hansa
hehe, smilende sam. Nå har jeg lest noen innlegg av deg, og kan ikke si at jeg har sett et eneste innlegg av deg som er i nærheten av å være smilende. For å si det mildt.
Jeg er 100 % enig med Enur, etter min oppfatning er du en mobber. Når du har så lite selvinnsikt at du innbiller deg at dine innlegg ikke inneholder mobbe-elementer, er det ikke stort å si.
Du etterlyser, som den person er, som besitter den typiske kverulantiske naturs selvinnsikt, et eksempel på en formulering rettet mot AR eller Scheie som er mobbing. Jeg har tidligere kommet med et eksempel, nemlig at du hevdet at du tidligere sammenlignet AR og hans redaksjonelle linje med Kim Il Sung, men at du nå anser at det ville vært en fornærmelse overfor Kim Il Sung. og at du nå mener AR bedre kan sammlignes med despotene i Burma.
Jeg lurer på om man kunne klare å finne klarere eksempel på et ufint mobbeutsagn, men i følge deg er slikt høyst vanlig i presseverden.
Dette skriver du til tross for at du får lov til å fortsette å skrive på GS: Du har til og med laget flere drittsleningstråder her for å diskreditere AR og har snakket svært nedsettende om AR og FS. I flere innlegg.
Var det ikke du som har ca 15 i HC? I mine øyne er en som har spilt golf i mange år som du kanskje har gjort, ganske talentløs med HC over 15.. Unnskyld meg. Jeg skrev litt spydig i en annen tråd, og da svarte du at jeg mener at folk som er så dårlige til å spille, ikke skal få lov å uttale seg om hvordan Norsk golf skal driftes og være skråsikker på det. Jeg mener du har din fulle rett til å skrive det du mener, men ærlig talt, da er du en person som i utgangspunktet har null peiling. Din mening er fullstendig uinteressant. Strykes en del av dine bullshit innlegg, går du fullstendig fra konseptene. Hva skal jeg si? Jeg har vært på en lang skitur i dag, og formen er ikke akkurat topp. Hvor latterlig ville ikke jeg vært dersom jeg forsøkte å fortelle all verden hvordan Norsk Langrennssport skulle organiseres og hvem som skulle være trener osv. Jeg vil påstå;,På dette området skjønner du nada. Og du dummer deg ut, uten at du skjønner det.
Jeg beklager, at jeg tar frem dette ekssempelet du etterlyser flere ganger, kan sikkert kalles mobbing, men det er ikke ment som det. Bare et forsøk på å bidra til at du åpner øyene dine for virkeligheten.