Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Farvel, og god jul....

snappy

over 15 år siden

snappy

Hei

Jeg er nå blitt såpass provosert av enkelte av våre nye deltakere på denne ellers ganske underholdene siden... Jeg vil herved si farvel til de av dere som har en relativt lang og god historie i og rundt Scangolf.

Håper dere får has på enkelte, og at dere alle får en god jul, godt nyttår, og en hyggelig sesong, med mye god golf i 2010.

Ønsker nemne noen spesielt, takk for nå: Gunder, Gunnar Bull, simen fulland, Kubein, HenrikFan, jonag, Niblick.

Gunnar Bull

over 15 år siden

Gunnar Bull

Takker for respekt, Snappy. Og jeg skjønner innstillingen din godt.

Utviklingen på Scangolf har gått feil vei alt for lenge, og nå er det så få igjen at det er nesten umulig å få til en seriøs diskusjon.

Personlig tør jeg knapt skrive et ord her lenger, av frykt for en (eller er det to :-) tulling som er fullstendig blottet for selvinnsikt.

God jul osv til deg også.

007

over 15 år siden

007

La oss si at det er misunnelse (jante) som driver mange.

Blir de bedre ellers, andre steder, i livene sine tro?

@lle Fugler

over 15 år siden

@lle Fugler

Og mannen ville fra nissen flytte......kvirrevitt..... hm...nei det var da ingen julesang.

Zin

over 15 år siden

Zin

Bra jobba snappy. Du blir sikkert ikke lenge borte. :) Men det er klart at noen av dere kan også se dere litt i speilet, viser til diskusjon om toppidrett bl.a og da kanskje kanskje i hovedsak kubein som du nevner. Ydmykheten enkelte av dere viste i den tråden åpner ikke for noen bred og god debatt..

Men jeg er enig med deg, scangolf var mye bedre for 5-6 år siden.. :)

God jul, du er nok tilbake med ny motivasjon over nyttår..

Kubein

over 15 år siden

Kubein

Det var dumt snappy. Vi har ikke alltid vært enige, men det har alltid vært artig å diskutere med deg.

Zin: en kar som skriver med to forskjellige nick har jeg ingen respekt for på et diskusjonsforum. Golf som toppidrett eller ikke, der kommer vi aldri til å bli enig, men det er ingen grunn til å sutre for det.

kaare

over 15 år siden

kaare

Godt at dere har respekt for et vilt fremmed menneske da, så sant han bare bruker 1 nick...

simen fulland

over 15 år siden

simen fulland

Takker for hilsen Snappy.

God jul og godt nytt år:-)

Bogeybjarne

over 15 år siden

Bogeybjarne

Man trenger ikke nødvendigvis vite hvem alle er, men det sier seg jo selv at om enkelte sitter med flere nick og "manipulerer" debatten så er det ødeeggenede. I 99% av tilfellene hadde det ikke hjulpet meg om debattaantene hadde brukt eget navn, hadde ikke visst hvem det var uansett.

Zin

over 15 år siden

Zin

Jeg skriver ikke med to forskjellige nick.. Jeg fatter faktisk ikke hva du prater om... Jeg har vært borte fra dette forumet i 5 år, kan ikke huske at Kubein var her den gangen, men mulig du har to nick?

Zin

over 15 år siden

Zin

Og samtidig kan du svare meg på hva som er mitt andre nick kanskje?

Kubein

over 15 år siden

Kubein

Siste svaret i denne tråden kanskje???
http://www.scangolf.no/forum/forum.asp?mode=disk&inid=104206

Kirgi

over 15 år siden

Kirgi

@ku*bein. Prøv igjen.. les innlegget OVER det siste svaret i den linken din, så skjønner du kanskje at det var en som hermet etter Zin?

Zin

over 15 år siden

Zin

Etter det innlegget reserverte jeg faktisk Zin, tiltross for at jeg har fått jævlig motbør her inne... Men nå står jeg i alvorlig fare for å bli mistenkt for at jeg også er Kirgi.. Tror Kubein er litt små schizofren.. ;)

!?

over 15 år siden

!?

HAN er nok ikke schizofren, som tror at du er schizofren ^^. Han er nok mer en veldig mistenksom person.

HenrikFan

over 15 år siden

HenrikFan

Takk for oppmerksomheten, og god jul og godt nytt år, Snappy!
Vi snakkes sikkert igjen her eller der neste år.

..
Må innrømme at jeg, og sikkert fler med meg, gjennom årene har latt enkelte frustrasjonskommentarer komme med et annet nick.

99% Hovednicket oppstod forresten i 2005 da Bjørnis spilte seg inn på PGA tour. Før det skrev jeg under "Proffen".

Luna

over 15 år siden

Luna

Da var vi igang igjen.
Er det rart at folk skyr dette forumet.

Zin

over 15 år siden

Zin

Jeg husker proffen :)

til !?, i schitzofreni ligger også vrangforestillinger.. :)

Men beklager at jeg ødelegger tråden til snappy med grums.. Men utgangspunktet var at jeg ville ha frem at ikke alle disse som snappy trekker og takker ikke alltid har ført en fantastisk debatt heller.

Nå var jo til og med Kubein delvis enig med meg i en annen tråd.. :)

Kubein

over 15 år siden

Kubein

Ja, der ser du....verden er rar :-)

Niblick

over 15 år siden

Niblick

Snappy,

Email me as I would like to keep in contact. I think golfclubatlas would be more to your liking, cheers.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her