Logg ut

Vil du virkelig logge ut?

Aktive golfere du følger
  • Du må være innlogget for å se aktive golfere.

Debattforum

Påmelding Scangolfturnering 2009

Gunder

over 16 år siden

Gunder

Heisan!

Nå kan dere melde dere på Scangolfturneringen.

Link til Golfbox:
http://www.golfbox.no/livescoring/matchsetup.asp?tour={F6EA293A-EDFC-40BE-B791-0292FDC981B5}

INFORMASJON:
Turneringen spilles i Miklagard Golf den 13. september 2009.

Påmelding begynner 14. august 2009 kl. 00:00.
Siste påmeldingsfrist er 10. september 2009 kl. 12:00.

Startkontigent er 500 NOK per deltager.
Startkontigent for medlemmer er 100 NOK per deltager.

OBS!
Basert på antall kvinnelige deltagere vil det bli bestemt om det blir egen kvinneklasse. Blir det for få kjører vi kun TO klasser på turneringen med handicapgrense 0,0-18,0 for klasse 1, og 18,1-36,0 for klasse 2.

Zuzz

over 16 år siden

Zuzz

Meget bra. Meget bra.

Gunnar Bull

over 16 år siden

Gunnar Bull

Jeg vil bare legge til at vi kommer til å spille på en bane som er i kjempegod stand.

De siste dagene har det vært en drøm å spille Miklagard igjen!

Buck Cherry

over 16 år siden

Buck Cherry

Slipper man unna med 100 kr hvis man har en dagsbillett?

Gunder

over 16 år siden

Gunder

Buck: Jeg kan ikke skjønne annet ja. Vi ordner det!

tvalo01

over 16 år siden

tvalo01

Hvor mange har meldt seg på sålang ?

Niblick

over 16 år siden

Niblick

Just looked at the list. That is a steady standard of golfers that have joined.

Yorkie

over 16 år siden

Yorkie

Det er en fin gjeng som er påmeldt ja, men hvor er resten av kyllingene? Meld dere på folkens, kan bli litt pinlig i løpet av vinteren når alle svar på innleggene deres begynner med "baaak, baaak";)

veggiss

over 16 år siden

veggiss

hehe...er rom for flere her ja! kom igjen jenter!!

Niblick

over 16 år siden

Niblick

Who is in charge of prizes? Contact me and I might have a few to give away.

Lawinth

over 16 år siden

Lawinth

Da er jeg påmeldt og ser frem mot å se hvilke ansikt og frisyrer som gjemmer seg bak en del av de forskjellige nick og innspill her på forumet.

Regner med at Yngve melder seg på om ikke lenge, han burde jo stille som marshal i turneringen, omtrent slik han vel også opptrer her på forumet.

En annen kropp som vel burde stille er en kar fra Borre ved Navn Kevin som jeg har fått et hyggelig inntrykk av, men det har vært ganske stille fra han en stund nå tror jeg.

Ser det er plass til fler i turneringen og synes det hadde vært moro om noen i startfeltet som ikke er fra Miklagard drar avgårde med seiern.
Uansett er jeg rimelig safe på at det vil bli en meget hyggelig opplevelse.
Har forresten bedt om fint vær under merknader ved påmelding.

kevin

over 16 år siden

kevin

Jøss,har jeg blitt savnet?:) fikk en tåre i øyekroken nå..he he. Joda Lawinth jeg hadde tenkt å melde meg på denne. Men ville vente til etter KM. Akkurat nå sitter jeg med utrolig såre føtter etter helga,ei svær vannblemme ble litt småbetent søndag da jeg trosset smertene og fullførte...det var nok ikke smart. Klarte knapt gå på søndagen,da kan du tenke deg hvordan spillet ble;) Men er litt bedre i dag så jeg håper å kunne spille igjen snart. Klarte å gå de 300m ned til barnehagen og levere i dag,og tilbake...framskritt. I går gikk jeg sålangt som mellom stua og soverommet,hinkende. Beina i grønnsåpe i går kveld har hjulpet:)

Nok om den fysiske tilstanden: jeg avventer litt med å melde meg på pga dette,men har tenkt å være med ja...det har vært planen hele tiden

Lawinth

over 16 år siden

Lawinth

Det var bra og høre Kevin, men hvorfor vente? Masser av tid til å pleie sår og familie før du må forlate dem til fordel for særinteresse sammen med andre deltagere.
Du får ha god bedring, og så regner jeg med at du stiller med litt motstand slik at den som vinner må levere og ikke bare vinner fordi han er mindre dårlig enn de andre deltagerne.

