Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Portugal

Lillegutt

over 16 år siden

Lillegutt

Hei. Er det noen der ute som har spilt Quinta de Cima og Quinta da Ria, og kan dele sine erfaringer med meg.

Dilter

over 16 år siden

Dilter

Flotte baner. De deler klubbhus og er en del av samme anlegg. Cima er noe lenger enn Ria, og derfor litt vanskeligere. Nå er det et par år siden jeg var der, men jeg husker begge banene var i veldig god stand.

Gled deg!

Lillegutt

over 16 år siden

Lillegutt

Takk Dilter! Er banene greie å gå?

Furu

over 16 år siden

Furu

Var der i april. Spilte med engelskmenn som snakket varmt om begge banene. Etter deres mening alltid i god stand og gøy å spille. Vi kjørte innom og kikket, nydelig område og utrolig fristende. Resten av familien som ventet i bilen var ikke helt med på ideen om en "kjapp" runde :)

Når du er i området så vurder gjerne Monte Rei.

Bamse

over 16 år siden

Bamse

Cima var en hyggelig bane å spille. Den bærer preg av å være en litt eldre bane, men en god opplevelse! Lettgått og i god stand.

Dilter

over 16 år siden

Dilter

Banene ligger nede ved kysten, og det er ikke mange bakkene, så de her helt greie og gå. Hvis det har blitt litt mye Carlos V kvelden før så har de også biler med GPS.

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her