Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

SCANGOLF DISCUTATIONAL TURNERING

Gunder

over 16 år siden

Gunder

Heisan godtfolk!

Jeg minner om Scangolf-turneringen som går av stabelen på førstkommende søndag. Det er meldt bra vær, bra spill, herlig humor, sinte debattanter å krangle med og god mat.

Siste påmeldingsfrist er torsdag 10. september 2009 kl. 12:00.

Håper mange flere melder seg på!

Mvh
Gunder

Sjur

over 16 år siden

Sjur

Men det er jo Spurs-Utd som kveldskamp på lørdag Det kan bli vanskelig å stå opp tidlig etter at man har vært ute og feiret 5-0 seier til Spurs ...

Errevs

over 16 år siden

Errevs

Det hadde jeg glemt... Hmmm, mulig frafall her...

kevin

over 16 år siden

kevin

Synes du skal melde deg på Sjur,og be Gunder om sen start isåfall:)

Yngve Johannessen

over 16 år siden

Yngve Johannessen

Jeg har selskap kvelden før, så det er vel noe tvil om jeg klarer å stille tidlig, og er usikker på om jeg i det hele tatt får mulighet, men i så fall, når slår man ut, første og siste ball?

Lund

over 16 år siden

Lund

Jeg er med Gunder! Fint hvis jeg kunne fått sen startid:)?

kevin

over 16 år siden

kevin

Er det noe bra premier i år Gunder? Bare lurer på om jeg skal gå for seier,eller for den som putter dårligst...eller flest slag på et hull etc.

Ser forrsten at Michael Campbell og Sam Torrence er på Mikla på mandagen,kommer de kanskje allerede søndag for å dele ut premier i turneringa vår?:)

http://www.golfnews.no/nyheter.php?a=119

Gunnar Bull

over 16 år siden

Gunnar Bull

Det er vel egentlig motsatt. Campbell og Torrence kommer søndag for å kaste glans over scangolf-turneringen, og så blir de over til mandag for å hjelpe Canon i samme slengen.

Har jeg hørt da...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her