Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Fornebu indoor. Tilstandsrapport.

Keiko

over 15 år siden

Keiko

Noen som har vært på Fornebu i vinter? Er det de samme kjipe ballene? Mye folk? Er det noe nytt overhodet eller er alt som før?

Kamte

over 15 år siden

Kamte

Samme som før. Ikke registrert særlig nye ting.
Ballene relativt kjipe.
Hverdagskveldene relativt mye folk, særlig før kl 20..

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

De har byttet ut de dårlige ikke-spinn ballene ja!
Det er nye (eller andre?) baller, som det faktisk går an å få til å sitte på greenene.
Ellers er det samme folk, og samme opplegg. Helt grei trening. Synd de ikke kan gjøre noe med putting-greenen, fortsatt like lynrask.
En annen ting jeg håper de kan gjøre, er å utvide chipping-greenen på selve rangen, slik at man kan slå litt andre slag, dvs uten å sprette den på asfalten først osv.

Stian

over 15 år siden

Stian

Baah.Trodde jeg hadde fått litt mer track på wedgene jeg vet å få ballene til å stoppe på greenen! Illusjonen om bedring er knust :\

Scrambler

over 15 år siden

Scrambler

Har de gjort noe med simulatorene på Fornebu?
Spilte et par runder der i fjor og på den simulatoren med dårligst prosjektor så var det helt umulig å se noen ting.
Jeg spurte i resepsjonen om det var feil på den vi spilte på og om de evnt kunne justere noe, og fikk til svar at det bare var sånn.

Utrolig forskjell sammenlignet med kvaliteten på skarpheten på simulatorene på Grønsand. Der er det superkvalitet på bildet.

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Kommer nok til å trene der på torsdag morgen fremover,siden de har tidlig åpent da(fra 0700). Men synes de kunne gjort en invertering på ballene,og kastet de dårlige. Nå skal det sies at det er stund siden jeg var der,men da var det mye som var veldig slitt og ikke spesielt morsomt å trene med

Laser

over 15 år siden

Laser

Scrambler hvor er Grønsand

Simen Fulland

over 15 år siden

Simen Fulland

Laser, du kan finne ut mer om Grønsand via våre hjemmesider:

http://www.golfsenteret.com/main/index.php

Klikk på Grønsand logoen på høyre side under Golfsenteret Sandaker logoen.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Simen:

Morsomt påfunn - golf og jaktsimulator i ett. Lykke til! Det der håper jeg lykkes!!

isbjørn

over 15 år siden

isbjørn

DET ER FORBANNA KALDT DER!!!!

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Kaldt på Grønsand? Du mener kanskje Grønland?

Hmmm Hvor er Grønsand hen da?

Truls

over 15 år siden

Truls

Stedet heter Grønsand Gård og den ligger på Storsand på Hurum. Avkjørselen er rett før Drøbakstunellen.

Jeg spiller der for andre vinteren på rad og er knallfornøyd med de simulatorene. Noen av det jeg liker er at man kan stille inn hvor langt man slår med korte, middels og lange køller. Man setter inn en faktor fra 1 til 10. 10 er mest boost. Slik kan man slå tilnærmet lik den avstanden man slår ute.

Når man først har lagt inn profilen sin på simulatoren, kan man bare hente den neste gang slik at man slipper å legge seg inn hver gang.

nei

over 15 år siden

nei

det er forbanna kaldt på fornebu!

jo

over 15 år siden

jo

Det er i det hele tatt forbanna kaldt om dagen, overalt!

Oggi

over 15 år siden

Oggi

Fra 1. januar skulle det innføres betalt parkering på Fornebu dersom du sto der i mer enn to timer. Er det så lurt..?

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Nei. Må si de gjør alt for å støte kunder fra seg. Dyre baller, dårlig puttinggreen. I tillegg så er det ikke snakk om å ha på en liten lunk for de som står der. Jeg skjønner at man ikke kan varme opp hele hallen, men i nærheten av utslag kunne man fått i stand noe. Og nå i tillegg betal-parkering...
For min del er jeg der sjeldnere og sjeldnere, og det er jo ikke ofte jeg er der mer en 2 timer...Det er kanskje et ikke-problem?

ØstGolf

over 15 år siden

ØstGolf

Er der to ganger i uken med 3 juniorer. (Desember - Februar) Kjører 5 mil hver vei og bruker 52,50 bare i bompenger. Vi er ca 4 timer i hallen hver gang (ca 200 baller + 3 puttinggreenkort á 30,-). For egen del sitter jeg stort sett i kafeen og bruker penger på mat. Registrer at nå skal jeg altså betale ekstra for de to siste timene på prkeringsplassen? Dette må være en spøk.. eller?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her