Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

avslutte sesongen slik den begynte...?

veggiss

over 15 år siden

veggiss

nemlig på hills golfclub i gøteborg? 595 svenske zloty i greenfee...noen som er keen?

Når?

over 15 år siden

Når?

Som du vet skal noen av oss "over there" snart! http://www.golfwolfcreek.com/sites/courses/layout9.asp?id=589&page=31516
Den der SKAL besøkes. Har gått den på 47 på Tiger Woods 09, spørsmålet er om jeg klarer 47 på front eller back in Real Life!
Nam!

kevin

over 15 år siden

kevin

Du skal vel ikke avslutte sesongen allerede vel?:) Har egentlig hatt den på lista hele året,men ikke fått somla meg dit ennå. Har de satt ned prisen?

veggiss

over 15 år siden

veggiss

vet du skal dit jan, men dere kommer til å rote bort alle penga på poker og horer i vegas slik at dere aldri kommer dere opp til mesquite.

kevin: tenkte en weekend i begynnelsen av oktober kanskje, de har satt ned til 595 hvis du går ut før 11 eller etter 15.

Wolf Creek

over 15 år siden

Wolf Creek

Helt utrolig bane som du ikke forstår hvor bra er før du faktisk er der. Bruk en halv time på putting green ellers blir runden lang. Det er noen views fra tee som er helt ultimate. Skriv et referat når du kommer tilbake. Ikke missunnelig heller :-D

JM

over 15 år siden

JM

:D Gleder meg ganske bra ja! Vi starter i Los Angeles, slik at ikke alle pengene er brukt opp før vi kommer oss opp dit! ^^
En kjapp helgetur til Gøteborg er vel ikke å forakte, nå er det jo praktisk talt 2-felt hele veien ned.

kevin

over 15 år siden

kevin

Kunne tenkt meg å være med på Hills Veggis,hvis jeg får lov? Oktober er en hektisk mnd,men hvis det passer så blir jeg gjerne med. Du kan jo sende meg en mail hvis det blir aktuelt

veggiss

over 15 år siden

veggiss

når slabbedaskene som skal til wolf creek er ferdig der så lodder vi stemingen, ble jo en hel gjeng nå sist og det var jo gøy :D

snappy

over 15 år siden

snappy

Til dere som skal ned til Hills.

Jeg ønsker å bryte inn litt med et forslag.

http://www.vasatorpsgk.se/extra/pod/?action=pod_show&id=161&module_instance=1

Spilte denne i sommer. Helt genial bane, samme designer som Hills.

Det tar ca, 1 time og 45 minutter ekstra å kjøre, men det er verd det.

Om dere ikke prøver den nå, så vil jeg anbefale denne for fremtiden. Helt fantastisk.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her