Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

The one and ugly Phil Mickelson

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Litt stygg overskrift, men jeg regner med at PM ikke leser dette forumet.

Nå på tampen av året har jeg et ønske om å utvide min horisont, og en av de tingene jeg aldri har forstått er hvorfor så mange liker Phil Mickelson. Jeg tenker ikke på golfspillet, som til tider er outstanding, men selve FYREN!

Før var han bare sur, og så ut som gammel onkel som man helst ikke besøkte uten å få penger for det. Nå har han tydeligvis gått på smilekurs og "high-fiver" med publikum selv om han egentlig ikke liker det. Det er ihvertfall mitt inntrykk.

Hva i all verden er det dere liker ved en sånn fyr?

Kevin

over 15 år siden

Kevin

ha ha..god tråd:)

Fordi han er stikk motsatt av maskinen Tiger Woods? Lettere korpulent,ser ut som "average joe". Selv om han har begynt med mer fysisk trening de siste par årene og gikk vel ned ca.15kg en periode. Noen av de kom nok tilbake når han valgte å ha pause fra golfen pga konas sykdom

Synes alltid han var blid og smilende tidligere,men så en periode har han virket mer alvorstynget og kanskje litt sur. Tror det man har sett den senere tid er at han er litt mer seg selv,litt mer avslappet.

Og om du ikke tenker på spilet hans,så vil jeg si at jeg liker de som gjør noe ekstra,noe spesielt...han er jo en magiker med sine wedger og nærspillet. Når han prøver seg på de mest umulige floppene med sin 60 eller 64 grader så blir man litt ekstra "glad i han"...og han lykkes mye med det. Og hvem andre enn han stiller med 2 drivere i bagen på en turnering?:) Ekspertene ristet på hodet før turneringen...ikke etterpå.
"Lefty" er innovativ,imponerende god i perioder...men allikevel så "alminnelig"

Stinger

over 15 år siden

Stinger

PM er en god gammeldags shotmaker som gir av seg selv.
I tillegg har han laid back stil som appelerer.

FriDropp

over 15 år siden

FriDropp

Jeg er enig med både GB og Kevin.
Er veldig fasinert av nærspillet til Mickelson, samtidig som jeg har stusset over om han er påtatt smilende. Men han prøver hvertfall, den skal han ha.

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

PM stiller i samme klasse som Singh for meg. Jeg bare liker de ikke. Jeg ser at de kan slå ball, og jeg verdsetter de gode slagene de gjør, men ikke snakk om at jeg håper de vinner, snarere tvert i mot.

Stian

over 15 år siden

Stian

Påtatt eller ikke.Syntes det er kult at noen anerkjenner fansen, det er noe Phil klarer.

Så bare når han vant HSBC (var det vel?) i Kina, high-fiva publikum, hilste på ALLE som ropte Phil, signerte autografer.Om det er påtatt så er det iallefall bedre det enn å gå rundt grinete som Tiger.

Har alltid vært, og vil nok alltid være en stor fan av Phil, jeg tror faktisk han er genuin i sin oppførsel

Foooore

over 15 år siden

Foooore

Det blir ikke lett å like noen når man anser at de opptrer "i strid med seg selv", slik noen tydeligvis gjør.

Har sett noen intervju med Phil, utrolig herlig å høre på noe som elsker golfspillet slik som Phil.

Og som slår fantasstiske golfslag og er positiv utad.

Golf

over 15 år siden

Golf

Nice tits,Mr Mickelson.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

hahaha, de puppene er en skikkelig turnoff. Jeg ser ofte for meg at han har sportsbh under :-)

Adam

over 15 år siden

Adam

Liker du menn da GB?

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Jeg liker både menn og dyr jeg...

:-)

Adam

over 15 år siden

Adam

Ja, har du vært bortpå en sau en gang, blir du alltid husket for det....

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

hehe, han er jo fra landet, så.... ^^

Propell

over 15 år siden

Propell

Hmm. Og GB, er han atletisk tro??

Stinger

over 15 år siden

Stinger

Gunnar Ull
Jada,jada. pinlig dårlig.

Simen Fulland

over 15 år siden

Simen Fulland

Jeg satt for noen år siden å så på Phil sin 59 runde.

Det var en av mange høydare med Herr Mickelson.

Han er en fantastisk spiller som er veldig morsom å se på pga sin agressive spillestil. Spillet til Mickelson er det veldig lett å like.

Personen Mickelson er det vanskelig å si noe om. Jeg kjenner han ikke.....

PS:

Han og Monty har vel omtrent like fine pupper Gunnar Bull, eller hvem sine liker du best ;-) ?

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Hmm, jeg sa det var en turn-OFF, ikke turn-on :-)

Artig å se hvor forskjellig vi tolker smilet til Phil.

Simen Fulland

over 15 år siden

Simen Fulland

Beklager Gunnar, det jeg mente var naturligvis hvem sine liker minst;-)

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Hehe, jeg er faktisk av de menn som synes faste og små bryster er penere enn dvaske og store. Uten inngående kunnskap om verken Phils eller Montys ufrivillige attributter vil jeg likevel anta at de begge er små OG dvaske.

Uavgjort :-)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Jeg synes Mickelson er en artig spiller. En nevnte shotmaking ovenfor. Nærspillet er nevnt. Dessuten er det helt feil å ikke gi kred til en fyr som prøver å gi publikum payback - selv om det er tillært. Men jeg er sikkert rar for jeg heier på tause spillere som Monty, HB og Tutta også. Innbitt kan kanskje være en sjarmfaktor.... Samtidig er jeg stor fan av Seve, Sergio og Ian Poulter, mens jeg aldri har likt Tiger. Kanskje det rett og slett ikke er mulig å analysere seg frem til hvorfor man heier på en spiller.

Pussig hvordan "vær saklig da idioter-Adam" plutselig startet en diskusjon om mannepupper ovenfor her.... Aner jeg et paradigmeskifte eller er du miljøskadd Adam?

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

Har alltid hatt sansen for Lefty; jeg ser at at smilet hans kan virke litt påklistra (tror kanskje det er mer et uttrykk for sjenerthet og usikkerhet en brautende og arrogant), men for et golfspill og for en artig og underholdende tilnærming til spillet! Alltid full satsing, det får briste eller bære og når det bærer... ja da koser jeg meg. Et nærspill få kan overgå og som sagt en satsing som gjør at det er utrolig gøy å følge fyren når spillet sitter. En fargerik fyr som byr på seg sjøl. Ikke mange som overgår han, - det er nå MIN mening, da!

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

... og slike slag gjør det utrolig artig å se på golf, da!
http://www.youtube.com/watch?v=DGRXJgBgxy0&feature=related
http://www.youtube.com/watch?v=WcEbjst6G08&feature=related

Simen Fulland

over 15 år siden

Simen Fulland

Eller hva med denne?

http://www.youtube.com/watch?v=3PslA4WcSos&NR=1

Dropshot

over 15 år siden

Dropshot

Hva kan man IKKE like ve PM. Kanskje det største talentet i golfverdenen, spør du meg er det kun Tigers psyke og smartness på banen som gjør at han har tosifrede majors og PM 3. Han er også rake motsetning til Tiger når det gjelder humør på banen, og tydeligvis og familieverdier. Smilet tror jeg er en blanding av at han prøver å overbevise seg selv at en golfturnering ikke er noen big deal, og at han faktisk elsker spiller..

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her