Yorkie
Halla Ray,
Må bare takke for tipset med Golf-Service. De ordna hotell, bil, baner (med gode priser) på en aldeles fortreffelig måte, men det som kanskje var best var at de ordna med kansellering av ovennevnte. Dro ned 19/12 og langtidsvarselet så ikke bra ut, spilte Almenara 20/12 i ok vær, 21 pissa det ned og banene var stengte (dro opp til Naranjos og Magna for å stå på rangen (de har begge overbygde ranger), men de hadde faktisk stengt rangen også, aldri opplevd det før! 21 fikk jeg allernådigst komme ut på Dona Julia (hull 8 var ganske morsomt, par 5 på 576 meter fra gult, var jo nesten fritt fall hele veien, men allikevel). Etter å ha sjekka værmeldinga konkluderte jeg med at det var 99% sannsynlig at banene kom til å være stengt resten (var meldt 50-60mm regn hver dag), så da sjekka jeg med Golf-Service, og de ordna opp, så da ble det retur den 23/12 istedet.
Klart litt surt att juleturen regna bort, men ganske behagelig at jeg fikk kansellert alt, hadde blitt enda surere om jeg hadde sitti stuck på ett hotellrom i pissregn....
33 poeng på Ganton er småpent, litt skuffa at du ble spist av Woodhall, du er jo lommekjent på banen etterhvert, og da bør vel scoringa begynne å komme også;)
Hmm, 6 mars, må fintenke på den, har en plan om en tur på golfskole i Tyrkia i mars, sånn fin pakke med all inclusive til en hyggelig pris, men bare spill på to forskjellige baner:/ Dere drar altså 6-13 mars? Fristende, må sjekke kalender og finanser og sånn
-Jan