Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfåret 2009

Stian

over 15 år siden

Stian

På tide med en kavalkade over golfåret som gikk, da jeg ikke tror året har noen flere overraskelser å by på.

Hva som fikk deg til å sitte limt til TV`n mens haken glapp og tv`n tilslutt ble en ny enveis samtalepartner.Eller bare det som betydde mest for deg i året som gikk.(Tiger Woods uteblir)

Så uten mer unødvendig intro, her er topplista mi.

1. Henrik sikrer seg PGA Tour kortet.Trenger ingen nærmere forklaring

2. Se Y.E Yang lage sutrende hakkemat av Tiger Woods i PGA Championship.Dette var en spiller som tok sjansene, og fikk godt betalt for det.Det var 18 fantastiske golfhull.

3. Tom Watson i The Open.Dette var enormt rett og slett og gjorde om golfen til et eventyr som spilte over 4 dager.Desverre klarte ikke Watson og redde prinsessen til slutt, men lot den slu reven Cink dra hjem med prinsesse og halve kongeriket._Hele_ hans nærmeste familie unnet han seieren..

4. Rory Mcilroy.Siden jeg aldri fikk være med på Tiger Woods galskapen fra begynnelsen, ser jeg meg fornøyd med å kunne følge denne kommende hall of fameren.

5. Marianne Skarpnords sikring av LPGA kortet.

Bonus : WGC HSBC Championship 2009 avslutningen hvor et tidsvindu på 5 minutter ga oss dette : Phil har et luftslag med en 64 grader, Tiger Woods chipper 7 meter inn i nærmeste bunker og Ernie Els feilvurderer og planter en ball i vannet på 18(som sørget for at Phil fikk sitt nødvendige vindu for seier)

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Godt oppsummert,men ville lagt til noen andre som:

6. Henrik Stenson på hull 3 på Blue Monster Doral,hvor han kledde av seg alt utenom boxershorts og gikk ned i vannet for å slå opp ballen. "A kodak moment" av de beste
Og hans enormt overbevisende seier på Sawgrass i Players championship,noe av det beste man har sett de siste årene.

7. Zach Johnsons 60 runde på Valero Texas Open. Jeg var helt sikker på at han skulle gå på 59 den dagen,men bomma birdieputten på siste som kunne sikret han en plass på en meget eksklusiv liste. Men det var årets laveste score på touren

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Herlig å kunne si meg enig med Stian i hele listen - rett og slett en veldig god liste, med gode tillegg fra Kevin.

Årets nedturer var julingen Europa fikk i Solheim Cup og at Watson faktisk ikke vant.

Stian

over 15 år siden

Stian

Hyggelig å se lista mi ble godt mottatt.Dog den var et rimelig safe-shot på hva man husker fra 2009.

Sleng gjerne på flere folkens!

Husker delvis runden til Stenson i Players, men hva gir du meg? Som bestilt sender Viasat Golf sisterunden nå!

Yngve Johannessen

over 15 år siden

Yngve Johannessen

Jeg istemmer listen til Stian, og håper på en ytterligere økning av innholdet i en liste for 2010.

Stian

over 15 år siden

Stian

Da fikk jeg med meg runden til Stenson i Players, og får bare føye til den på lista.Det var textbook golf hele veien, ikke en eneste feil!

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Hadde glemt denne fantastiske albatrossen på europatouren,med 3`er jern fra 243 yards. Signert Rafa Echenique fra Argentina.
Så det var kåret til årest beste slag på europatouren.

Husker jeg satt å så på denne turneringen,og det ble plutselig spennende når han sikret en 62 runde på den måten. Men Dougherty sikret seieren

http://www.youtube.com/watch?v=d_NSz6WSBiw

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her