Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

kåle kålrabi

lille junior

over 21 år siden

lille junior

du sier mye rart kåle mann!

Kåle Kålrabi

over 21 år siden

Kåle Kålrabi

Når du blir voksen så forstår du mer lille junior. Slapp av og kos deg med golf, når du blir eldre blir det lettere å forstå at andre ikke er rare bare fordi du selv ikke forstår eller er enig i budskapet.

Sim_Norsk

over 21 år siden

Sim_Norsk

Mange voksne som synes du sier mye rart og...

kåle Kålrabi

over 21 år siden

kåle Kålrabi

Har ikke du dummet deg ut nok Sim-norsk ? 2-3 meter rull på stimpen osv osv .....

Finn Langeland

over 21 år siden

Finn Langeland

Presse-NM i golf

Årets presse-NM i golf finner sted 17. september på Borre Golfbane i Horten. Alle golfspillende pressefolk har anledning til å spille dette tradisjonsrike mesterskapet. Deltageravgift kr. 250 inkluderer lunsj. Første tee-off kl. 09.30. Påmelding til red@golfposten.no innen 10. september.

Olle

over 21 år siden

Olle

Til Kåle K.

Veldig "voksent" av deg å umyndiggjøre andre fordi de ikke kan alt om golf slik som deg!

Leser

over 21 år siden

Leser

Kåle, get a life

Kåle

over 21 år siden

Kåle

Det var ikke jeg som startet å slenge dritt om andres meninger. Når du gang etter gang (som sim golf ) går ut med feil påstander som mange i forumet aviser som tull med bevis i fakta, må jeg få kommentere det når han mener jeg sier mye rart.

Kan dokumentere alle mine påstander med faktaopplysninger....

Tjoho!

over 21 år siden

Tjoho!

Men du har en tendens å være uenig med alle, bare for uenighetens skyld virker det som...

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her