikke er skrevet noen nyheter på golferen.no siden før nyttår...

Oggi

over 15 år siden

Oggi

Mistenkelig? Vel, torsdag 31. desember er tross alt bare noen få dager siden...? Tror ikke det er mer mistenkelig enn at det ikke skjer all verden ennå. Kommer nok mer om et par dager når Sunshine tour dras i gang.

Pepper

over 15 år siden

Pepper

Et lite sidespor: nå har endelig NGF skrevet om Ole Ramsnes' seier i juniorturneringen i Florida før jul....

Den artikkelen var ikke der i går så vidt jeg kunne se?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her