Lurer forresten på om jeg burde stille med premie i turneringen for beste komentar i løpet av runden. Regner med at det er HAPPY GOLFING i ramme alvor, og det er strengt tatt ikke mulig uten en og annen velplassert kommentar.
Hva er sjefs-sjefens komentar til dette forresten?

kevin

over 16 år siden

kevin

Da er jeg endelig påmeldt! Savner Enur på lista over deltagere,vi hadde en svært hyggelig runde sammen i fjorårets turnering. Hvor er du Enur?:)

Enur

over 16 år siden

Enur

Takk for det, Kevin!
Runden i fjor var veldig hyggelig, men i år har jeg familieforpliktelser denne helga.

Godt å høre at vannblemmene dine er leget. Håper du og de andre får en hyggelig dag på "hellig grunn"!

kevin

over 16 år siden

kevin

"kjøpte" meg fri fra familieforpliktelsene jeg:) Synd du ikke får vært med...på "hellig grunn" ja..he he,har sett den kommentaren et par ganger nå.

Beina er så gode som nye nå,kun spillt 9 hull siden KM. Skulle gjerne vært på Evje før sesongen er slutt og,synes å huske at du lovde meg en guida tur rundt banen der. Du får sende meg en mail hvis det fortsatt står ved lag,så kanskje vi får til en tur der

Enur

over 16 år siden

Enur

Ikke alle familieforpliktelser man kan kjøpe seg fri fra Kevin....

Prøvde å sende deg en mail vedr. golf på Evje, men får ikke sendt den pga. trøbbel med "nickpassord", som er et ukjent begrep for meg.

Men hva med neste lørdag eller søndag?

Du kan maile meg på
rune.rohnebak att hotmail dått com

Regga

over 16 år siden

Regga

...du kan kun sende mail via forumet hvis du har registrert nick selv...

Yngve Johannessen

over 16 år siden

Yngve Johannessen

Sorry, men jeg tviler på at jeg får vært med på dette.
blir i siste liten påmelding i så fall.

Lars, du klarer den Marshall-rollen fint med den høylytte fremtoningen din du.
Bare prøv å være litt hyggelig for en gangs skyld, hehehehehe

Yorkie

over 16 år siden

Yorkie

Håper du får vridd det til Yngve, The Discutational Open Masters Championship er liksom ikke den samme uten deg:)

Men, jeg savner også Dampdrivern fra Hakadal på påmeldingslistene, hvor er du DrunkDuck?

Solskinnsbollen, og JM burde vel også glimre med sin tilstedeværelse, hvor er dere??!??!??!

@lle Fugler

over 16 år siden

@lle Fugler

Desverre kan jeg ikke delta i år heller, siden jeg skal være med i en privat Open turnering som går over 7 forskjellige utvalgte baner gjennom vår, sommer og høst. Nå gjelder det bare å få strøket dårligste scoore ;) og trygge ledelsen :)
Sving sala Ping

kevin

over 16 år siden

kevin

Jøss,ble 32 stk til slutt,bra det. Og starttidene er lagt opp allerede. Forhåndsfavoritten her ser vel ut til å være "mr.59"...som er på +siden i hcp:)

Resurrected

over 16 år siden

Resurrected

Jeg trodde jeg hadde meldt meg på, det hadde jeg tydeligvis ikke... :(

Gunnar Bull

over 16 år siden

Gunnar Bull

Det er godt mulig at en i sisteballen ikke kommer. I tilfelle burde det vel være plass der?

Stian

over 16 år siden

Stian

Med været som er meldt, fritatt for alkoholkonsum lørdag etc, så jeg meg fullstendig nødt til å forlate trygge Losby for vanhellig grunn på Kløfta.

