Observa-Tore
Denne helgen har jeg bare blitt lei meg og trist over den tydelige, men samtidig usynlige krigen mellom nettstedene.
jeg postet et innlegg på Golfsiden, hvor jeg viste at jeg var kritisk til Ramnefjells måte å sensurere oss på, samt hans måte å håndtere krangling og opphetede diskusjoner som ikke passer han.
Han påstår at han har full ytringsfrihet, men tolererer ikke mobbing.
Dersom mitt innlegg inneholdt mobbing, så er det noe merkelig med enten min eller Ramnefjells oppfatning av mobbing.
Det var overhode ikke mobbing, men det passet ikke han, så herr "Jeg sletter nesten ingenting" fjernet det, og lot kommentarene sine stå, som igjen får meg til å virke som en idiot.
Nå i kveld har det samme skjedd igjen, men denne gang etter ett innlegg av Gunnar Bull som kun ble lagt inn for å forklare en påstand fra en motdebattant som igjen var kritisk til Gunnar Bull.
Jeg håper nå at de som er kritiske til Ramnefjells redaktørerolle slutter å skrive på hjemmebloggen han og heller blir med og sparke ytterligere liv i Scangolf.
jeg vurderte om jeg skulle poste innlegget mitt her inne, siden det ble slettet hos AR, men jeg velger å la være, og heller bare ytre min frustrasjon over at det er mulig å mene at kritiske meninger om et virke er mobbing.
Da er man bare hårsår og furten, og der har redaktør Ramnefjell nå bikket langt over grensen.
Jeg har lest mange deltakeres exit fra golfsiden de siste ukene, men ser at mange av de som melder seg ut fortsetter å skrive alikevel. Dette underbygger Ramnefjells holdning til sensuren hans, og gjør at han ikke forstår alvoret i et innlegg med "takk for meg".
Jeg er så lei hele den pakken hans nå at jeg ikke bare har bestemt meg for å slutte å skrive der, men jeg skal heller ikke lese hverken nyhetene hans, forumet hans, tipsene hans, eller andre ting jeg har hatt glede av gjennom årene.
Det er slutt, og jeg håper løftene om en ny hverdag hos Scangolf ender med en side som blir interessant for alle parter, for jeg tror Scangolf har langt større potensiale enn golfsiden.
Lykke til Scangolf, og ryk og reis til resten.... ;)