Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

ScanGolf 2010

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Jeg vil med dette innlegget oppfordre alle forumelskere (eller "forumtroll" og "anonyme tullinger" som vi kalles på et annet forum) å få ut sin skrivekløe på ScanGolf.

Vi er fortsatt ganske mange som kikker innom her, og målet for 2010 må være å få to oppegående golfforum i Norge.

Jeg har også hørt mange rykter om at forumet skal forbedres. Det blir spennende å følge med hva som skjer.

Vennlig hilsen Gunnar Bull (full av gull og tull)

Keiko

over 15 år siden

Keiko

Enig! bedre å skrive på et forum hvor man blir verdsatt som bidragsyter! Leve scangolf!

007

over 15 år siden

007

Hva annet bør fornyes .... hmm .. jålebanen uten doglegs og trær???

Yngve Johannessen

over 15 år siden

Yngve Johannessen

Den blir jo fornyet nesten hvert år.....
I hvertfall så spiller jeg banen som om jeg aldri skulle ha sett den før hvert år... :)

Ja, vi håper på storinnrykk av skribenter og debattanter i 2010.
Gjerne tjuvstarting i julen for den saks skyld.

Kamte

over 15 år siden

Kamte

Bra GB! La oss være saklige , hyggelige, engasjerte og uenige(og enige) her inne.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Sånn 007. Så fikk du viljen din en gang i år også :-)

007

over 15 år siden

007

:-)

Saken er dynamisk. Det endret seg i trådstarten også!

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Er det ikke Sony som sier: This changes EVERYTHING!

Bra slagord. Kort og konsist :-)

007

over 15 år siden

007

To gode norske:
"Maarud så Maarud."
"Det handler om å være trygg."

Freud

over 15 år siden

Freud

Enig i at dette forumet trenger flere innlegg, og bør støttes fremfor golfsiden. På sistnevnte er det den siste tiden kommet inn flere nye debattanter som ikke har vært der før. De virker mer aggressive, ja rent hatske, og skriver lange innlegg med utfall mot andre, i en vemmelig tone. Jeg velger derfor å holde meg til Scangolf for fremtiden, og oppfordrer andre til å gjøre det samme.

Moss

over 15 år siden

Moss

Kun (nesten) Golfsiden på meg.
Den er og blir best.

Keiko

over 15 år siden

Keiko

Greitt det Moss. mne husk at "redaktøren" ser ned på dei. Eneste grunnen til at han har forumet er forde det er inntektsbringende. HVertfall den følelsen jei får.

007

over 15 år siden

007

Kom dere til siter i utlandet også. Golfsiden og Scangolf er "mini mini" iflt. hva som skjer i utlandet.
Refererer man i Norge til hva som skjer i utlandet så trues man med juling..
Tragisk og vittig ...

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Hurra for Bull.
Bull for president.

Spøk til side - et godt forum, med takhøyde, god blanding av saklig og kødding og uten Kim Il Ramm eller forumtroll er svært velkomment.

Keiko

over 15 år siden

Keiko

Det burte jo være mulig. Yngve er helt sikkert en bedre moderator, og med en hyggeli tone så kan dette bli bra!!!

The nice forum for nice people=)

Lawinth

over 15 år siden

Lawinth

Når nå første julefrokost er godt sunket i magen, jeg sitter med en usikkerhet rundt tanken på om jeg bør spise noe mer i dag/kveld og er helt sikker på at å svinge drivern med min kropp i dag, er helt døfødt og ville syke meg ut for det meste av sesongen 2010.

Har bare fungert som en snikleser her på forumet siden Scangolfturneringen i høst og min påstand om at honøren burde fordeles mellom spillerne i flighten, og ikke bare gå til....
Om det var en spøk eller bare iriterende fleip fra min side vil nok aldri bli avslørt. (;-)

Den form som forumet har inntatt de seneste dager har fått meg i et positivt hjørne i forhold til et forum som begynte å bli preget av sutring, erting og negative innspill av ulik art.
Jeg blir gjerne med å bidra i året som kommer og om vi alle bidrar som om vi skulle levere en perfekt drive hver gang, (selv om svingen ender med at køllehodet treffer oss selv i bakhodet) da vil det bli mange gode debatter og mye bra humor her i 2010.
Vi snakkes her og kanskje ses vi også på banen neste år.

Fortsatt god JUL
Lars

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Kult! Nå er vi faktisk blitt noen flere allerede. Jeg er også enig i at det er et behov for et vennligere forum.

Konsekvent moderering er et fortrinn. Ingen gærninger må jo også være et fortrinn. Trivelige mennesker og god humor pleier jo heller ikke å skade noen.

Bare på noen få dager har trafikken her inne blitt merkbart større. Hehe. Jeg tror jeg kan stå inne for påstanden at Scangolf er det golfforumet med størst prosentvis økning den siste uken :-)

Yngve Johannessen

over 15 år siden

Yngve Johannessen

Jeg kommer nettopp fra Avatar på Kino, har feiret julaften, og møter det rene koseforumet jo.... :)

Mer skal det bli, bedre skal det bli, og hyggeligere skal vi få det.

:)

Amici Sumus

over 15 år siden

Amici Sumus

Hallo!

Hvordan var filmen Yngve ??

God Jul!
Amici Sumus!

Nalle

over 15 år siden

Nalle

He, he, ser man det, furtegjengen er blitt kosegjengen jo.

Ja, ja vi får se hvordan det går når hverdagen kommer, og hvor lenge en kar som f.eks. Smilemde Sam som jo liker en god debatt, synes det er interessant å bare diskuterere med koselige motdebattanter, som stort sett er enige med ham, og som er i samme gjengen og kun vil ha et hyggelig forum. Det blir det nok sus over!

At Freud har funnet veien hit er jo ikke så rart. 007 er jo stadig oftere å finne her (velbekomme Scangolf!), så at han som har lovet å stille diagnosen følger pasienten er jo bare logisk!

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Kose kose... KOSE!!! :-)

Du har nok rett i det Nalle, at kosing og debatt ikke går så godt sammen. På den annen side så er det vel det som skjer i de fleste ekteskap...?

Jeg tror ikke vi kan være så jævlig hyggelige mot hverandre hele tiden, men det går jo an å sette en grense for hvor uhyggelige vi kan være?

For min del er jeg trøtt av hatske diskusjoner hvor ingen leser andre innlegg enn sine egne. De burde være mulig å unngå.

Men en saklig krangel er bare av det gode.

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

Scangolf, stedet for den saklige og ikke for ukoselige golfkrangel uten Nord Koreansk sensur. Works for me. Hvis jeg beholder ytringsfriheten min uten umerket sensur og firkanter skal jeg forvalte den ordentlig og realt.....

Smilende Sam

over 15 år siden

Smilende Sam

..oj, jeg overså jo en viktig melding fra Nalle-Pu. Det finnes en gjeng som er enige med meg. Hurra. Jeg aner ikke hvem det er men nå kan jeg ihvertfall slutte å tro at alle er uenige med meg. Få navnene av deg da Nalle?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her