Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Tiger Woods alvorlig skadet i bilkrasj

pellepalle

over 15 år siden

pellepalle

http://www.vg.no/nyheter/utenriks/artikkel.php?artid=592753

Ser ikke bra ut..får håpe ikke det har noen påvirkning på golfen på lengre sikt

2my

over 15 år siden

2my

Har forsøkt å kikke litt rundt på nettet uten å finne noe mer. Noe merkelig over dette.... først inn i en brannhydrant, så over i et tre i naboens hage... airbager ikke utløst pga hastighet under 50km/t.... spørs om ikke dette er ei fjær som er blitt til 240 høns... Håper jeg :)

Kubein

over 15 år siden

Kubein

Det var en fjær som hadde blitt til en hønsegård ja. Utskrevet allerede

xyz

over 15 år siden

xyz

Ser på forsiden nå hovedoppslaget som tidligere gikk på TIGER ALVRLIG SKADET I BILKOLLISJON er nå redusert til en vanlig forsidenotis sammen med en liten togkollisjon i russland. Der var det bare 10 drepe og 130 skadede - foreløpig..... Det var jammen godt ikke det ble mer alvorlig.... VG er ufattelig dårlig egentlig

UP

over 15 år siden

UP

Fyllekjøring skal dt visst være.

??

over 15 år siden

??

Ryktene sier at opptakten til bråket i Tigers residens begynte da Tigergutt ved leggetid ymtet frempå om de ikke kunne spille back i stedet for den vanlige kjedelige front....

???

over 15 år siden

???

I got the fortunes of heaven in diamonds and gold
I got all the bonds baby that the bank could hold
well I got houses 'cross the country honey end to end
And everybody buddy wants to be my friend
Well I got all the riches baby any man ever knew
But the only thing I ain't got honey I ain't got you

I got a house full of Rembrandt and priceless art
And all the little girls they wanna tear me apart
When I walk down the street people stop and stare
Well you'd think I might be thrilled but baby I don't care
'Cause I got more good luck honey than old King Farouk
But the only thing I ain't got baby I ain't got you

I got a big diamond watch sittin' on my wrist
I try to tempt you baby but you just resist
I made a deal with the devil babe I won't deny
Until I got you in my arms I can't be satisfied

I got a pound of caviar sitting home on ice
I got a fancy foreign car that rides like paradise
I got a hundred pretty women knockin' down my door
And folks wanna kiss me I ain't even seen before
I been around the world and all across the seven seas
Been paid a king's ransom for doin' what comes naturally
But I'm still the biggest fool honey this world ever knew
'cause the only thing I ain't got baby I ain't got you

Kubein

over 15 år siden

Kubein

Gillette sin stjernetrio har virkelig fått seg et skudd for baugen i det siste...
Blir barbermaskin nå fremover..

Kjendisneger

over 15 år siden

Kjendisneger

Det går ofte dårlig med sånne som kommer fra enkle kår og plutselig blir megakjendiser med masse penger.
Når vedkommende er svart amerikaner går det gjerne enda verre.
I mine øyne er Tiger nå redusert til ei skabbete gaupe, og på vei ned i samme divisjonen som m.a. Mike Tyson.
I denne saken blir det mer og mer tydelig at tigergutten har puttet på feil hull. Sikkert ikke lett å holde pikken myk når fristelsene kommer på samlebånd, men sånt gjør man ikke ustraffet i dobbeltmoralske USA.
Men når president Bill greide å ri stormen av så greier vel Tigern det også.

Kabel

over 15 år siden

Kabel

Tja...er vel noen "hvite" også som har gått i den fella...Er vel ingen vits i å bli rasistisk av den grunn. Vi er alle mennesker, alle gjør feil.
Tipper du også hadde gjort noen hvis du hadde vært i hans situasjon.

jonag

over 15 år siden

jonag

Tiger kommer ikke fra spesielt enkle kår, har heller ingen typisk afro-amerikansk oppdragelse heller. Mora er jo datter av en Thailandsk kar med litt bedre råd enn andre. Siden mora og faren er en fin blanding av "raser" så:
"This makes Woods himself one-quarter Chinese, one-quarter Thai, one-quarter African American, one-eighth Native American, and one-eighth Dutch"

Så bare fordi han har littegrann mørk farge så er han sikkert en dum neger som ikke kan takle suksess vettu...

