Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Når er vi fornøyde med Henrik?

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Det kan bli utrolig spennende å følge med på Henrik neste år. Likevel har jeg inntrykk av at det er en enorm forskjell mellom forventningene. Selv om de fleste av oss tipper han rundt 100. plass, så virker det ofte som om forventningene for hver turnering er atskillig høyere.

For min del prøver jeg å være fornøyd når han klarer cutten. Har han én runde blandt de beste så er det flott. Og klarer han ikke cutten, så må vi huske at sjansen til det er ca 50%.

Om han får en bogey på sistehullet, så må vi også huske at sistehullet ofte er vanskelig, og at han kan velge å gamble for å forbedre scoren. Det betyr ikke nødvendigvis at han choker, som noen ynder å kalle enhver dårlig score.

Yngve Johannessen

over 15 år siden

Yngve Johannessen

Jeg er fornøyd når han klarer cutten dersom resultatet blir at han beholder kortet til 2011.

Henrik Chokestad eksisterer ikke i mitt sinn.

Henrik er den første spilleren vi har på PGA tour, og nå for andre gang.

Du kommer deg ikke til den divisjonen ved å være en klassisk choker.

Stinger

over 15 år siden

Stinger

Jeg er allerede fornøyd.
Overbevisende kval.
Dersom han skulle klare å beholde kortet er det en kjempeprestasjon.

Scrambler

over 15 år siden

Scrambler

Jeg er enig med Stinger der. Når man ser hvilke spillere som sliter rundt 120-125 mot slutten av PGA-sesongen så er jeg veldig fornøyd om HB klarer å beholde kortet.
Det som er spennende uansett er at alle de som har PGA-kortet er gode nok til å vinne på en god uke, så hvem vet.

Stian

over 15 år siden

Stian

Allerede fornøyd, ved at jeg kan følge en nordmann på PGA touren neste år. Shottracker/live på tv/alt.

Hva er det IKKE å være fornøyd over ? :)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Beholder han kortet er jeg happy happy. Det er et ekstremt høyt nivå. Klarer han cut'en hver uke (de han spiller) så kommer det nok gode resultater til at kortet blir beholdt - ergo; først cut så resultat.

Det der tullet med at bogey på siste hullet er det samme som choke er en dum myte slik jeg ser det. Jeg tror han går inn i sesongen med masse confidence.

jesus maria

over 15 år siden

jesus maria

Sykt imponert hvis han beholder kortet!

Samtidig har jeg en drøm om å se han i en av årets majors... :)

Goofy

over 15 år siden

Goofy

Klarer han topp 125 så er det strålende!! I tillegg håper jeg at han får et par turneringer hvor han scorer godt før helgen slik at vi får Henrik litt ofte på TV-skjermen.
Vi må nok være innstillt på endel missed cut men sesongen er lang - tålmodighet blir viktig for Bjørnstad.

Gleder meg!!

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Man burde være imponert og fornøyd hvis han beholder kortet,nivået er som nevnt over her,veldig høyt. Håper og tror at det skal være mulig.

1-plan

over 15 år siden

1-plan

Vi - i betydningen forumtrollene - er fornøyd hvis han vinner hver eneste turnering og helst med god margin og selvsagt uten bogeys. Amen.

Foooore

over 15 år siden

Foooore

Er fornøyd hvis har får ut potensialet sitt innimellom, det betyr made cuts og gode dollar.

Klarer han kortet er det supert, vises han i tv-ruta dann&wann er det bonus!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her