Som alltid, kun jern!

Gunnar Bull

over 16 år siden

Gunnar Bull

Vi Miklafundamentalister forventer at dere tar av dere sko og hodeplagg før dere trår inn på våre greenområder.

Sokker kan (med fordel) beholdes på ;-)

veggiss

over 16 år siden

veggiss

morro morro!! meldt bra vær også...wohooo1!!

Til resurrected

over 16 år siden

Til resurrected

Resurrected: Yvonne lundquist kan Visst ikke komme. Det er sikkert mulig å få deg med da?

Lawinth

over 16 år siden

Lawinth

Yngve, påmeldt i siste ball kommer som oppsatt.
Marshall Yngve er noe indisponert for selvstendig transport og bringes til turnering av undertegnede.
Påstår å skulle knuse alle motspillere grunnet lengre tids opplagring av energi, noe jeg personlig mener vil reduseres til et minimum natt til turneringsdag.

Personlig regner jeg derfor ikke yngve som en utfordring, men mer som en spillende markør i flighten.

Jeg gleder meg til begivenheten, men er kanskje noe skeptisk til pasasjeren som skal med i bilen søndag morgen.

Vi ses!
Lars

Yngve Johannessen

over 16 år siden

Yngve Johannessen

Nå prøvde jeg å be deg om å være hyggelig for EN gangs skyld, men NEIDA!....

rakk ned på fyllefanten....

:D

hackz

over 16 år siden

hackz

Skulle gjerne ha vært med, men blir sittende hjemme å knaske antibiotika som om det var nonstop. Pokkers influensa....

Ha en strålende turnering!!

Anbefaler kombinasjonen Redbull/Underberger til slitne fyllefanter.

kevin

over 16 år siden

kevin

Pã vei til hellig grunn,hãper været er bedre der enn i vestfold hvor det drypper litt. Gps sier eta 0905 sã da er det tid til oppvarming og jo,uvant:)

Lawinth

over 16 år siden

Lawinth

Oppvarminga kan du jo ta i bilen på veien Kevin.
Bare sett god varme på i kupeen så er du klar til å slå ut når du er fremme.
Kanskje du til og med kan varme opp putter'n i pasasjersetet mens du kjører?
Regner med at det er værre å få til noe med drivern på veien; du får heller ta en mulligan om utslaget går skeis...

Gunnar Bull

over 16 år siden

Gunnar Bull

Skriftemål:

Jeg har i dag vanhelliget og skjendet Miklagard på det groveste, og angrer oppriktig.

Holder det med tre ave maria'er?

Espen

over 16 år siden

Espen

Da er vi to, minst.

Kun 20 poeng mindre enn jeg fikk for to dager siden, tyder på at jeg er et konkurransemenneske av de sjeldne. Best når det gjelder, der har du meg...

Gunder

over 16 år siden

Gunder

Da er vi tre :)

Spilte par på første 9, og +12 på siste 9. Festlig. Men det var jo morro å se på Stians driver som målte 295 og 302. 18 greentreff på han var også morro. Men ikke morro å se så mange putter som snek seg rundt hullet. Vi forventet jo 59 i dag, men 69 får være greit det og :)

Stian L

over 16 år siden

Stian L

Takk for det Gunder! Må bruke vinden når man kan! Etter spillet du viste på fronten idag trodde jeg det skulle bli kamp til slutt! Bare å trene masse til vinteren, SOM DU HAR SAGT:D Så er pokalen på plass der den hører hjemme på peis hylla til neste år :) Lund

Buck Cherry

over 16 år siden

Buck Cherry

Skal si det var tykk røff, senere ble hullkanten ett monster.

Smilende Sam

over 16 år siden

Smilende Sam

Pussig at ingen av de som mener at Miklagard bare er et enkelt jorde ikke klarte å score bedre. Ingen trær, ingen rough og likevel så rævva score?

Noen av deltagerne har vel aktualisert problemet med amerikansk uttak for lang tid før en konkurranse, men det får vi ta internt.

