Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Golfbutikker i Marbella området

MCS

over 15 år siden

MCS

Er det noen som vet om golfbutikker der nede utenom proshoppene?

snappy

over 15 år siden

snappy

Er noen, men de er ikke billigerer en Norske proshop's.

kevin

over 15 år siden

kevin

På shopping centeret La Canada finnes en meget bra Golf USA butikk,rikholdig utvalg. Sist jeg var der nede fantes det også en butikk ved Mijas områet,het den kanskje Sunshine golf eller noe sånt?
Og så mener jeg det ligger en like etter Marbella,men husker ikke hva den heter. Hadde ganske bra utvalg

zolskinn

over 15 år siden

zolskinn

Sunshine Golf i La Cala costa ned i byen langs hovedveien og godt synlig fra hovedveien (ikke motorveien) - stor butikk med masse utstyr og eventuellt bestilling av greenfee

Anda Golf rett over veien for Sunshine golf

Noen saker kanskje litt billigere enn Norge men bare enkelte ting....

MCS

over 15 år siden

MCS

Takker, da blir det en tur innom Sunshine Golf

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

I Fuengirola langs hovedveien (A7) ligger det ett digert shoppingsenter, Parque Miramar, der ligger det også en Golf USA sjappe

Amici Sumus

over 15 år siden

Amici Sumus

Den butikken som ligger i La Canada har "norske" priser ... Dyrt.

Det ligger en rett etter Puerto Banus på venstre side når du kjører syd over, du ser den fra veien. ... Golf USA.

Det ligger også en i rundkjøringen når du har tatt av til Sotogrande.

Og en i bånn av bakken når du har svingt inn til San Roque.

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

og over til noe (nesten) helt annet. Ray, hvilke sjappe er det du bestiller tider hos når du er der nede, du skrøyt fælt av dem i en annen (gammel) tråd så vidt jeg kan huske. Regner med at jeg tar med en tur i desember og da kan jeg jo prøve dem

Amici Sumus

over 15 år siden

Amici Sumus

Hello Yorkie,

http://golf-service.com/ ...
http://sunshine-golf.com/ ...
http://www.costalessgolf.com/ ...

Vi reiser 6 mars ... Og du er velkomme til å være med!
Har booket en liten pakke igjenom Sunshine Golf, hotel og 2 baner.
Har også booket noen baner igjen Golf Service.

Hotellet blir som de 2 siste gangene Hotel H10 Andalucia ****

Regner med at det blir 3 nye baner iår, Brisas, Marbella Resort og Los Narjanos ... + 3 av de "vanlige" 2 x Santana og Sotogrande.
Regner også med at det blir en runde på Finca Cortesin da vi pleier å få en venne pris der ... ca 66 Euro.

Litt fra Englands turen som var meget bra, ikke en dråpe regn!.
Spilte 33 poeng på Ganton mens Woodhall Spa spiste meg levende!.

Det blir nok mye golf for meg på østlandet neste år da de rødgrønne har bestemt å flytte min arbiedsplass til Bodø ... Og siden jeg ikke liker reinsdyr så blir det nok til at jeg flytter "hjem!" ....

See you!
Ray

MCS

over 15 år siden

MCS

Liten oppdatering om golfbutikker i området.

* Golf us ligger ved A-7 rett utenfor puerto banus.
* Golfino - Ligger i San Pedro rettt ved McDonalds.
* Golfcity - Ligger langs A-7 på motsatt side av Crown Plaza Hotel. Liten butikk med noe ukurrant utvalg.
*Golffriends - Ligger 100 meter bortenfor golfcity.

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

Halla Ray,

Må bare takke for tipset med Golf-Service. De ordna hotell, bil, baner (med gode priser) på en aldeles fortreffelig måte, men det som kanskje var best var at de ordna med kansellering av ovennevnte. Dro ned 19/12 og langtidsvarselet så ikke bra ut, spilte Almenara 20/12 i ok vær, 21 pissa det ned og banene var stengte (dro opp til Naranjos og Magna for å stå på rangen (de har begge overbygde ranger), men de hadde faktisk stengt rangen også, aldri opplevd det før! 21 fikk jeg allernådigst komme ut på Dona Julia (hull 8 var ganske morsomt, par 5 på 576 meter fra gult, var jo nesten fritt fall hele veien, men allikevel). Etter å ha sjekka værmeldinga konkluderte jeg med at det var 99% sannsynlig at banene kom til å være stengt resten (var meldt 50-60mm regn hver dag), så da sjekka jeg med Golf-Service, og de ordna opp, så da ble det retur den 23/12 istedet.

Klart litt surt att juleturen regna bort, men ganske behagelig at jeg fikk kansellert alt, hadde blitt enda surere om jeg hadde sitti stuck på ett hotellrom i pissregn....

33 poeng på Ganton er småpent, litt skuffa at du ble spist av Woodhall, du er jo lommekjent på banen etterhvert, og da bør vel scoringa begynne å komme også;)

Hmm, 6 mars, må fintenke på den, har en plan om en tur på golfskole i Tyrkia i mars, sånn fin pakke med all inclusive til en hyggelig pris, men bare spill på to forskjellige baner:/ Dere drar altså 6-13 mars? Fristende, må sjekke kalender og finanser og sånn

-Jan

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her