Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

European Challange Tour

Ragnar Nygård

over 21 år siden

Ragnar Nygård

Hei

Følg livescore fra turneringen på Vestfold golfklubbs hjemmeside:

http://www.vestfoldgolfklubb.no

Ragnar

Ragnar Nygård

over 21 år siden

Ragnar Nygård

Turneringen er utsatt inntil videre p.g.a regn og torden.

Ragnar

Tommy Nergård

over 21 år siden

Tommy Nergård

Var med o spilte Pro-Am i går i solskinn. Banen har nok aldri vært bedre noengang. Skikkelig bra, men det rullet ikke imponerende raskt på greenene, noe oxo vår pro i flighten var delvis oppgitt over.

Synd for arrangørene at det nå bøtter ned. Ser litt lysere ut akkurat nå selv om det fortsatt regner relativt intenst. For en time siden var det nesten svart som natta ute...

Ragnar Nygård

over 21 år siden

Ragnar Nygård

Turneringen vil etter planen starte igjen klokken 15:30.

Ragnar

Truls

over 21 år siden

Truls

Tror ikke Head Pro hos Vestfold Golfklubb Gorge Beal er like glad for "Live Score" +14 etter første dag på egen bane. Norges dårligste pro?

Til Truls

over 21 år siden

Til Truls

Nei det er han ikke... sjekk hva proen på sorknes hadde under birkebeineren - hadde vel 2 runder over 100 hvis jeg husker rett!!

Twiggy

over 21 år siden

Twiggy

Folkens !!
Nå må dere huske at å lære seg golf er ikke det samme som å lære å sykle !! Lærer du først å sykle, kan du det resten av livet så lenge helsa tillater det...
Golf er noe annet. Jeg er sikker på at George Beal er bedre enn +14, men dette er tross alt instruktører !! de bruker dagene sine på å instruere høy handicapere, ikke å trene på sin egen sving..
En instruerende Pro får nesten aldri sjansen til å spille/trene selv på sommeren, så hva forventer Dere??? Scratch ??

KK

over 21 år siden

KK

Pluss at Beal er gammel nok til å være faren til nesten hele startfeltet.
Gammel nok til å være bestefaren til resten.

Facit

over 21 år siden

Facit

Og hva f... gjør han da i denne turneringen? Hadde vært bedre å gitt klubbens wild card til en lovende junior...

Døffe

over 21 år siden

Døffe

Helt enig med Facit hvorfor satser man ikke på ett Norsk talent med fremtiden foran seg. Beal er sikkert ikke problemet men hvem har gitt han den plassen? (Nå er han +22 etter 30 hull)

Så enig så enig!

over 21 år siden

Så enig så enig!

Hva med å la William Hatle, Are friestad spille i stede? Det hadde jo kanskje vært noe av det mest motiverende for disse guttene. Og jeg kan garantere at ingen av de hadde vært i nærheten av+22.

Wiliam feks har spilt turnering på banen tidligre i år -1 på to runder, og han spilte pro am på par på torsdag. Are Friestad har jo bevist tidligre i år at han hevder seg godt blant de "store" gutta, bla på Larvik.

Men neida vi sender noen utdanka gamlinger!!!

RS

over 21 år siden

RS

Are Friestad sa nei til å være med.

Old boys

over 21 år siden

Old boys

Noen som spurt Hatle?
Tipper han heller spilte Chalenge Tour en klubbmesterskap på Nøtterøy.
Han er jo i tillegg rimelig lokal og ett kjempe talent.
veldig hyggelig og se Morten Hagen (Nøtterøy GK) med i toppen. Vi får håpe på en 65-66 i morgen så er han topp 5.

Facit

over 21 år siden

Facit

Husk at det var Vestfold GK som tildelte Beal wild card. Men spørsmålet er om det burde gått til en lovende junior i klubben (dersom de har noen...?)?

Juracek

over 21 år siden

Juracek

George Beal er antageligvis en dyktig pro.. Dvs. mye kunnskap om golf og en flink instruktør..
Det mange glemmer er at en klubbpro ikke får tid til å trene så veldig mye.. i motstetning til amatører som satser og som trener målbevisst over lengre tid.. Derfor er det naturlig at han havner langt ned på resultatlisten..

anonym

over 21 år siden

anonym

Slutt å sleng dritt om George, når han slår alle dere på golfbanen.
Spilleforholdene på Vestfold var veldig tøffe. En annen ting så
ga Vestfold wild card til George, grunnet at vestfold fikk 3 wildcard`s
2 til proer og 1 til amatør. derfor spilte George for de har ikke flere proer. Så slutt å sleng dritt om ting dere ikke har noe greie på.

manu chao

over 21 år siden

manu chao

jeg tror det er greit at william ikke spillte den turneringen.
jeg tror at han hadde spillt dårliger en den dårligste der.
vestfold er en lang og tøff bane som man bør slå litt langt på .

William

over 21 år siden

William

Hva mener du, chao!

chao

over 21 år siden

chao

jeg mener det jeg sier .
det er ikke noe mere en det.
er du william ?

informert

over 21 år siden

informert

William sitter på fly til Saab International i Belgia!

ok

over 21 år siden

ok

han gjør det ja en er jo en av gull guttene til pår og nicklas.
så det er jo ikke rart at han får spille.

Facit

over 21 år siden

Facit

Alle vinnerne av Suzann Junior Challenge spiller SAAB International... Slik har det vært hvert år med Talent Cup.

Niclas

over 21 år siden

Niclas

Til ok. I tillegg er han venn med en som kalles " order of merrits ". Synd det ikke er lendepoeng eller stilpoeng, da hadde andre fått spille!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her