Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Trygdekontoret i Gävle

Zin

over 15 år siden

Zin

Det har kommet meg for øre at arbeidsformidlingen i Gävle har utlyst en stilling som trener i NGF, er forumet enig i at dette er rett vei å gå i rekruteringen av nye trenere og konsulenter for våre talenter?

Sitter forøvrig og ser på Larvik mot FCK i håndball med Frode Scheie som kommentator, han virker å være i sitt rette element, men noe usikker på om dette er i hans stillingsinstruks. Dog mer troverdig i denne jobben enn i intervjuet i Norsk Golf.

Koba

over 15 år siden

Koba

Er vel ingen tvil om at NGF og FS er en gjeng med inkompetente personer.

Provoserer meg kraftig at NGF tar æren for resultatene de siste årene. Er vel på tide å se ut og gi æren til klubber og ildsjeler.

Når det kommer til stillingsannonsen blir jeg absolut ikke overrasket. Men for all del, hadde jeg blitt tilbudt en jobb der jeg ikke trenger å gjøre noe annet enn å spille golf, og gjøre så lite som overhodet mulig hadde jeg vel tatt den!

Supperåd

over 15 år siden

Supperåd

Målet er å ansette folk som ikke avslører arbeidsgiverens mangel på kompetanse....de burde således avertert i Kalle Anka i stedet.

Marve

over 15 år siden

Marve

I en annen tråd, som av gode grunner ble avsluttet, mener Zin at jeg "skulle bare visst hvem han/hun er". Ettersom jeg ikke besitter noen paranormale evner, blir det vanskelig uten et hint på størrelse med en damphammer, eller at du rett og slett sier det.

Jeg syns selvfølgelig det er kjempehyggelig om du deler informasjonen med meg - og resten av forumet - so feel free:) Hvis ikke må du nok leve med at jeg ber moderator om å ta ansvar når jeg føler tråder blir fjortisprat.

På samme måte som jeg ønsker at du skal ta ansvar når jeg går "below zero".

Litt OT, men det er vel alle tråder nå som sesongen er over:)?

Happy halloween

Oliver

over 15 år siden

Oliver

Er det ikke nok med 4 landslagstrenere fra Gavle?

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her