Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Savner P4 Touren!

Tor-David

over 15 år siden

Tor-David

Kommer P4 Touren tilbake i 2010 sesongen eller blir det Galvin Green Tour? Leste en artikkel på golferen.no en stund tilbake hvor de skrev at nivået på Nordic League spillere blir dårligere. Det er jo ikke rart når vi ikke har en egen tour i Norge. Galvin Green Tour er jo en vits. Skal man bite ifra seg på Nordic league så ha en tour i Norge med penge premier og nordisk nivå på spillet. Det blir jo veldig dyrt om man skal reise til Danmark (Ecco Tour) for å spille Nordic League, og det er det ikke alle som har mulighet til. Håper virkelig at Norge får en tour som tilsvarer SAS Masters og Ecco Tour!!

sander

over 15 år siden

sander

frode er all over it.........ironisk

jeg har helt gitt opp Norge.
+ at vi har et pga som ikke gjør en DRITT for turnerings spillerne sine, selv om de betaler 3000kr i året.
takk peter søder

Tor-David

over 15 år siden

Tor-David

PGA Norge kan få gratis av meg. Sendte inn resultater fra Sverige å søkte om medlemskap i PGA tidligere i år. Jeg fikk ikke svar engang. Tragisk.. Jeg hadde til å med ringt han helgen før og sagt at jeg sender mail til han. Når man spiller en del i Sverige blir man så lei seg når man endelig skal spille i Norge. Ta f eks under touren til Galvin Green Touren(regions tour) og ta så mini touren i Sverige under touren for SAS Masters. På mini touren har man penge premier og ett bedre nivå enn hva P4 Touren hadde. Det er skremmende synes jeg. Greit nok at Sverige er langt foran oss når det kommer til golf, men det må da være mulig å få til turneringer i Norge som holder ett greit nivå.

Få penge premier inn på regions touren og Galvin Green touren så tror nivået i Norge blir bedre, da kommer nemlig våre kjære naboer over grensa å rundhjuler oss:-)

Foooore

over 15 år siden

Foooore

En velkjent krabat med islandske aner har vel meldt seg som talsmann for spillerne ift hvordan turneringstilbudet blir framover, og hvordan man skal samarbeide mellom NGF og spillerne.

Noen ganger funker det å delta konstruktivt.

Kåre kamel

over 15 år siden

Kåre kamel

Sander: bare for å gjøre lidelsene enda verre for deg; PGA kontigenten er kr 5000...

sander

over 15 år siden

sander

ikke for turnerings spillere.....da er den 3000

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her