Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Tiger koster sponsorene 30 - 75 mrd

vriompeis

over 15 år siden

vriompeis

http://www.dagbladet.no/2009/12/29/sport/golf/tiger_woods/elin_nordegren/rachel_uchitel/9698430/

Det høres ut som veldig mye penger ja. Men da er det vel like interessant å spørre seg hvor mye de har tjent på han. Kan ikke teke meg at sponsorene angrer på å ha Tiger med på lasset. Spesielt Nike har tjent horder av penger på mannen. For noen år tilbake mente økonomer at Tiger sponset Nike i virkeligheten - siden de tjente såpass med penger på han.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Hele golfsirkuset har steget voldsomt i verdi de siste 10-15 årene, og Tiger har fått æren for mesteparten av det.

Stor opptur = stor nedtur.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Nå er jo ikke Tiger pensjonist enda. Men om han blir det; så er det verdt å merke seg at det alltid kommer nye helter og kanskje er det ikke så dumt om pengepremiene går noe ned eller spres med noe mer på de lavere tourene (jeg tror PGA Touren har hatt et Tiger tillegg)

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Samme sak på http://www.golfsiden.no/Tigerborsfall291209.html . Her ser man forskjellen på avis og blogg.....merk f.eks at Dagbladet nevner pressekilden (CNBC).

vriompeis

over 15 år siden

vriompeis

Jeg ser at Golfsiden typisk velger å ikke skrive hvor han får kildene fra. Er ikke dette i strid med noen lover? Å ikke kreditere kilden er vel å anse som tyveri? Det er jo det samme golfnews.no driver med. Der henter de til og med bilder.

Stian

over 15 år siden

Stian

Når man i utgangspunktet har det som kan kalles norges styggeste blogg(ja, den er designmessig unik i sin stygghet) så trenger man nok ikke kildehenvisningner.

Ogre

over 15 år siden

Ogre

Det er litt spesiellt å prøve å innbille sine lesere at man sitter på kildemateriale selv ja.....

Selvinnsikten virker ikke helt oppegående, for å si det forsiktig.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her