Grattis til Stian - barneskirenn?

(herlig at jeg måtte prioritere barnefotball og kan fnise i visshet om at ingen kan bevise at jeg kanskje hadde spilt enda verre enn de som var tilstede...)

kevin

over 16 år siden

kevin

Stor takk til Gunder for et vel gjennomført arrangement,meget bra. Banen var i meget bra stand,alltid gøy å spille så flott bane og så herlige greener. Beklager hvis noen ble skremt av gledeshylet mitt på hull 18,men den nesten 10 metes lange par putten fra bakkant av greenen med god break,tok en liten æresrunde på kanten før den datt i. Måtte bare få det ut:)

Herlig å stikke av med closest to pin på sjuern også,der dagens eneste birdie kom.

Grattis til unge herr Lund som nok en gang viste han er i en egen klasse på hellig grunn:)

Yngve Johannessen

over 16 år siden

Yngve Johannessen

Møkkabane uten trær, doglegs, og ikke minst så er den flat som ei pannekake samtidig som man ikke står rett noe sted..

Nei,
takke seg til TW2010.....

Sa han, og takket for et bra opplegg, selv om jeg håpet på en Gourmetmiddag etter spillet.... som forøvrig ikke fortjente noe gourmetmiddag når jeg tenker meg om....

:D

St. Able Ford

over 16 år siden

St. Able Ford

En stor takk til arrangementskomiteen (Gunder) for initiativ og arbeid med å få til dette. Takk også til hyggelige medspillere i ballen.
For meg var det en flott anledning til et jomfrubesøk på hellig grunn, og jeg ble positivt overrasket. Egentlig ikke over forholdene og standarden, - tee'r, fairways og greener, de var som forventet (helt topp mao.), men jeg hadde forestilt meg en mindre kupert og variert bane (på bakgrunn av skriverier på forumet). Jeg opplevde banen som variert og aldeles ikke som et "jorde"....
Og - på mitt nivå - var jeg også fornøyd med resultatet, ikke minst med tanke på at det var første runde på Miklagard for meg.
Takk for meg, - kommer gjerne tilbake!

veggiss

over 16 år siden

veggiss

neste år sier jeg bare...

Ted

over 16 år siden

Ted

Oughf,,, sååå mye ruff i min spillelinje idag gitt... Tusen takk til medspillene mine i flighten for at dere gjorde denne runden til en morsom dag..

Gunnar Bull

over 16 år siden

Gunnar Bull

Tack samma, Ted :-)

Bamse

over 16 år siden

Bamse

Takk det samme Ted! Fin-fin par med drive og toputt uten å være på greenen forresten.....

Ted

over 16 år siden

Ted

Den hendelsen var ivartfall ifra min side hemmeligstemplet, muligens jeg bommet på den avgjørelsen.. :)

Gunnar Bull

over 16 år siden

Gunnar Bull

Norge er et fritt land, Ted. Du kan ikke kneble oss.

Ikke uten å legge penger på bordet, ihvertfall.

Bamse

over 16 år siden

Bamse

Muligens litt for sent med penger på bordet nå Gunnar - informasjonen er jo muligens kanskje på en slags måte liksom allerede sluppet ut i det fri Lissåmm

Smilende Sam

over 16 år siden

Smilende Sam

Yngve: Gourmetmiddag ? Gunder kjenner ikke begrepet og GB er i motsatt bransje....

(jada jeg er bare dritmisunnelig....)

Stian

over 16 år siden

Stian

Strålende turnering, varierende personlig innstats, men jeg dro nå iallefall avgårde med en closest to pin så er egentlig fornøyd.Artig å treffe noen av ansiktene bak navnene her på forumet.

Gratulerer til vinneren og hans 18/18 gir, det lar seg høre.

Jeg blir utvilsomt med neste år igjen!

Legg inn ditt innlegg her

(Denne tråden er stengt)

Få nyhetsbrev!

Legg deg inn her for å motta nyhetsbrev med nyttig info om bl.a. kampanjer og tilbud fra klubber/golfbutikker, spilletips, reisetips etc etc. Les mer her