Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Henrik på PGA 2010!!!!

Yngve Johannessen

over 15 år siden

Yngve Johannessen

Da er det bare et par små uker til Henriks sesong starter på PGA touren.

Selv har jeg lovet meg selv å kjøpe meg abonnement på Viasat Golf dersom Henrik klarte kvaliken, og det gjorde han jo, så nå er det løp og kjøp....

Hvor mange ser på golf på TV mon tro?
Jeg liker å se på golf, men ser i grunnen ganske sjeldent på golf alikevel. det tar lang tid, og man blir jo sittende til klokken ringer morgenen etter omtrent....

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

Heldigvis klarte Henrik kortet, hvis ikke hadde jeg vurdert å gi Golfen en pause. Når Tiger er ute på ubestemt tid, så må jeg innrømme at det er mye mindre spennende å følge med.
Men, hvis man kan få et glimt av en nordmann innimellom, så er det strax litt artig igjen. Er dog "redd" for at jeg får mer helgefri fra tv-golfen i år, når Henrik misser cutten. Håper jo han klarer flest mulig, men noen misser han nok.

Yngve Johannessen

over 15 år siden

Yngve Johannessen

Det som blir litt interessant er jo å se hvor mye mer penger han tjener pr. made cut kontra Nationwide.

da får vi jo se hva han er laget av.

gggggggggg

over 15 år siden

gggggggggg

ye. Klare noe køtter tidlig, så han kan få litt ro på slutten av sesongen.
Når er første han skal være med på? Skal han til Hawaii?

Stian

over 15 år siden

Stian

Om noe blir det bare mer golf når Henriken er på plass,Det at Tigern er borte en periode skal jeg klare å takle.

Men tilbake til Norges Stolthet.Jeg tror han klarer å beholde kortet i årets sesong.Nå skal det sies jeg er en optimist av rang, men har en tro på at Henrk har fått en større ro over golfspillet iløpet av det siste året.

Viasat golf aboet består!

Kevin

over 15 år siden

Kevin

Er ivrig Viasat golf titter,ser på det meste...Og gleder meg vilt til Henrik skal ut og spille igjen blant de store.

Om han klarer å beholde kortet gjenstår å se,tør ikke tippe her. Men en god start betyr mye for ranking og selvtillit

Scrambler

over 15 år siden

Scrambler

Vi får nok se han på Viasat hvis han ligger høyt på leaderboard.
Hvis han ikke er i teten får vi neppe mange glimt.

Tiger Who

over 15 år siden

Tiger Who

Er da bare deilig at Tiger er vekke. My mer spennende og mer morsomt å følge med nå. Tiger Who?

Patriarken

over 15 år siden

Patriarken

Kommer aldri til å glemme når Henrik var helt i tet med 9 hull igjen å spille i Phoenix............... Tiger driter jeg forøvrig lang marsj i........

barcentrale

over 15 år siden

barcentrale

Det var Buick.. ikke Phoenix..

Yngve Johannessen

over 15 år siden

Yngve Johannessen

Jeg husker da jeg var liten og så på boksekamp med faren til en kamerat.

han bannet og svertet og lagde bokse-gestikuleringer med hendene sine.

jeg ristet på hodet og skjønte at jeg ALDRI kom til å bli sånn....

Når Henrik ledet Buick turneringen, så sto jeg og svingte med pitchingwedgen min i stua og laget merke i den ene takbjelken min.....

Vi snakker cats in the cradle her .....

:)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her