Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Bjørnstad i pga nå?

Golfer1

over 15 år siden

Golfer1

Har Bjørnstad klart det? Eller må mer penger inn i kassa? Noen som har gjort regnestykket?

Resurrected

over 15 år siden

Resurrected

All statistikk tilsier at han er sikret allerede. Det meste cut-grensen har økt med er ca 10 000 dollar på en uke, nå må den øke med 25 000 begge de to siste turneringene gitt at han misser cut og kommer på siste plass i den siste turneringen.

Det er fortsatt teoretisk mulig at han faller utenfor, hvis de bak fordeler topp 10 plasseringer mellom seg på en særdeles ugunstig måte. Dette kommer ikke til å skje, det er bare teori som holder ham utenfor PGA touren til neste år, men la oss holde 1% sannsynlighet på at han IKKE klarer det da, noe mer vil jeg ikke gi det. Dette er i boks!

Kubein

over 15 år siden

Kubein

Enig med Res..

Det er selvsagt en mikroskopisk sjanse for at de som er på plassene 18-60 havner på plass 1 til 43 de neste to turneringene og Bjørnstad misser cuten i neste turnering og blir sist i NW tour champ. Men det er vel større sjanse for at jeg vinner 7 rette i lotto til helga.

Det er også veldig lite penger å hente i neste turnering. Forrige helg så økte kvalgrensen med 7-8000 dollar, og det samme vil den mest sannsynlig gjøre denne helgen.

Golfer1

over 15 år siden

Golfer1

Takk for gode tilbakemeldinger :)

Laser

over 15 år siden

Laser

Alle håper på Henrik skal være inne i varmen på PGAtouren 2010. Det hadde vært moro om finalen på årets NW tour hadde vært med Henrik i en nøkkelrolle som gjenspeiler hans meget gode spill over mange turneringer i 2009 .

Prestasjoner første helg er ikke så viktig men kan kanskje medføre at han faller nedover 1-2 plasser på rankingen.

Derimot er mye viktigere å fokusere på og gjøre solid innsats i grand finale om 10 dager.. Jeg håper at vi kommer inn blant de 14 beste som vil være et solid år og fint grunnlag for 2010

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

Henrik starter 14:20 CET, spennende helg!

Golfer1

over 15 år siden

Golfer1

*gni hender* jepp, gleder meg

Kubein

over 15 år siden

Kubein

-3 og T2... Etter 11

HIO

over 15 år siden

HIO

Er det noen form for kategori på topp 25 fra nationwide? Får nr 1 spille flere turneringer enn 25? Og er det noen forskjell på å kvale inn blant 25 på Nationwide kontra å klare Q-school?

Mick Nangler

over 15 år siden

Mick Nangler

Jeg bryr meg om alle norske golfere unntatt Bjørnstad.... Kan bare ikke fordra fyren. Sorry altså

Kalle

over 15 år siden

Kalle

Har han tatt dama di eller noe slik eller? Hvordan kan man ikke like Henrik Bjørnstad? Fantastisk fyr og Norges suverent beste golfer...

snappy

over 15 år siden

snappy

Enig med Kalle. Hva er det og ikke like med Henrik. Han virker bare veldig snill, ikke brautete eller skrytete. Han virker faktisk som en fantastisk kar.

Og ikke minst... Det er flott at det er Henrik som er norges garantert beste golfer.

Kubein

over 15 år siden

Kubein

Artig å lese...er SÅ klar for å følge han på PGA touren neste sesong.
http://www.nettavisen.no/sport/article2735346.ece

Laser

over 15 år siden

Laser

Henrik er da vel ingen problem for enkelt personer med sitt vesen og måte å være på. Det kjempemoro for en liten golfnasjon å være med i 2010 på den største golfarenaen

Gratulerer Henrik

Kubein

over 15 år siden

Kubein

Anbefaler alle å følge Henrik på twitter.. Mange kule bilder og kjappe kommentarer fra Henrik

Kubein

over 15 år siden

Kubein

Henrik T3 etter 9, -3

Eh, nei

over 15 år siden

Eh, nei

-5 etter 12 og nr. 1

St. Able Ford

over 15 år siden

St. Able Ford

.. Og dermed brøt servern til konkurrenten sammen...!
;-)

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her