Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Turneringsbaner 2010

Justin Timberfake

over 15 år siden

Justin Timberfake

Noen som har noen premature rykter om hvilke baner Tiltleist Tour, CG Tour, Lag NM, MidAm, etc går på til neste år?

herrtommy

over 15 år siden

herrtommy

Har hørt det skal være Lommedalen, Vestmork, Miklagard pitch&putt, Karasjok og Fornebu Indoor Centre

Pizza

over 15 år siden

Pizza

Ikke glem Ballerud da! Hehe

...

over 15 år siden

...

Askim og Aurskog blir også sentrale

hamburger

over 15 år siden

hamburger

hvorfor er det ingen som har nevnt 6hullsbanen på Hauger?? den har jo vært i tipp topp stand hele denne sesongen og jeg kan ikke se for meg at skal bli dårligere neste år, tvert om

herrtommy

over 15 år siden

herrtommy

Så den er spikret altså? Jeg mente det var for godt til å være sant da jeg hørte det første gang!
Der er óg publikumskapasiteten god, så kanskje finalen spilles der

big guy

over 15 år siden

big guy

har også hørt rykter om at hvam gk og ullensaker skal få hver sin mellomstore turnering. noe jeg synes er veldig bra ettersom regionstourene i starten av sesongen i år gikk på baner man verken hadde hørt om eller i det hele tatt kunne tenke seg og dra til for å spille om to kvalifiseringsplasser. 6-hullsbanen på Nes og foresten også i utrolig bra stand med utfordrende hull og varierende lengder;) Hagen min stilles også til disposisjon hvis NGF trenger en bane med tøff rough!

Pizza

over 15 år siden

Pizza

Kjekstads korthullsbane er vel aktuell, med vannhinder og hele pakka!

WiBo

over 15 år siden

WiBo

Imjelt ved Drammen må jo være høyaktuell. Der er det tross alt 18 hull:-/

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her