Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Marbella

Spania

over 15 år siden

Spania

Noen som har erfaring fra følgende baner: Rio Real, Santa Clara, Alferini (flamingos golf) og Marbella Club.

Amici Sumus

over 15 år siden

Amici Sumus

Hei!
Jeg spilte Marbella Golf ( Ikke Resort ) ifjor og da var den helt i utrolig dårlig skikk, alle sand bunkrene var uspillbare.

Jeg likte ikke banen heller ... Trangt, ned og opp ... Rett og slett en Mikke Mus bane.

Men mener at de kanskje har fått 4 nye hull ... Eller var det Resort ??

Vi er en gjeng som reiser ned 06-13 Mars 2010 og dette er ikke en bane vi vil spille ... De 3 andre har jeg ikke spilt.

Vi vil kanskje spille en av Rio Real, Santa Clara neste gang, men det blir helt sikert 2 runder på Santana og en eller to runder på Sotogrande.

Mvh
Amici Sumus!

kevin

over 15 år siden

kevin

Rio Real er flott og alltid vært i perfekt stand når jeg har vært der. Jeg liker den svært godt. Ikke spesielt billig å spille i høysesong,men man kan få bra priser utenom det. Nydelig hotell som klubbhuset ligger i,prøv kyllingpitaen i restauranten der,ute på terrassen. Banen er fin å gå,behøver ikke bil.

Santa Clara er visst en ganske kupert bane,iflg noen venner som har spillt der. Ellers var de godt fornøyd med den.
Er man først i området er Santana et must synes jeg:)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her