Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Regiontour Drøbak

Marve

over 16 år siden

Marve

Enkelte debatanter informerte om at drøbak skal ha regiontour ila september. Er det hold i dette? Når blir turneringen i så fall?

Mizuno

over 16 år siden

Mizuno

Skulle vært denne helgen. Ble avlyst pga. for få påmeldte. Tipper at mange syntes prisen var litt stiv.

!

over 16 år siden

!

Tipper "mange" syntes det var umulig å vite at det var RegionTour denne uka også, når det faktisk ikke finnes en eneste oversikt over når det skal gå slike turneringer, annet enn et Excel-ark på Golfforbundets side, som sist ble oppdatert 24.april!!!!

Marve

over 16 år siden

Marve

Jeg sjekket golfbox forrige uke. Den eneste turneringen jeg fant, var månedsmester drøbak.....det kan vel ikke kalles regiontour?

Trist, for det er kanskje den morsomste banen å spille turnering på..

!

over 16 år siden

!

Golfbox... Noen ganger må du være logget PÅ, for å se noen turneringer, andre ganger må man være logget AV, for å se noen turneringer... Helt sykt dårlig brukervennlighet på det systemet der.

Foooore

over 16 år siden

Foooore

Hadde tilstrekkelig folk fulgt med selv, og meldt seg på, så hadde det blitt spilt. Tilsvarende arrangement i mai i fjor var kanonbra.

Klubbene arrangerer disse turneringene og har ansvar for dertil markedsføring. Ikke all verdens bra denne gang.

Nye muligheter.

lp

over 16 år siden

lp

Jeg vet flere som ville ha deltatt (inkl meg), ja, noen som sogar sendte mail til arrangøren (Drøbak) og lurte på om de ikke så at det var samsvar mellom pris og antallet påmeldte. Det ble ikke gjort noe med prisen, og vips; til tross for hele 10 eksterne og 10 interne deltagere ble det avlyst. 900 kroner! Skjønner ikke klubbene at dette tar livet av det som heter turneringslyst! Ser ikke klubbene (når ikke NGF ser det) at man ikke kan regne med godt opp på 5-sifrede overskudd fra turneringer som Regionstur og bidra til økt interesse for turneringsspill? Ser ikke noen i Golf-Norge at dette dreper rekrutteringen?

Foooore

over 16 år siden

Foooore

Det er vel også opp til spillerne i klubbene å pushe på for evnt å arrangere turneringer? I Drøbak har det blitt arrangert mange og relativt store turneringer i år, det sliter selvsagt på de frivillige som er superviktige i klubbdriften.

Til info er det ellers tanker rundt et bredere samarbeid mellom klubber rundt Oslo neste år ifm arrangering av brutto-turneringer fra back-tee jevnlig. Engasjer deg i klubben om det interesserer, dette er avhengig av kommunikasjon mellom klubbene!

lp

over 16 år siden

lp

Det samarbeidet ønskes i så fall hjertelig velkommen. Hvem er det som sitter på disse tankene? Elite/Bruttoturneringer med en vettig startavgift (f.eks 50%) på rundgang vil være veldig positivt. Jeg vet at i Trondheimsområdet arrangeres det Elitematcher mellom 3 klubber... Det burde kunne være grunnlag for sånne turneringer rundt Oslo også, men som sagt, golfsporten og klubbene er ikke viden kjent for sin evne til å samarbeide mellom klubbene. Dog, det har blitt bedre det siste :-)

Kjølle

over 16 år siden

Kjølle

Nes kjørte elitematch til ok pris en stund. Så la de på prisen 50% og den døde vel stort sett ut. Helt greit det forsåvidt hvis de kun ønsket egne spillere.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her