Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

HAUGSRUD er KONGE!!

HT

over 15 år siden

HT

Storkoser meg med 5-6 timers sendinger fra FedEx-avslutningen som begynte i går på VG. Tiger vinner:-) Haugsrud er utrolig behagelig å høre på, sakelig + masse kunnskap om bla hvordan spillerne tenker seg rundt banen. Blir ikke noe bytur denne helga, her skal det benkes med noen bayer foran den nye widescreenen:_))))

Zack

over 15 år siden

Zack

200% enig

Daly

over 15 år siden

Daly

Støtter opp.Er så mye piss på forumet om dårlige kommentatorer.Haugsrud kan golf og de som klager bør gå i seg selv.

Yorkie

over 15 år siden

Yorkie

Hurra for Haugsrud!!! Kunnskapsrik, behagelig, og har vært der sjøl. I tillegg har han av og til helt fabelaktige kommentarer.

"Han Katayama, han har faktisk forskjellig hatt hver dag............ Lurer på hvordan han løser det?
...........han har kanskje en hatteske med på reisen"

Så får Kvinesdalheksa mene hva hun vil;)

Bayer var forøvrig en sabla god ide!

Mjolner

over 15 år siden

Mjolner

Må bare istemme i at Haugsrud er en meget god kommentator av golf. Ingen problemer med 5-6 timers sendinger. Trist at noen rakker ned på han i andre tråder. Han er norges desidert beste golf kommentator for tiden.

Mr. Jonny

over 15 år siden

Mr. Jonny

Ikke meg i mot heller å sitte 5-6 timer å se på Haugsrud, Per er absolutt en meget dyktig kommentator og fortjener ikke å bli rakket ned på.

Men jeg personlig synes faktisk at han Krackt fyren er enda bedre. Virker som han gjør litt mer research, og er litt mer engasjert.

Men så lenge de to er i boksen, så er det jo bare et luksusproblem, mener jeg.
Når det kommer til Flatland, så sier jeg bare ingen kommentar..!!

Mr. Per

over 15 år siden

Mr. Per

Haugsrud gir oss den gode innsikten i hvordan det fungerer og tenkes av spillere m/caddies, dette kan bare komme fra en som har vært der selv, spisser sendingene med kvalifiset kunnskap og herlig humor. Krakt-fyren er ok, gir han høyt single-hcp , men langt derfra til og kunne kalles profesjonell. Hva med Cink som banket 2 stk out of bounds på samme hull i går??? Faktisk synonymt med tidligere kommentering fra en sjefsredaktør, han var håpløs, han Nilsen har vel endelig blitt fjernet for godt er det ut til.

Fedex

over 15 år siden

Fedex

$ 10 mill til vinneren. Hvem tar det???? Jeg er klar i såfffffan i kveld, can't wait!

Mr. Jonny

over 15 år siden

Mr. Jonny

Ingenting er som å ta med seg kvalitetsinformasjon fra tourlivet til tvsendingene. Men for å underholde, så må det være enda litt større bredde. Ikke bare om at Markus Brier er meget sypatisk og at Per og Jesper var gode treningskammerater.
Kan bli litt mye lik informasjon/historier til tider. Men all honør. Stå på Per:)

psykologen

over 15 år siden

psykologen

Nå tuller du?? "masse kunnskap om bla hvordan spillerne tenker seg rundt banen"
Er vel mere hvordan han selv kunne tenke seg rundt banen??
Han kan vel umulig sette seg inn i deres hode og hvordan Tiger Woods tenker???

"Han Katayama, han har faktisk forskjellig hatt hver dag............ Lurer på hvordan han løser det?
...........han har kanskje en hatteske med på reisen"
Ja det var skikkelig golf analyse det......

Heia for PH Fanklubb......

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her