Men innlegget var sikkert bare for å erte oss duster ut som svarer på sånt. Men litt begrenset var det likevel...

Innmari Serriøs

over 15 år siden

Innmari Serriøs

KAbel,
man blir ikke rasist av å kalle en person svart.......

jonag,

han hadde noen poenger alikevel.. ingen grunn til å ta sånt personlig vel?

Denne saken er det som er dustete. En vanlig mann, som tjener uvanlig mye penger på å gjøre det han kan best har pult ei berte, og plutselig så er det noe vi alle skal mene noe om.
pressen oppfordrer folk til å mene noe.

vgnett har i dag en egen knapp hvor det står "Klikk her for å si din mening om Tigersaken"

Jeg gremmes...

Kabel

over 15 år siden

Kabel

Alikevel kommenterer du saken...hahahahahahaha for en dust

jonag

over 15 år siden

jonag

ja selvfølgelig er jeg dusten her. Jeg innrømmer det. Beklager så meget. Best å la slike innlegg stå usvart.

Man blir rasist av å sette folk i bås. Jeg synes neger er et like bra ord som hvit eller svart. Har aldri hatt problem med det. Ikke forsvarer jeg Tyson heller. Han har vel mildt sagt gjort noen dumme ting her i verden. Tigern også, men neppe pga penger fra hans side tror jeg. Fra evt damer side er det "garantert" pengenes skyld.

Oj der var jeg kanskje dust igjen, men det kan jeg klare å svelge. Beklager igjen folkens.

Innmari Serriøs

over 15 år siden

Innmari Serriøs

Ja Kabel, jeg kommenterer fordi jeg synes diskusjonen rundt temaet er interessant.

Jeg er ikke interessert i innholdet i saken, men derimot holdningene som folk viser til saken.

Jonag, er du hårsår? Jeg har vel ikke kalt deg en dust?

jonag

over 15 år siden

jonag

nei ikke så hårsår, mer ironisk, men ikke mot deg da. Var vel mot Hr Kabel.
Hr Kabel hadde delvis noen gode poenger og delvis noen dårlige, etter min mening. så var enig med deg.

??

over 15 år siden

??

Få litt humør inn her 'a: Tiger kjørte først inn i brannhydranten og så treet. Klarte ikke å velge mellom jern eller wood.... . Og en til; Whats the difference (for Tiger) between a car and a golf ball? He can drive a golf ball 400 yards... .

Innmari Serriøs

over 15 år siden

Innmari Serriøs

Hehe, sorry Jonag... jeg var dusten som ikke klarte å lese det :)

Steinkåt Fyllebøtte

over 15 år siden

Steinkåt Fyllebøtte

Oi oi oi,
Tatt i utroskap og fyllekjøring samme dag, dette blir ikke noen solskinnshistorie.
Tipper vi har sett slutten på Tigerepoken, for nå har det virkelig raknet. Ikke så lett å være pappagutt når pappa ikke er lenger......

lesbegolf

over 15 år siden

lesbegolf

Nå får han bare trene med lesber......

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

Nå var det vel ikke akkurat trening han dreiv på med de etter siste opptelling 10 damene som har krypi ut av treverket...

lesbegolf

over 15 år siden

lesbegolf

Yorkie.
du henger ikke med i svingene her........

Henke

over 15 år siden

Henke

Tiger har lagt golfen på hylla på ubestemt tid.
Faen assa, jeg gleda meg til The Open til sommeren - håper han er tilbake innen den tid.

jallis

over 15 år siden

jallis

alvorlig skadd i bilulykke... jaja det viser seg vel at han brakk ståkuken.... ler meg ihjæl..

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her